Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er vi tilbake til Sharjah flyplass, hub'en for heroinsmugling fra Afghanistan :( , våpentrafikk til Taliban :(, bloddiamanter :( og våpensmugling til terrorister i Afrika :(

 

Hvem driver den flyplassen?

 

Vi hadde en tilsvarende flyplass i Bosnia, hvor våpen til bosniere (muslimer) og kosovo-albanere (muslimer) ble smuglet inn under krigen mot Milosevic. FN-styrkene hadde ikke adgang.

 

Noen forslag? Taliban?

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tvert imot er vi for det aller meste helt uenige.

 

Interessant taktikk

Talent for teater antagelig

 

Neida, det er bare slik på forumet, mellom gamle gode "kranglefanter", og sånn skal det være også. Det er jo helt på sin plass å være uenige om enkelte saker, mens man kan være enige i andre. Det kalles god skikk og bruk, samt viser at folk har evner til å skille mellom sakene og personene.

 

Du kommer nok til å forstå dette, når du har funnet deg til rette her.

 

:)

Lenke til kommentar

Da er vi tilbake til Sharjah flyplass, hub'en for heroinsmugling fra Afghanistan :( , våpentrafikk til Taliban :(, bloddiamanter :( og våpensmugling til terrorister i Afrika :(

 

Hvem driver den flyplassen?

 

Vi hadde en tilsvarende flyplass i Bosnia, hvor våpen til bosniere (muslimer) og kosovo-albanere (muslimer) ble smuglet inn under krigen mot Milosevic. FN-styrkene hadde ikke adgang.

 

Noen forslag? Taliban?

 

Hvorfor klarer du ikke fortelle hva du mener foregår? Fortell konkret kjeden fra start til slutt, hvor er CIA osv innvolvert. Og jeg kan ikke uten videre akseptere tomme påstander om du ikke en gang prøver å argumentere for dem.

Lenke til kommentar

Kilden synes å fortelle om byggingen av Sharjah - (Sharjah Airport International Free Zone (SAIF Zone) ). Herfra ble våpen fraktet til Taliban :)

 

http://rchichakli.blogspot.no/

This is exactly the man we knew in 1995 & 1996 as "Mr. Richard", the person who single-handedly built the 4.5 million square meter of Sharjah desert into a landmark we call SAIF-Zone, the man who was working 20 hours per day leading the success, the same man who's Her Majesty's Ambassador requested in writing to be banned from entering UAE in 2003, and the person whom the CIA's personnel in Dubai Airport sent back to the United States aboard Lufthansa Airlines, immediately upon his arrival

 

Where is your Bout and Chichakli of all of that? Not anywhere in the picture; however, and according to unconfirmed sources, Chichakli has been RENDERED to Syria back in July of 2006 by the United States government after appealing to the Russian to revoke his residency which he obtained via marriage. Also Chichakli, for unknown reason, is not talking about that, but it was confirmed that he was detained and tortured for few weeks before he was released to "house arrest" in Damascus until further notice

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Du vet ikke hvem Victor Bout er?? Da er du politisk inkompetent. Hva mener du selv at du har kompetanse i?

 

Hva jeg og du mener er ikke viktig. Fakta er viktig.

 

Angående 911 - så langt er det vel 10-0 for at Bin Laden ikke stod bak 911?

(hvis jeg har oversett et argument fra dere som var faktisk riktig - fortell oss)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg sier jo at hva du mener ikke betyr noe, du må stille opp med fakta og kilder!

(enhver kan jo forutse hva du mener)

 

(Meningen med diskusjonen her ikke at dere skal få spre propaganda og deretter bare stikke av før vi får tid til å sjekke sannhetsgehalten)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg sier jo at hva du mener ikke betyr noe, du må stille opp med fakta og kilder!

(enhver kan jo forutse hva du mener)

 

(Meningen med diskusjonen her ikke at dere skal få spre propaganda og deretter bare stikke av før vi får tid til å sjekke sannhetsgehalten)

 

hva snakker du om egentlig? "Vi" har vært her hele tiden, "du/dere" har strengt tatt kommet og gått (og stukket av).

 

Problemet er at du ikke sier hva du mener. Du legger ikke frem fakta. Du gjør egentlig ikke annet enn å klippe fra en blogg og rote deg inn i fantasier der vi alle er en del av det ene og det andre.

Lenke til kommentar

Problemet er at du ikke sier hva du mener. Du legger ikke frem fakta. Du gjør egentlig ikke annet enn å klippe fra en blogg og rote deg inn i fantasier der vi alle er en del av det ene og det andre.

 

Her strøk jeg faktafeil. Hva jeg mener finner du stort sett i hver eneste melding fra meg = 911 er ikke hva vi blir presentert = hva dere sier er propaganda = hva dere sier er bedrag

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...