Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Programmer, spill, musikk, filmer...

 

Har en 16 år gammel disk fortsatt i bruk, 3 syv år gamle, og en liten ekstern disk som jeg skal bruke til andre ting, som må lages backup av.

Du har jo ei fet internett-linja, har du ikke? Tar da ikke så lang tid å laste ned et spill? Musikk tar ikke store plassen, og filmer. Vel. Ser du egentlig de filmene så jævlig ofte? Eller ligger de bare der og tar opp plass.

Lenke til kommentar

Proof: http://www.speedtest.net/my-result/2815619196

 

Dette var riktignok tatt når brodern spilte (en ting han gjør hele tiden). Han er heldigvis på ferie nå :woot:

 

 

 

Er det stabilt, er det greit. verre når man har en sykt ustabil linje som logger av og på, ping til mars, ute en uke, tilbake neste osv.

 

Det er ustabilt som fuck også.

 

Både fra isp sin side, ruteren og nettverkskortet dør når de får lyst.

Lenke til kommentar

Proof: http://www.speedtest.net/my-result/2815619196

 

Dette var riktignok tatt når brodern spilte (en ting han gjør hele tiden). Han er heldigvis på ferie nå :woot:

 

 

 

 

 

Det er ustabilt som fuck også.

 

Både fra isp sin side, ruteren og nettverkskortet dør når de får lyst.

Kjipern. Vi er i samma kano vi da. Bare at jeg har høyere hastigheter når det faktisk funker.

 

Min bror spiller hele tiden online. Men iblant sperrer jeg han fra nettet, eller stenger et domain slik at han ikke får brukt det. (Han vet ikke at det er meg) dette er for å få noe nett sjæl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjipern. Vi er i samma kano vi da. Bare at jeg har høyere hastigheter når det faktisk funker.

 

Min bror spiller hele tiden online. Men iblant sperrer jeg han fra nettet, eller stenger et domain slik at han ikke får brukt det. (Han vet ikke at det er meg) dette er for å få noe nett sjæl som jeg bruker til å spille med.

 

Fantastisk, vi trenger flere som deg.

 

 

Er det sant at hastigheten kan komme an på været?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...