Gavekort Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Og Hitler kunne blitt drept som barn! Sikker på du har lyst på ett Red Alert univers? Yes please! Vil tilbake i tid å kidnappe Einstein!
Mladic Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Slike quotes pleier å være av Drake, Lil Wayne etc. "if loving you is wrong, I never want to be right again" den her er RnB Som jeg sa, det er ikke RnB. Tvilsomt. Hvis Luther Ingram ikke er RnB, da vet ikke jeg hva du mener RnB er.
Carlgutt Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Når du skal noe, men blir ferdig med å stelle deg osv i lang tid i forveien. Så er det for kort tid til at du kan begynne på å gjøre noe, men fortsatt sånn at det er litt lenge å vente. Så blir det sånn at du sitter litt halv stresse å venter på at tiden skal gå. Plutselig kommer du på ting som trengs å gjøres, og før du vet orde av det får du dritt dårlig tid. Endret 13. januar 2012 av Carlgutt
Kaymeerah Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Yes please! Vil tilbake i tid å kidnappe Einstein! Then it is decided! Vi skal finne opp tidsreise-teknologien i Red Alert og skaffe oss Tesla-tanks!
Gavekort Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Tesla? Jeg skal sette opp en Obelisk og Weather Control Device.
Gavekort Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 I'll build nuclear reactors in your base! I'll build an army of Tanya!
Hyperio Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Når du skal noe, men blir ferdig med å stelle deg osv i lang tid i forveien. Så er det for kort tid til at du kan begynne på å gjøre noe, men fortsatt sånn at det er litt lenge å vente. Så blir det sånn at du sitter litt halv stresse å venter på at tiden skal gå. Plutselig kommer du på ting som trengs å gjøres, og før du vet orde av det får du dritt dårlig tid. Kjenner meg igjen, men trikset er å ikke begynne på noen andre gjøremål. Pleier heller å bla i avisen, surfe på mobilen eller hvis jeg vet jeg har tid bare sette meg ned å høre en spesiell sang.
CFM Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Jeg setter meg alltid ned og ser på TV før jeg pynter meg eller gjør noe som helst. Resulterer alltid i at madamen maser i en time og stresser rundt, jeg gir til slutt etter og dusjer og kler helt avslappet på meg og vi rekker gjøremålet/selskapet med fem minutters margin. Endret 13. januar 2012 av CFM 1
Kea Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Skyldfølelse. Det er en av de verste følelsene jeg kan tenke meg. Skam, slik gnagende skam som kan redusere en til en bitteliten prikk.
Gavekort Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Folk som kun poster på Facebook for å sutre. "Buhu! Falske venner... Bla bla... Trodde jeg kunne stole på deg! [insert emo-poem here]" 3
Kammizez Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Hvis Luther Ingram ikke er RnB, da vet ikke jeg hva du mener RnB er. Jeg sier at det Drake og Lil Wayne driver med ikke er RnB. Når jeg sa tvilsomt, så var det bare en kommentar på at sitatet ditt ikke stemte med hans sangtittel.
Kea Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Gypsy: Nei, denne tråden er lagd for at folk skal kunne lette litt på trykket. Som du kanskje vet, så hjelper det noen ganger. Slike statuser på facebook er for det meste for å få oppmerksomhet. Endret 13. januar 2012 av Therawyn 2
Mladic Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Hvis Luther Ingram ikke er RnB, da vet ikke jeg hva du mener RnB er. Jeg sier at det Drake og Lil Wayne driver med ikke er RnB. Når jeg sa tvilsomt, så var det bare en kommentar på at sitatet ditt ikke stemte med hans sangtittel. Det kalles RnB av ungdommer idag, men stemmer ikke med den gamle sjangeren.
Kaymeerah Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 OHGOD PYTHON Hvorfor i FAEN bruker folk språket? Spesielt til større prosjekter!
jaakervik Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Fjortisstatuser på facebook er noe av det verste. 4
NgZ Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Hørt om vibrasjon som får jordskjelvet i Fukushima til å virke som ingenting? Haha, da er den jo ikke ldløs, din nabb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå