Kammizez Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Avslappet er jeg alltid, hvertfall på utsiden Problemet har bare vært det at hun går i trinnet under - ingen timer sammen, vi har ingen felles bekjente og ellers ingenting utenom skole. Det er noe hardt å begynne med ingenting Jeg er nyskjerrig, hvordan reagerte hun når du kom bort til henne uten å kjenne deg i det hele tatt?
Amberlamps Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Avslappet er jeg alltid, hvertfall på utsiden Problemet har bare vært det at hun går i trinnet under - ingen timer sammen, vi har ingen felles bekjente og ellers ingenting utenom skole. Det er noe hardt å begynne med ingenting Jeg er nyskjerrig, hvordan reagerte hun når du kom bort til henne uten å kjenne deg i det hele tatt? Tror ikke hun er en person som er vant til å bli approached, for hun lurte først på om jeg bare tullet med henne, vet ikke helt hvordan jeg skal analysere det men... ellers etter det gikk flyten ganske greit og vi snakket rundt et kvarters tid før jeg skulle videre til time.
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Har jeg kommet til kjærlighetstråden eller?
Bordplate Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Får som regel sting i siden når jeg løper. Jasså? Sier du det? 1
fiskebollebiff Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 jeg har kun vert på en eller 2 løpeturer deg jeg ikke har fått sting, har løpt to ganger i uka i ca 3 år.
Ajaco Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Neida. Jeg bruker farmor sitt hjemmestrikka ullundertøy. Det klør når det blir svett. 4
Vertical^ Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Får også "sting" i foten når jeg løper, da på undersiden. Forferdelig vondt. Har også fått denne pinefulle "stikkingen" i hjertet. Føles ut som jeg får hjerteinfarkt når som helst. Det irriterer.
Gavekort Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Gjør det vondt eller blir du sliten så burde du slutte å trene. Ihvertfall det jeg gjorde.
Kammizez Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Gjør det vondt eller blir du sliten så burde du slutte å trene. Ihvertfall det jeg gjorde. huh? jeg tror jeg har misforstått betydningen av trening.
Gavekort Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Gjør det vondt eller blir du sliten så burde du slutte å trene. Ihvertfall det jeg gjorde. huh? jeg tror jeg har misforstått betydningen av trening. Neida! Meningen med trening er at du ikke skal trene. For å holde deg i best form må du trene, men ikke trene, samt bli sliten, men sliten, er ei det samme som trening, derfor må du vet hva du vil gjøre, slik at man kan sitte på ræva inne istedet for meningsløs fysisk aktivitet. Der har du min mening!
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Gjør det vondt eller blir du sliten så burde du slutte å trene. Ihvertfall det jeg gjorde. huh? jeg tror jeg har misforstått betydningen av trening. Neida! Meningen med trening er at du ikke skal trene. For å holde deg i best form må du trene, men ikke trene, samt bli sliten, men sliten, er ei det samme som trening, derfor må du vet hva du vil gjøre, slik at man kan sitte på ræva inne istedet for meningsløs fysisk aktivitet. Der har du min mening! Smerter som sting osv går over. Når jeg starta med trening endte det med at blodomløpet i beina fucka seg og det kjentes ut som om de sovnet. utrolig ekkelt og plagsomt men borte nå. Sting får jeg også i ny og ne men da driter jeg bare i det og trener som normalt. Er jo ikke noe seriøst galt...
Pokey Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Får også "sting" i foten når jeg løper, da på undersiden. Kan man få sting i foten? Jeg har bare opplevd det i magen, like under ribbeina.
Vertical^ Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Sting/Støt, eller hva du vil kalle det. Er vondt i hvert fall.
Wakarimasen Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 (endret) At jeg har fått sansen for denne sangen.... av wigwam .... DET IRRITERER http://www.youtube.com/watch?v=w9uV4M9lL1w Endret 1. mars 2011 av usedtobesane
Pubé Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 ^ Meg også! Men det begynner å bli en noen år siden da. Men det er minner da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå