Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - :Francis: - AF Fisheye Nikkor 16mm f/2.8D


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Dagens var utrolig bra utført, det var selvfølgelig de andre også, men det siste var ekstra spennende med de linjene som "drar" meg inn i bildet. *applaus* Nå håper jeg å få se noe mer i dagslys.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomme linjer - kurver og distorsjon gjør at broa ser ut som om den er laget av gummi! Pokker - nå fikk jeg lyst på fisheye..

 

Bildet i tunnelen var veldig bra - ble noe skikkelig mørkt og uggent over det. Tipper det er fordi midten ser fin ut, selv om det er litt dyster vinkel og en litt halvskummel overgang hvor det blir mørkt og man plutselig ikke kan se mer, men det er sammen med og først og fremst av at linjene dras unaturlig ut til sidene, som gjør at dette ser ut som scenen hvor hovedpersonen skal til å finne ut hva som egentlig lurer seg i mørket - pent blir det ikke!

..Men det var til gjengjeld bildet! :thumbup:

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Takk for oppmuntrende kommentar kaian!

 

Dette er gårsdagens bilde, og det siste bilde som jeg kommer til å ta med D700. Fra nå av blir alle bildene tatt med D300.

 

Det positive er at D300en min ser ut til å være friskmeldt :).

 

post-56362-1286921527,4501_thumb.jpg

 

Bildet er et HDR, hvor jeg også har byttet ut bakgrunnen med en lengre eksponering.

 

Francis :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud, det der var nesten _for_ stilig. Har aldri før sett et norsk operahus så kvasst at man kan skjære seg på det.

 

Men når jeg har sett de bildene du har tatt til nå i festen lurer jeg også på hva du tenker på hvis det er alvor at du skal pensjonere D700 for resten av festen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...