Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ufattelig kjedelig at jeg ikke kom inn i forsvaret. Dårlig syn. Pfft. Satt en evighet på sesjon, kun for å bli avsist som om jeg var en dysfunksjonell ape. Jeg hadde virkelig lyst til å tjenestegjøre i marinen :(

Du kan ta min plass...

Jeg kunne virkelig ønske. Jeg håpet i det lengste at synet ikke kom til å ødelegge, men den gang ei.

Skrevet

Wii Sports baseball tok "Mercy rule" allerede i første runde, bare fordi jeg lå 0-5 i stilling. Enten så ville det spare meg for mer ydmykhet eller så visste det jeg skulle knuse det i de andre omgangene. At spillets AI tar overhånd og ikke lar deg fullføre ting er også veldig irriterende.

Skrevet

Slikt hadde jeg det og, har en laptop <.< så fikk jeg meg ekstern harddisk, brukte D-disken for alt filmer også videre, så etter at jeg fikk harddisken - Så flytta jeg det over dit, og merga D-disken med C-disken. Masse plass ledig :love:

Skrevet

Når jeg gir faren min julegave og han skriver at han skal brenne den så har jeg lyst til og sende han dit peppern gror. Det er irriterende ^^

Er det ikke sånn andre veien også? :p

Sånn, og nå tilbake til OT.

OT kan bety off topic også.

Skrevet

Når man er den som har med kamra på tur og INGEN spør deg om de skal ta noen bilder av deg. Føles så sykt dumt når du må spør selv, "ta et bilde av meg her, og her" i tilegg så blir de få dritt bildene av deg sånn "Pose".

Skrevet

Når jeg gir faren min julegave og han skriver at han skal brenne den så har jeg lyst til og sende han dit peppern gror. Det er irriterende ^^

Hva for en far har du, egentlig? :ermm:

Skrevet

Hva for en far har du, egentlig? :ermm:

Jeg kjenner han. Vet at foreldrene er skilt, men vet ikke hvorfor.

Skrevet

Sikkert fordi faren hans er en så <insert stygt ord her> som anonym framstiller han.. Jeg hadde ikke levt lenge med en som er så kald.. Man sier ikke til barna sine at man skal brenne julegaven han fikk av en.. Det er bare unødvendig.

Skrevet (endret)

Jeg er så jævlig dritt lei å se folk snakker om justin bieber på hver jævla musikkvideo på youtube enten det er rock eller metal. Brenn

Endret av Ownbeef
Skrevet

Jeg er så jævlig dritt lei å se folk snakker om justin bieber på hver jævla musikkvideo på youtube enten det er rock eller metal. Brenn

The Bieb is running youtube. Deal with it :cool:

• Liker 1
Skrevet

Så ufattelig kjedelig at jeg ikke kom inn i forsvaret. Dårlig syn. Pfft. Satt en evighet på sesjon, kun for å bli avsist som om jeg var en dysfunksjonell ape. Jeg hadde virkelig lyst til å tjenestegjøre i marinen :(

Du kan ta min plass...

Jævla ubrukelige folk som deg som havner i forcen uten den minste vilje til å gi en innsats for landet vårt. Når man er i FORCEN så skal man gi 110% for å forsvare landet vårt fra utlendinger og annet pakk. Håper Gå på et gatehjørne og snakk kebabnorsk med fremtidige selvmordsbomberene i Oslo, din pingle. Eller mann deg opp og ha "the time of your life" i FORCEN!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...