Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0


Anbefalte innlegg

Det har kommet noen videoer som så vidt jeg kan bedømme må være snadder for folk med alternative tanker om 911 :

 

 

 

 

http://www.youtube.c...&feature=relmfu

 

http://www.youtube.c...&feature=relmfu

 

ærlig talt så tror jeg ikke vi er så mange som er interesserte i å se gjennom 25 min video uten å vite hva de skal vise. Til det har man opplevd alt for mye videospamming.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ærlig talt så tror jeg ikke vi er så mange som er interesserte i å se gjennom 25 min video uten å vite hva de skal vise. Til det har man opplevd alt for mye videospamming.

Enig, jeg så halvparten av den første filmen - hvor den "mystiske kulen" under flyet kom frem. Tidligere i tråden så kom vi frem til at Truther-bevegelsen har blitt avslørt i å bevist lyve.

Lenke til kommentar

"VG øker mest" og "Over 19 billion served" er samme type bevis

 

Målet her er "diskusjon.no - Norges mest populære nettsted"

 

(99% vil mene det er det viktigste)

("Fortjener Trond Ali Linstad Kongens fortjenestemedalje?" er samme type avstemning)

 

Det er fryktelig vanskelig å diskutere med deg når du skriver på denne måten. Kanskje er det jeg som er treg, men jeg har ingen anelse om hva du prater om her. Jeg forstår ikke hva du prøver å si og jeg forstår i allefall ikke hva det har med tråden å gjøre. Vær så snill å tenk litt på at om budskapet ditt skal nå frem til noen må det være forståelig.

Lenke til kommentar

Vitner (og nå bildebevis) var ingen mangelvare for at det ikke var den sivile versjonen av 267 som rammet WTC nr 2

 

De som lyver er debunkerne :(

 

Når bevis mot Bin Laden enda ikke kan produseres etter 11 år da er saken avgjort = beviselig ikke Bin Laden. CIA og ISI var beviselig relatert til flykaprerne.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg får bare gjennta quote

Og jeg vil bare gjenta deg:

 

For å være ærlig tror jeg vi er best tjent med å ikke svare eller være med leken når denne typen brukere dukker opp. Vi har får trossalt en klone omtrent hver måned, og fellesnevneren er det fullstendige fraværet av argumentasjon og den vanvittige oppførselen.

 

Frem til at du, Rosario, har lest tråden - og funnet det jeg har sagt tidligere - så ønsker jeg ikke å repetere meg selv. Sirkelargumentasjon er en velkjent debatteknikk hos konspirasjonsteorister, og jeg akter ikke å falle i den fellen.

Lenke til kommentar

 

Og jeg vil bare gjenta deg:

 

 

 

Frem til at du, Rosario, har lest tråden - og funnet det jeg har sagt tidligere - så ønsker jeg ikke å repetere meg selv. Sirkelargumentasjon er en velkjent debatteknikk hos konspirasjonsteorister, og jeg akter ikke å falle i den fellen.

 

Redd jeg ikke var god nok til å følge min egen oppfordring der. Viser seg jo gang på gang at noen mennesker ikke er verdt energien.

Lenke til kommentar

Redd jeg ikke var god nok til å følge min egen oppfordring der. Viser seg jo gang på gang at noen mennesker ikke er verdt energien.

 

:D

 

Hvis ikke jeg husker mye feil var det jeg som startet 911-debatten i Norge, og den nettdebatten tapte debunkerne fra dag en (noen burde samle sammen hva debunkerne har klart å si - et slags leksikon i å være dum)

 

(hva vi lærer mer og mer om er hvem som står bak 911 ...og hvem som står bak 7/7, og hvem som står bak 22/7 ... de samme folkene :( )

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

:D

 

Hvis ikke jeg husker mye feil var det jeg som startet 911-debatten i Norge, og den nettdebatten tapte debunkerne fra dag en (noen burde samle sammen hva debunkerne har klart å si - et slags leksikon i å være dum)

 

(hva vi lærer mer og mer om er hvem som står bak 911 ...og hvem som står bak 7/7, og hvem som står bak 22/7 ... de samme folkene :( )

 

Okay, da lurer jeg på om hvorfor den store stygge globalisten, ikke har kverket deg forlengst - eller kanskje den store stygge globalisten ikke ser deg som noen trussel, eller at det (Gud forby ..;)), ikke finnes noen stor stygg globalist, men at det heller bare eksisterer en hel masse grådige småglobalister og konspirasjonteoretikere, som er oppflasket og overforet på den femte statsmakts stadige bekreftelser på sin egen irrelevans som troverdig leverandør av hvordan det egentlig står til med verden i dag.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...