Gå til innhold

PS3 co-op spill - Noen forslag?


igxx

Anbefalte innlegg

hei!

 

jeg og en kompis skal kjøp et spill i lag, men vi er litt usikker på hvilket :S det må være co-op har army of two th 40 days og mw2 og fifa11:) men er litt lei av de;P så har dere noen forslag om hva jeg kan kjøpe?

 

 

ønsker enten bill (noe likt mario) eller bare vanerlig bil spill eller helst et skytespill:)

 

som jeg sa helst skytespill men bil og andre kategorier er også okei:)

 

takk for forhånd!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mod Nation Racers er et bilspill ála Mario Kart hvor dere også kan lage baner selv, spille andres baner og spille samtidig med split screen.

Skytespill: "Resident Evil 5" og "Resistance fall of man" har coop

 

LittleBig Planet er jo kjempegøy å spille med kompis.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

hei!

 

jeg og en kompis skal kjøp et spill i lag, men vi er litt usikker på hvilket :S det må være co-op har army of two th 40 days og mw2 og fifa11:) men er litt lei av de;P så har dere noen forslag om hva jeg kan kjøpe?

 

 

ønsker enten bill (noe likt mario) eller bare vanerlig bil spill eller helst et skytespill:)

 

som jeg sa helst skytespill men bil og andre kategorier er også okei:)

 

takk for forhånd!:)

Lei av fifa 11 allerede?:)

Endret av Mr Wonderful
Lenke til kommentar

Resistance-spillene.

Resistance 2 har bare online co-op (av en eller annen merkelig grunn). Bare så det er på det klare.

 

Her er en liten liste jeg lagde da jeg jakta på Co-op spill for litt siden. De eneste kravene jeg stilte var at spillet hadde fått ok anmeldelse, så morsomt ut og at de var relativt billige:

 

Lost Planet 2

Lego Indiana JonesS

Lego Batman

Haze

G.I. Joe: The Rise Of Cobra

Dynasty Warriors 6 Empires

 

De to sistnevnte endte jeg opp med å kjøpe og de var morsomme begge to. GI Joe var egentlig det morsomste og ikke gærent alene heller.

 

Er du på utkikk etter mer så er Co-Optimus en side dedikert utelukkende til Co-op spill ;)

Lenke til kommentar

Åhh da så. Mangel på lokal co-op var faktisk en av grunnene til at jeg droppa Resistance 2. Har dette kommet i ettertid? Du sier ekslusiv, vil det si at det er en DLC el?

Tror han tøyser, så vidt jeg vet har man alltid kunnet spille den separate coopen med bare to spillere off-line, men det er jo ikke særlig gøy når spillet er lagt opp til at man skal være 8. Dog kan man spille split-screen på en maskin sammen med opptil 6 andre online.

Lenke til kommentar

Warhawk er også gøy, og kan spilles splitscreen (opptil 4 spillere lokalt) samtidig som man er online. Er bare en profil dog, så de andre spillerene ser deg som KongRudi og KongRudi(2), (3), eller (4), alt ettersom hvor mange dere er splitscreen.

Er en stund siden jeg har spillt det selv, men de sier at det er bra med spillere ennå.. :-/

Er spillbar demo av det også..

 

På bilspill så er Motorstorm: Pacific Rift - både 2 og 4-player split-screen..

2 split

4 split..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...