Gå til innhold

OneCall, Best tilbud noengang? "Gavepakka" fribruk ut året

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det en begrensing på 5 GB med mobilt nett? Klarer ikke finne noe om det på Onecall sine sider, og har allerede brukt 1,5 GB :p

Var det en begrensing på 5 GB med mobilt nett? Klarer ikke finne noe om det på Onecall sine sider, og har allerede brukt 1,5 GB :p

Skrevet

Har du ikke lært deg til å lese "det med liten skrift" enda?

Har du ikke lært deg til å lese "det med liten skrift" enda?

Skrevet

hei

Jeg har et problem, dere skjønner jeg har et kontantkort fra chess som er ikke registrert på meg , men på faren min. I følge dem skal nummeret kredittskjekkes. Hva skal jeg gjøre ?

En viktig spørsmål: hviken måte vil være raskest for å aktivere simkortet, å bestille ny simkort eller å overføre nummeret ?

Takker på forhånd

Skrevet

Jeg har en HTC Desire, og når jeg plugger den i PCen med USBkabelen spør den om jeg vil bruke den til "Kun lading", "Diskstasjon" osv. Et av valgene er å bruken mobilen som modem. Er denne bruken også gratis med Gavepakka?

Jeg skal nemlig reise endel (i norge) fremover, så vurderte å investere i en slik USB-sak for mobilt bredbånd, men om dette er inkludert i Gavepakka, samt at jeg slipper å drasse på enda en dings, er jo saken klar.

Så spørsmålet er, for å gjøre det helt klart: Kan jeg bruke mobilen som modem gratis? Eller skiller de mellom dette og surfing på selve mobilen?

Skrevet

Chess var ikke så interessert i meg som kunde nei...fikk bekreftet at jeg flyttes 15. oktober, så 10 dager jeg ikke skal "bruke" telefonen særlig da...og cashe inn bonuspoengene for kreditering på regningen - *adjø Chess* :p

Skrevet

Husk at du kan bruke desiren din til å hoste et trådløst nettverk også da :)

Ulempen er bare at den bruker så sinnsykt mye mer batteristrøm da, så man må nesten være nær en stikkontakt.

Skrevet (endret)

:thumbup::new_woot: OneCall har vist en overraskelse i december også

:new_woot:

Når det gjelder Folkepakka-kopien som Tele2 lanserer så blir den ganske stusselig sammenlignet med det vi lanserer i desember.

Jeg tror ellers at kundene er smartere enn at de hopper på kopier, avslutter Sandaker(One Calls salg og markedssjef )

Endret av nerokid
Skrevet (endret)

thumbup.gifnew_woot.gif OneCall har vist en overraskelse i december også

new_woot.gif

Når det gjelder Folkepakka-kopien som Tele2 lanserer så blir den ganske stusselig sammenlignet med det vi lanserer i desember.

Jeg tror ellers at kundene er smartere enn at de hopper på kopier, avslutter Sandaker(One Calls salg og markedssjef )

http://mobilen.no/wi.../d.epl?id=46826 Tro hva de lanserer i desember? :)

Endret av RevelleR
Skrevet

Der ble jeg ringt - de matcher med likt tilbud som tele2, så ble ikke så veldig imponert egentlig. Men er dekningen som gjør at jeg vil prøve andre. Network Norway har jo prøvd å oppgradere sitt nettverk til HSDPA+ minnes jeg Digi sine artikler.

Dog; jeg er mer spent på Onecall sitt tilbud i Desember, håper på mer data :)

Skrevet

hmf, typisk dette ja,

Kona har tele2 og får sms om tilsvarende tilbud, jeg har one call og får verken nyhetsbreev eller sms om dette tilbudet.

Jau, det er flott det.

:no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...