Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørketiden her oppe irriterer meg (Ja, jeg er fersk nordlending). Det biologiske uret sier at det snart er leggetid, og klokken sier 16:25.

Gled deg, det blir verre :)

Skrevet

Mørketiden her oppe irriterer meg (Ja, jeg er fersk nordlending). Det biologiske uret sier at det snart er leggetid, og klokken sier 16:25.

Om det hjelper, så har jeg levd her opp i 18 år, og har fremdeles problemer med det...

Skrevet

At jeg begynner å bli sjuk. Enten influensa eller halsbetennelse, kanskje begge deler. Hater å være sjuk!

Skrevet (endret)

Jeg løste problemet ved å legge meg rett etter middagen og sove til neste dag da jeg bodde i Nord. Fikk ikke så mye ut av hverdagen da...

Endret av Audi TDI
Skrevet

Irriterer meg kraftig over de 90% pisstrådene på Samlivsdelen av forumet. Jeg blir så jævlig provosert av alle absurd latterlige situasjoner folk klarer å havne oppi, og så klare å stikke på et jævla forum som anonym og klage som ei bøtte, nei ei tønne og kanskje til og med en tank. Å eneste svare en annen ukjent sjel kan gi dem vil alltid være "Snakk med han/henne".

Beklager banning.

• Liker 1
Skrevet

Det skjønner jeg du irriterer deg over, Neppe. Personlig irriterer jeg meg mer over samfunnsdelen når noen starter en tråd, men nekter å diskutere med rimelige argumenter.

Skrevet

irriterer meg at jeg hadde en diskusjon om når allehelgensdag var, og når jeg kom med kilder som prekenhjelp og lignende svarte han bare: den norske kirka er gay :nei:

tldr; folk som ikke kan argumentere

Skrevet

Folk som starter en samtale på en eller annen IM-tjeneste uten å ha noe de vil ta opp/noe å starte samtalen med, altså de som bare sier:

- Hei.

eller variasjoner av dette, uten å følge opp på noen som helst måte videre.

Skrevet (endret)

Det er jo samtaler som går slik her som er epic:

H*n: Hei

Du: Hallo

H*n: Skjer?

Du: Hører på musikk og kjeder meg litt

H*n: ok

...

Eller:

H*n: Skal du og på kino til helgen?

Du: ja

...

For å ha noe til emnet og gjøre. Jeg irriterer meg over at folk svarer ok på absolutt alt. Null innlevelse.

Endret av Refsa
  • Liker 2
Skrevet

Det er jo samtaler som går slik her som er epic:

H*n: Hei

Du: Hallo

H*n: Skjer?

Du: Hører på musikk og kjeder meg litt

...

Eller:

H*n: Skal du og på kino til helgen?

Du: ja

...

For å ha noe til emnet og gjøre. Jeg irriterer meg over at folk svarer ok på absolutt alt. Null innlevelse.

Det er en grunn for at jeg alltid har få folk på IM listene mine. Jeg har bare de jeg faktisk snakker med der.

Skrevet

Irriterer meg over folk som bruker disse "Phrases"-applikasjonene på facebook og trykker bare Konsulter Igjen til de får det de vil ha.

Irriterer meg over trailerne til seriene Viasat 4 kjører. Suger balle og editoren har bare lagt på favorittsangen sin. Alltid.

Skrevet

Irriterer meg over trailerne til seriene Viasat 4 kjører. Suger balle og editoren har bare lagt på favorittsangen sin. Alltid.

Helt sant, så en trailer med Basshunter - DotA en gang. Hva har ett dårlig dance track å gjøre i en trailer til The Matrix?

Skrevet (endret)

Totally agree. Hater det. Samme med folk som skrive "De" isteden for "Di".

Håper du mener som i mora di og sånt :p Morra de liksom xD

Irriterer meg forøvrig over den feilen begge veier :p

Di idiotene der ftw! :p

Endret av TMK9C

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...