frohmage Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Martelè skrev (7 timer siden): Jeg har gått fra å elske sommer til å hate den nå. Of for første gang i hele mitt liv, gleder jeg meg til vinter. For å si det slik; hadde sommer vært en person, ville jeg kuttet strupen på han og knekt av hodet For meg er det motsatt. Jeg skulle ønske meg 30 grader hele året. 1 1
backtoback Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Dubious skrev (14 timer siden): ... men måtte gi opp da svetten rant. Jeg tror corona'en tuklet med "termostaten" min -- nå jeg ser jeg ut som Olaf Tufte ("svettefest") etter kort tid i sola på en varm dag. 2
Woff Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden frohmage skrev (2 timer siden): For meg er det motsatt. Jeg skulle ønske meg 30 grader hele året. Er ganske enig, men vi kan jo dele LITT på godene? Gi de som elsker snø litt minusgrader på fjellet et par måneder med minus 5 grader og snø rundt jul? 😁
Dubious Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Går ikke an å være ute i 30 grader. Ser ut som at jeg dropper å gå ut denne uken. edit: Om vinteren så varmer jeg opp bilen før jeg kjører, nå må jeg bruke tid på å kjøle ned bilen før jeg kjører. Endret 14 timer siden av Dubious 1
Fantomtegningen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) 9 hours ago, Kjøleskap said: Hvis du er en dyktig forandler kan du kanskje klare å slå av mer enn 33% også. Ingen grunn til å bli krenket av at folk pruter. Er bare å si nei Selvfølgelig sier jeg nei. Føler slike folk prøver seg med å kjøpe en brukt landeveisykkel til en 50-lapp og ei neve grus, folk er snåle. Tror du missforto innlegget, jeg er ikke krenket men irritert. Endret 13 timer siden av Fantomtegningen 1
Delvis Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Fantomtegningen skrev (11 minutter siden): Tror du missforto innlegget, jeg er ikke krenket men irritert. Godt poeng, det er to forskjellige ting. 👍 Ps. noe av årsaken til denne kommentaren, er at det irriterer når folk vrir på ting, ved å tillegge deg noe du ikke er/ikke har sagt.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå