Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - Lisa-Mari - Canon EF 50mm f/1.4 USM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemte helt av at Oktober begynte i går! :blush: Kom på det i dag og fikk tatt fire bilder før batteriet ble tom for strøm og jeg ikke orket å vente på at det ble ferdig ladet for å ta et bedre, så her er dagens bilde! Som sagt, fire bilder å velge mellom, så komposisjon, vinkel og fokus er kanskje ikke helt som ønsket, men det får gå for i dag ;)

 

post-186124-1286055924,2815_thumb.jpg

Exif: 1/125, f/1.4, ISO 100

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snasne bokehsirkler :) men kan det være at termometeret ikke er 100% i fokus (ikke at jeg skal snakke så høyt om det, men likevel...)?

 

Det er nok godt mulig ;) Jeg holdt termometeret med ene hånden og kameraet med den andre og jeg er plaget med (mer eller mindre) konstante skjelvinger i hendene, så sånn sett er jeg ikke akkurat den fødte fotograf :p

Det er også *kremt* ganske støvete såg jeg når jeg åpnet bilde i photoshop... På tide med en nedvask kanskje?

Lenke til kommentar

Jøss, var det så varmt? En stund siden det har vært noe som likner på varme her. Overdådig strødd med mangefargede OOF-sirkler. Det er de samme litt duse fargetonene her. Er det på grunn av lavere kontrast i objektivet på full blender tro (noe som ikke er ukjent på lyssterke objektiver), eller er det redigert frem med vilje? Ikke at det trekker noe ned på disse bildene, tvert i mot.

Lenke til kommentar

5052172262_d60c70dd8f.jpg

Cookies and milk by Lisa-Mari, on Flickr

Exif: f/2.5, 1/100, ISO 100

 

Dots og melk og Humorkvelden 2010 på TV Norge, i dag har jeg blitt UNICEF fadder og kan spise Dots med god samvittighet ;)

 

Jøss, var det så varmt? En stund siden det har vært noe som likner på varme her. Overdådig strødd med mangefargede OOF-sirkler. Det er de samme litt duse fargetonene her. Er det på grunn av lavere kontrast i objektivet på full blender tro (noe som ikke er ukjent på lyssterke objektiver), eller er det redigert frem med vilje? Ikke at det trekker noe ned på disse bildene, tvert i mot.

 

De duse fargene er redigert fram med vilje. Er i et "dust" humør for tiden ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...