Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck dette, nå skal jeg få forbannade IV (ikke vurdert) i historie fordi jeg har glemt en faens innlevering mens jeg har gjort alle prøver vi har hatt og fremføringer og fått alt fra 4 til 6 i karakter. Faen for noen møkkalærere enkelte er.

 

På min skole må vi ha IV på minst to vurderinger før læreren kan vurdere å gi oss IV på karakterkortet, men dette blir mest brukt som " Nå gir jeg deg IV hvis du ikke leverer denne innleveringen"

Vi får beskjed om vi i hvert fall ligger an til IV eller 1/2 i fag :)

Lenke til kommentar

Ikke Vurdert er et system utrolig mange lærere misbruker. Hvis man får Ikke Vurdert av å nå et visst antall prosent fravær i et fag er læreren i det faget en helvetes idiot.

 

På grunn av sykdom har jeg 26% fravær i Samfunnsfag, men jeg får karakter (ligger på 4-5) uansett.

Lenke til kommentar

På min skole må vi ha IV på minst to vurderinger før læreren kan vurdere å gi oss IV på karakterkortet, men dette blir mest brukt som " Nå gir jeg deg IV hvis du ikke leverer denne innleveringen"

Vi får beskjed om vi i hvert fall ligger an til IV eller 1/2 i fag :)

 

Hm, jeg har jo gjort alt utenom en (relativt stor) innlevering. Kontaktlæreren sa jeg skulle få beskjed elektronisk før jeg fikk varselbrev, noe jeg ikke fikk.

 

Det er ikke korrekt. Og, fikk du varselbrev, Friksjon?

 

Ja, jeg fikk varselbrev fra kontaktlæreren. Har historie imorgen, skal ta en prat med læreren da.

Endret av Friction#
Lenke til kommentar

Telefonen gikk i stykker.

Den var kjøpt hos, og bundet til NetCom.

Jeg var sikker på at jeg hadde forsikring som dekket ALT, for det var slik jeg forstod selgeren da jeg kjøpte den for 10 måneder siden via telefon.

 

Da jeg ringte dem i dag sa forsikringsfyren at forsikringen ikke gjaldt dette tilfellet.

Kun hvis den ble stjålet eller skadet av noe eksternt, hva nå det betyr.

 

Angrer på at jeg ikke diktet opp en troverdig røverhistorie for å få det jeg mener å ha krav på.

Lenke til kommentar

Huseiere som ikke evner å strø fortauene sine. Strø dem, salt dem, gå på isen med føkkings HAKKE (evt betal meg 500 spenn og lån meg hakke så skal jeg gjøre det). Bare sørg for at folk ikke må bruke SKØYTER for å komme seg på jobb om morran. Og man kan jo ikke bruke skøyter heller, fordi det ble jo strødd litt en gang for tre måneder siden, så det er noe smårusk i isen, men generelt sett er det dritglatt.

 

Jeg HATER byvinter. Vinter i seg selv er fint. BYvinter der huseier skylder på kommunen og kommunen skylder på huseier for dårlig strøing, derimot, det suger hesteballer. Jeg må beregne fem-ti ekstra minutter av en gåtur på vanligvis 15 minutter for å rekke og komme på jobb i tide nå. Var ille forrige uke, men i natt har det vært mildvær, så nå er det faenmeg sørpe i tillegg. Sørpe, speilholke og en og annen dritsvær dam, i tillegg til bussjåfører som er så jævlig evneveike at de ikke skjønner at om de kjører i 50 gjennom en vanndam på 4 kvadratmeter i flate og 10 cm dyp som er kliss oppi fortauet, så blir fotgjengerne våte.

 

Faen heller, kommunen burde spandere på enhver innbygger isbrodder. Hadde spart legevakta for masse unødvendige besøk, som kunne vært unngått med skikkelig behandling av fortauene.

 

(bytt ut denne parentesen med en lang rekke banneord)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...