Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er penisen min stor/liten eller mitt på treet ?


Gjest pinkfish

Anbefalte innlegg

hva er vel vitsen uansett når den er så liten?

 

Får du et kick ut av å mobbe tissen til en 13åring? Mulig det er en usunn hobby, bare nevner det.

 

har så mange nadre sunne hobbyer, må jevne ut litt

 

 

Vil jo bare fortelle deg at du trenger bare 4cm for å gi kvinner en orgasm ... så hvis han har omkrign 13-14 så er det greit han er jo også bare 13 år gammel .......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten, P-Piller er ikke 100%, du bør ha kondom, og husk, det er mye mer en pikk som skal til ^^,

P-piller er sikrere enn kondom om brukt riktig, faktisk ganske stor forskjell. Det beskytter riktignok ikke mot kjønnssykdommer, men ettersom begge nok ikke har hatt sex før og definerer seg som kjærester ser jeg ikke helt problemet.

I know, men p-piller + kondom ;) altså, det er bedre det enn å ende med abort eller unge som 13/14 åring...

Lenke til kommentar

Hei, jeg er 13 år og skal snart ha sex med min kjæreste. Men jeg lurer på om jeg har stor nok tiss ? den er 14,9 cm og 12 cm i omkrets. Er det stor nok ?

 

Joda, du ligger visstnok godt på snittet til en voksen person, men - jeg råder deg - enten du liker det eller ikke - til å la være.

 

Det er en viktig egenskap i din alder å kunne lære seg opp til å styre sin "kåthet".

 

Til dere som driver å tuller her - kutt ut !

Endret av geirm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stoddart. Leste litt fort der, selvfølgelig (i motsetning til 2x kondom, haha); og ettersom de er såpass unge, og det krever en smule disiplin å sørge for å ta p-piller hver dag vil det ikke akkurat skade med ekstra sikkerhet. Trenger kanskje ikke trekke personlig preferanse inn i bildet.

 

geirm. hvorfor er det en viktig egenskap (uansett alder) å styre sin kåthet? (i dette tilfellet ovenfor kjæresten).

Lenke til kommentar

hun jeg er sammen med er 15 år da ! så hun er ikke så ung

 

Trur dere begge er for unge for og være helt ærlig her. Men du og henne kommer til og gjøre hva dere vil uansett, så lykke til. Bare pass på at du ikke havner opp med barn, kan love deg her og nå det vil ikke være noe særlig kult...

 

Men når det gjelder tissemannen din, så vil jeg si den er helt grei. Ikke vær så redd om størrelsen! :)

Lenke til kommentar

P-piller er sikrere enn kondom om brukt riktig, faktisk ganske stor forskjell. Det beskytter riktignok ikke mot kjønnssykdommer, men ettersom begge nok ikke har hatt sex før og definerer seg som kjærester ser jeg ikke helt problemet.

 

Om brukt riktig? Kondom er faktisk det eneste produkte som kan sikkre deg 99,9999% mot graviditet (+skjønnssykdommer). P-piller kan gi en falsk følelse av trygghet selv om det absolutt er å anbefale som prevansjon da den er bare snittlig 97% sikker. Er klart at følelsen uten er mye bedre enn med kondom og at det er trygt med p-piller også, men jeg må bare få pointert at det blir feil det du legger ut.

Lenke til kommentar

Må nok desverre si jeg stoler mer på statens legemiddelverk enn en forumbruker som slenger ut en påstand uten å dokumentere med kilder, (og som heller ikke evner å stave kjønnssykdommer riktig).

 

Igjen.

 

"Ulike prevensjonsmidler gir ulik sikkerhet mot graviditet. De minst sikre prevensjonsmidlene er kondom og pessar. Av 1000 kvinner som bruker et av disse midlene, vil i gjennomsnitt ca. 100 bli gravide i løpet av ett år. Brukes derimot p-piller, er det bare 2 av 1000 kvinner som vil bli gravide i løpet av ett år. Ved bruk av livmorinnlegg (spiral) blir ca. 5 til 7 av 1000 gravide i løpet av ett år.

 

Med et aktivt seksualliv uten bruk av noen form for prevensjon, vil 8 av 10 kvinner bli gravide i løpet av ett år."

Lenke til kommentar

Må nok desverre si jeg stoler mer på statens legemiddelverk enn en forumbruker som slenger ut en påstand uten å dokumentere med kilder, (og som heller ikke evner å stave kjønnssykdommer riktig).

 

Igjen.

 

"Ulike prevensjonsmidler gir ulik sikkerhet mot graviditet. De minst sikre prevensjonsmidlene er kondom og pessar. Av 1000 kvinner som bruker et av disse midlene, vil i gjennomsnitt ca. 100 bli gravide i løpet av ett år. Brukes derimot p-piller, er det bare 2 av 1000 kvinner som vil bli gravide i løpet av ett år. Ved bruk av livmorinnlegg (spiral) blir ca. 5 til 7 av 1000 gravide i løpet av ett år.

 

Med et aktivt seksualliv uten bruk av noen form for prevensjon, vil 8 av 10 kvinner bli gravide i løpet av ett år."

Og disse statistikkene innebærer at kondomen også er brukt på riktig måte?

Lenke til kommentar

Statistikken tar utgangspunkt i individer og deres bruk av prevensjon. Det vil si at det verken er snakk om helt korrekt bruk av prevensjonsmidlene og ei heller helt ukorrekt bruk av prevensjonsmidlene; derimot er det snakk om sikkerhet ved typisk bruk - et gjennomsnitt. Men også når en regner seg frem til sikkerhet ved "korrekt bruk" viser statistikken av p-piller gir færre antall graviditeter enn kondom.

 

(noen kommer garantert til å kommentere det: kondom er selvfølgelig å foretrekke når man ikke har fast partner).

Endret av blured
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg? Virkelig spør deg.. Er det dama eller egentlig du som bryr deg mest?

 

Jeg har kanskje ikke verdens største tiss heller, men jeg klarer faen å tilfredstille alle jenter og meg selv :) Og for å si det slik, jeg har også fått mange gode komplimenter på tissemannen min fra fulle party jenter. Men igjen, hvem er det som bryr seg? Ikke meg, jeg er født slik, og takk gud for det.. :)

Endret av Knife
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg er 13 år og skal snart ha sex med min kjæreste. Men jeg lurer på om jeg har stor nok tiss ? den er 14,9 cm og 12 cm i omkrets. Er det stor nok ?

Den var ekstrem liten, regner med at du er rimelig flau (naturligvis)

Foreslår at du venter til den er ferdigvokst, slik at skuffelsen for damen ikke bli så alt for stor.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er 13 år og skal snart ha sex med min kjæreste. Men jeg lurer på om jeg har stor nok tiss ? den er 14,9 cm og 12 cm i omkrets. Er det stor nok ?

Den var ekstrem liten, regner med at du er rimelig flau (naturligvis)

Foreslår at du venter til den er ferdigvokst, slik at skuffelsen for damen ikke bli så alt for stor.

 

Man må jo elske sarkasmen din ^^Tror nok du kan være fornøyd så langt ja :) Den er over snittet og du har enda en del år å la den vokse på ;)

Endret av TheHawk
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...