Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som tror de er så inderlig mye bedre enn andre over noe så tåpelig som musikksmak. (eller klesstil. motedelen av forumet any1?)

Folk som ikke gjør annet enn å kverulere på diverse forum. Spiller ingen rolle om motparten har rett. KVERULERE, KVERULERE, KVERULERE...

Hater virkelig internett noen ganger.

• Liker 1
Skrevet

Folk som tror de er så inderlig mye bedre enn andre over noe så tåpelig som musikksmak. (eller klesstil. motedelen av forumet any1?)

Folk som ikke gjør annet enn å kverulere på diverse forum. Spiller ingen rolle om motparten har rett. KVERULERE, KVERULERE, KVERULERE...

Hater virkelig internett noen ganger.

Akkurat av de grunnene her elsker jeg internett.

• Liker 2
Skrevet

HATER når folk ødelegger tingene mine! Når har en kompis ødelagt clutchen på bilen min og får ikke fikset den før tirsdag. Jeg må selvfølgelig betale også..

Men det som er helt for jævli irriterende er at det er Streetmeet i mårra, og nå kan jeg ikke dra på det :wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash:

Lei deg en toyota prius. Problem løst.

hahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahaha, spiser babymat. Det sier det meste..

Skrevet

HATER når folk ødelegger tingene mine! Når har en kompis ødelagt clutchen på bilen min og får ikke fikset den før tirsdag. Jeg må selvfølgelig betale også..

Men det som er helt for jævli irriterende er at det er Streetmeet i mårra, og nå kan jeg ikke dra på det :wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash:

Har verken penger eller lav nok selvrespekt til å leie en Prius..

• Liker 1
Skrevet

Har verken penger eller lav nok selvrespekt til å leie en Prius..

Det var liksom ironi da. :roll:

Skrevet

Bare lån en moped, det har du råd til :D

Har scooter, men tar 2,5 timer å komme opp der. I tillegg er det ikke like gøy med scooter må jeg si..

Sier du det?

Må bare spør, hvor gammel er du? Først fikk jeg en følelse av at du var 19-20, men nå virker det som om du er 14..

Skrevet
Er mamma'n din (*mamma*) på facebook, og har satt dette i statusen din skylder hun deg en pizza, 1,5 liter cola og freia påskeegg. Hvis hun ikke har kommentert dette innen 15 minutter så må hun kjøpe dette til deg :D

:wallbash:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...