QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) ios Jailbreak tråden! Hvis du vil finne en guide om hvordan du jaulbraker ditt iDevice googler du bare noe lignende som dette: "ipad 2 ios 5.1 jailbreak" Endret 5. mai 2012 av T0rd Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 jsilbreaker nå Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Limera1n virker. første gangen gikk det ikke mn andre gangen gikk det :thumbup: :thumbup: BTW har en ipod touch 4g 32 gb Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Funker fint det her Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Funker fint det her jepp har du prøvd det? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Yes, jailbreaka istad.. Lurte på å vente på releasen fra Chronic Dev Team, men den kommer ikke med det første alikevel, så da ble det limera1n. Er det lov å diskutere dette her på forumet? Regner med det Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Yes, jailbreaka istad.. Lurte på å vente på releasen fra Chronic Dev Team, men den kommer ikke med det første alikevel, så da ble det limera1n. Er det lov å diskutere dette her på forumet? Regner med det det må det jo være for jailbreakeing er lovlig i Norge i andre avsnitt hær http://www.itavisen.no/848018/naa-er-jailbreak-for-iphone-4-klar står det at det er lovlig Endret 10. oktober 2010 av doffen761 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Se det! Neimen Limera1n funker som bare søren, bare å kjøre på Lenke til kommentar
gmes Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Har cydia mange bra gratis apps?? noen URL man kan se kordan apps som er til jailbreaket iphone? Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Har cydia mange bra gratis apps?? noen URL man kan se kordan apps som er til jailbreaket iphone? cydia har sykt mange apps, mange bakrunner, det er sikkert flere tusen apps i cydia hvis du legger til sourcer noen som du nesten må ha.. du kan faktisk lage egne sourcer og egne apps. det er ubeskrivelig mange muligheter med cydia. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Da var det up 'n runnin' Hva er Must have apps ? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Winterboard, for å legge til masse themes og greier.. Også masse annet. Søk litt rundt på nettet, du finner mye rart Endret 10. oktober 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Must have: Remove Recents (gjør at kun programmer som faktisk kjøres i bakgrunnen vises ved dobbeltklikk på home-knappen) SBSettings, gir tilgang til en haug av innstillinger på en enkel måte Det er de to viktigste sånn jeg ser det. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) SBSettings er fin.. Noen som har iOS4 temaer fra Cydia å anbefale? Endret 10. oktober 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Finnes det noen "profil" funksjoner via å jailbreake? En ting jeg savner er å kunne ha forskjellige instillingsprofiler slik jeg hadde på nokia så jeg slipper å velge en haug instillinger separat til tider. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg bruker Jailbreak mest for å få tilgang til Installous slik at jeg kan laste ned betalprogrammer gratis. Kall meg kjip, men utenom dette, og SBSettings, installerer jeg nesten ingenting fra Cydia. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Men ingen profil applikasjoner altså, ok, lite interesant. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 hvor finner man Installous Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Da var det bare å vente på Mac-versjon. Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 hei. Jeg vurderer å selge min iphone 4 og gå tilbake til android. Nå ser jeg jailbreak er her og gir meg flere muligheter. Er det mulig å "unjailbreake" hvis jeg skal selge? Siden denne jailbreaken går dypt inn i kjernen så burde fremtidige oppdateringer fra apple ikke påvirke jailbreaken? Leste også at andre "jailbreak sider" anbefalte å vente til de slapp sin jailbreak versjon. Hva er deres anbefalinger? takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå