thres93 Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har en Western Digital Elements 1TB extern harddisk og problemet mitt er at hver gang jeg ser film og setter på pause for 15 min ca. Så setter harddisk seg i strømsparende slik at når jeg trykker play igjen så må jeg vente en stund før harddisken kan starte ordentlig.. Veldig irriterende og frustrerende... Er det en måte å skru av dette på?
geir__hk Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Er det en måte å skru av dette på?Hva er problemet? Du sier jo selv at disken skrur seg av? Btw: Bærbare disker er ikke egnet til videostreaming. Ta heller og last filmene inn på den interne disken så slipper du dette
thres93 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Skrevet 21. oktober 2010 Den slår seg ikke riktig av.. Bare går i en strømsparende modus, og bruker litt tid for å gjennopprette økten og bli aktiv Så hver gang jeg setter på pause og venter litt, setter den seg i strømsparende modus, og da må jeg vente litt før jeg kan fortsette filmen. Grunnen jeg streamer gjennom en extern harddisk er grunnen at jeg ikke har plass på interne harddisken på dataen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå