Primer4 Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 At det går dårlig med Federer i tennisfinalen!! ARG! Ga faen i tennisen etter nadal røyk ut..
TMB Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Og hvorfor kan de ikke lagre alderen min slik at jeg slipper å trykke den inn hver gang. Endte opp med og si at jeg er født 4 august 2012 og får nå ikke kikket på spill med 18 års aldersgrense. Noen som har fix? Restart Steam. Men hva er egentlig poenget for de å ha en slik ting hvor man kan velge fødselsdato? Kunne jo ikke vært enklere å fake datoen du er født...
FrankBjarne Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Fordi de avskriver seg alt ansvar ved å ha det.
Durochris Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 At det faen ikke går ann å boote fra en CD som jeg har boota fra før! Helvete!
Patrick123 Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 At min kjære snille datamaskin som har vært med meg i tykt og tynt begynner å se seg slått av sine 5 år yngre brødre
sykkeliten Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 (endret) http://www.tv2.no/ny...ik-3845384.html Flere naboer har hørt skrik Vi hørte et skjærende, vondt skrik. Det var ikke bare krangling eller noe sånt, men noen som skrek. ----Men ingen brydde seg virker det som,men på TV skal de for å fortelle---- Det irriterer meg så grenseløst... Håper at jeg aldri blir sånn,faktisk lover jeg på min bestefars grav at jeg aldri skal bli sånn som disse naboene. Edit: Tar høyde for at media har fremstilt det feil.. Endret 5. august 2012 av sykkeliten 3
svelemoe Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Faen, hvor vanskelig kan det være for Valve å legge til en option for å fortsette nedlasting av spill i Steam mens jeg spiller? Jeg glemmer alltid å alt-tabbe for å skru på download igjen.. Irritert. Dette er utviklaren sin feil. Det er ein variabel i kvart spel som bestemmer om steam skal pause downloads. Dei fleste spel har dessverre dette på som default. Og hvorfor kan de ikke lagre alderen min slik at jeg slipper å trykke den inn hver gang. Endte opp med og si at jeg er født 4 august 2012 og får nå ikke kikket på spill med 18 års aldersgrense. Noen som har fix? Dei gjer det. Eg skreiv inn 1 januar 1990, og kvar gong eg skal inn på noko 18+, må eg berre trykke confirm, sidan 1990 dukkar opp automatisk. 1
FrankBjarne Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Good for you. Fortsatt ikke godt nok og like plagsomt.
svelemoe Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Eg kan forandre alder kva tid som helst, men dei lagrar det forrige ein har skrive inn. Ser ikkje korleis dette ikkje er godt nok. Prøv å avslutt steam og slett ClientRegistry.blob, slik at det oppdaterar seg.
FrankBjarne Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Hvorfor skal du ha muligheten til å endre alder når som helst? Din steam profil er personlig og derfor burde man vel kunne linke en fuckings alder opp mot den. Ren skjær idioti fra steam sin side og ha opplegget slik de har det i dag.
Notelitten Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Hvorfor skal du ikke ha muligheten til å endre alder når som helst? Har jo allerede blitt nevnt over, at mange velger å oppgi falsk alder. (meg selv inkludert)
FrankBjarne Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 (endret) Ja, men hvorfor ikke lagre den alderen for all fremtid? Er ikke hele poenget med steam at det er personlig. Det er vel samme faen om din steam konto da er registrert som 80år eller 20år når du uansett lyver om det? Unødvendig og ha det ekstra steget hver gang man skal inn på noe som er M rated.. Endret 5. august 2012 av Refsa
cowboy bob Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Det er sånn for at de skal kunne si fra seg alt ansvar.
Tåkefyrste Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Ja det følger et stort ansvar med å vise spillvideoer med litt blod på nettet. De kan jo f.eks risikere at en 14åring ser noe som er myntet på folk fra 16 og oppover, og da står ikke verden til påske.
TMB Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Brukere på forumet som signerer hvert eneste innlegg med brukernavnet sitt irriterer meg. TMB 5
koosepus Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Brukere på forumet som signerer hvert eneste innlegg med brukernavnet sitt irriterer meg. TMB Haha, true!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå