Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
halla jeg rapper i en gruppe og vi trenger en låt?

 

den som sender meg en låt skal få hele møkka tilbake

 

vi kjenner noen som skal prøve å gjøre den til en cd fordi vi mangler bare en låt før det kansje skjer.

 

det er jo bedre å få den gratis enn å kjøpe den

 

men vis du sender meg en låt så får du sangen tilbake du kan vise den til folk åog sånt men vis du sender sangen til andre da saksøker vi deg.

 

Joda ...

Har sett mye verre før, i det minste.

Lenke til kommentar
VG:
En rekke av de 21 gartnerne som er pågrepet, har oppga falsk identitet, men grunnet samarbeidet har politiet greid å avdekke identiteten.

Sånne feil er litt mer forståelige, da man forstår hva som har skjedd. Leser journalisten det høyt så vet de nok hva som er galt, det er bare litt mindre korrektur å snakke om når det er nettavis.

Lenke til kommentar
my science teacher told me more about this its amazing they also have tried this one a brain and have found that they can treat people with all timers desease who have loss of the brain they wont be able to recover the memorie but they wont loose any more wich is cool.

All timers var ny.

Lenke til kommentar
Lærte meg mye engelsk av Age of Empires og Red Alert husker jeg.

Lettere å lære om man har det moro.

 

Skulle nå øsnke at man kunne få de fleste spill med Norske tekster og Språk. Selvfølgelig oversatt korrekt.

Har Spore på Norsk, det er ok.

Det kan jo også bli for mye av det gode, jf. norsk og engelsk skrivemåte av språknavn og deres respektive adjektiver.

 

Morsmålet er viktigst på skolen, er veldig mange som skriver settininger feil for tiden.

Jau.

Lenke til kommentar

En til fra samme fyr:

Prisen kunne ha vært bedre, men Rampage II Extreme er IKKE et server HK. Det hjelper lite å mase på NIC for å svartmale den. Dette kortet er en formidabel overklokkings plastform. Dette kortet er ikke for forivrede folk som velger OCing HK utifra NIC.

 

Asus Rampage II Extreme er for folk som har peiling på hva er viktig for overklokking.

 

Snart kommer vell ion cannon :p (Command and concur)
Lenke til kommentar
Lærte meg mye engelsk av Age of Empires og Red Alert husker jeg.

Lettere å lære om man har det moro.

 

Skulle nå øsnke at man kunne få de fleste spill med Norske tekster og Språk. Selvfølgelig oversatt korrekt.

Har Spore på Norsk, det er ok.

Det kan jo også bli for mye av det gode, jf. norsk og engelsk skrivemåte av språknavn og deres respektive adjektiver.

 

Morsmålet er viktigst på skolen, er veldig mange som skriver settininger feil for tiden.

Jau.

Det der var bare sykt morsomt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...