Kaymeerah Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 (endret) ja veldig godt tips du har det ftw du burde bli itansvarlig fordi når du kjøper ny pezæ så fikser inter net problemene seg ikke sant Endret 5. mars 2011 av Kaymeerah
Mannen med ljåen Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 (endret) Menn som tar dattera inn på herretoalettet irriterer. Herretoalettet har jo pissoar. Fem år gamle jenter er ikke velkomne. Nabobordet som ler grusomt høyt burde også drite og dra. Endret 5. mars 2011 av Mannen med ljåen
cowboy bob Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 ja det er rart med det for 50 år siden kunne de sikkert ikke fikse inter nett så lett men nå er det bare å ringe til han fyren og så kommer han hjem og setter opp min nye pc for bare 10 000 skjønner ikke hvorfor ikke alle bare gjør det istedenfor å sutre hele tiden
Dragen Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Voksne kvinnfolk som kaller seg og andre voksne kvinnfolk jenter. 2
WarpX Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 (endret) mens den der jævla forpulte gaga-bitcha glor på meg! Hun representerer en helt fucka musikksmak. BURN!!!!!!!!! Endret 5. mars 2011 av WarpX
fiskebollebiff Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Smuler i senga. Noe av det værste som finnes Korrekt.
Gavekort Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 mens den der jævla forpulte gaga-bitcha glor på meg! Hun representerer en helt fucka musikksmak. BURN!!!!!!!!! flullepozt?
DanieI Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Smuler i senga. Noe av det værste som finnes Er så sinnsykt enig!
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hvordan kan man ha smuler i senga uten å spise noe i senga?
handerrre Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hvordan kan man ha smuler i senga uten å spise noe i senga? Hvis noen andre spiser i sengen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå