Gå til innhold

Hvilken veske egner seg best til sprit-blanding?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Næmmen fysj...

 

Vodka og battery er faktisk farlig drikkende. Liker du ikke battery, prøv Red Bull! Ellers er vodka en dårlig sprit å blande, og etter det jeg vet er den vel egentlig ikke laget for å blandes ut i noe som helst.

 

Skal du blande bil jeg anbefale rom eller tequila. Tequila og appelsinjuice er en flott og enkel drink.

Lenke til kommentar

Næmmen fysj...

 

Vodka og battery er faktisk farlig drikkende. Liker du ikke battery, prøv Red Bull! Ellers er vodka en dårlig sprit å blande, og etter det jeg vet er den vel egentlig ikke laget for å blandes ut i noe som helst.

 

Skal du blande bil jeg anbefale rom eller tequila. Tequila og appelsinjuice er en flott og enkel drink.

Den er laget for at du skal kunne blande så mye du bare vil med den. Det er du som bestemmer. Tenker du tradisjonelt sett kan du nok ha rett.

Hvis du i tillegg legger til grenadine har du en tequila sunrise, som er meget god. Tequila brukes vel ikke til så mye annet enn margarita og overnevnte i drinksammenheng.

Lenke til kommentar

+1 for appelsinjuice. Ta gjerne én som er kraftig på smak og som har mye bitterhet. Dvs. at juice som er ferskpresset og som ikke er laget på konsentrat faktisk er dårlig egnet.

 

Også er et godt tips å kjøle ned både sprit og blandevann godt, samt bruke isbiter. Legg gjerne vodkaflaska i fryseren. Kulde er med på å dempe spritsmaken.

 

Edit: Har du tid og ork fordet er det etter min mening ingen vodka-basert drink som slår Bloody Mary. NAM! :dribble:

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmmm...kanskje jeg går for appelsinjuice? Er billig og selges i 1,5-2 liters kartonger gjør de ikke?

 

 

Men takk for tipset om frysern, skal gjøre det ;) Er ikke noe sjangs for at flaska knuser vel?

 

+1 for appelsinjuice. Ta gjerne én som er kraftig på smak og som har mye bitterhet. Dvs. at juice som er ferskpresset og som ikke er laget på konsentrat faktisk er dårlig egnet.

 

Også er et godt tips å kjøle ned både sprit og blandevann godt, samt bruke isbiter. Legg gjerne vodkaflaska i fryseren. Kulde er med på å dempe spritsmaken.

 

Edit: Har du tid og ork fordet er det etter min mening ingen vodka-basert drink som slår Bloody Mary. NAM! :dribble:

 

Hahaha! Bloody Mary er grønnskakssuppe da! :whistle:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bloody_Mary_%28cocktail%29

Lenke til kommentar

Halla! Takk for svar :)

 

Hadde fest i går, viste seg å være sitronbrusen (solo sitron) som var den beste brusen. Så fort du har fått litt alkohol i kroppen går det fint å bælme rent.

 

Ene kompisen min drakk ordentlig for første gang i går og tømte en halvliter tyrker alene. Kom selvsagt opp igjen 2 timer senere :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...