Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det egentlig du mener skjer og hvorfor tror du dette?

 

Sibel Edmonds gir svar med bilder på hvordan bearbeiding skjer (ikke i telt eller huler), men så tydelig at satelitt vil se anleggene (hvis man har rotet til eget arkiv)

 

De som smugler det er smuglere skulle jeg tro, naturlig nok. Grensene ut og inn av landet er ofte veldig trafikkerte og uten noen form for statlig kontroll. Bearbeiding kan skje både lokalt og eksternt avhengig av hvor det skal brukes.

 

Du bekrefter jo hva Edmonds skriver -> "Mainstream Followers"

 

Her gir du meg strengt tatt ingen ting. Du sier med andre ord at du ikke har noen som helst slags beviser eller kilder utover at noen har sagt dette til deg? Kilden din er en satirisk artikkel med bilder av fly og soldater, som forøvrig ikke er relatert til saken?

 

Og så er jeg en sau fordi jeg ikke sluker dette rått? Om du vil overbevise noen må du nesten ha bedre enn dette, for her prøver du jo ikke en gang å sansyneliggjøre påstanden din en gang, før du avfeier meg som ignorant.

 

Hva mener du skjer og hva får deg til å tro dette?

Lenke til kommentar

Pancake collapse er ikke fritt fall. Et fritt fall tilsvarer at kjelleren til tårnet plutselig forsvinner, alt begynner å falle samtidig. Ved Pancake collapse står nederste del av tårnet i ro inntil raset når etasje. Momentlov kan brukes for å regne det ut falltid teoretisk. Det blir signifikant forskjell i fallhastighet -- som man kan forvente. Jeg oppgav 8,9 sekunder (fritt fall etter hukommelse) forlenget til 12,7 sekunder (pancake collapse)

Endret av Rosario
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og de tallene er feil. Kilde: NIST: http://www.nist.gov/el/disasterstudies/wtc/faqs_wtctowers.cfm

 

Spm. 11:

From video evidence, significant portions of the cores of both buildings (roughly 60 stories of WTC 1 and 40 stories of WTC 2) are known to have stood 15 to 25 seconds after collapse initiation before they, too, began to collapse. Neither the duration of the seismic records nor video evidence (due to obstruction of view caused by debris clouds) are reliable indicators of the total time it took for each building to collapse completely.

Lenke til kommentar

herzeleid, du godtar mainstreamversjonen om foredling i telt, så frakt på esel o.l. gjennom fjellene til nærmeste grense, så møte med neste ledd i smuglingen (som de gjorde for 100 år siden), og masse bytting av sedler som de gjemmer unna i krukker og seng?

 

Slik drives en business på $65.000.000.000? :D Som har overtatt verdensmarkedet.

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, du har snakket om "controlled demolition". Et kjennetegn ved bruk av eksplosiver, er rytmiske eksplosjoner. Hvorfor har man ikke hørt dette?

 

Det har vi hørt mye om fra brannfolkene i tårnet.

Merk, rytmiske eksplosjoner akkurat i det tårnet faller. Og uansett, så er det helt på viddene å tolke at noen har hørt eksplosjoner, og tolker det som en bombe. Og det i et bygg som akkurat har blitt truffet av et fly. (Hvis det faktisk var et fly som traff WTC? Det er vel helt sikkert noen som så "noe" fly inn i tårnet? Da må det jo være en atombombe? :ph34r: )

Lenke til kommentar

herzeleid, du godtar mainstreamversjonen om foredling i telt, så frakt på esel o.l. gjennom fjellene til nærmeste grense, så møte med neste ledd i smuglingen (som de gjorde for 100 år siden), og masse bytting av sedler som de gjemmer unna i krukker og seng?

 

Slik drives en business på $65.000.000.000? :D Som har overtatt verdensmarkedet.

 

Hvor mye penger det er snakk om for bøndene eller smuglere vet jeg ikke men det er vell liten tvil om at kiloprisen for narkotiske stoffer er relativt god, noen hundre tusen på gata i Oslo om jeg ikke husker feil. Skal se om jeg rekker å programmere det kjapt senere, men om du begynner å regne nedover så er det ikke så fryktelig mange turer eller kilo som skal til før du er oppe i ett slikt beløp. Det er trossalt ikke ris eller poteter. Foredling kan, som sagt, skje hvor som helst. Om de klarer de i jungelen i Columbia klarer de det også i normale hus i Afghanistan, Pakistan, tajikistan, Turkmenistan og ikke minst Oslo.

 

Jeg hører gjerne hva du mener er på gang. Dere er veldig flinke til å si dere uenige uten å være særlig villige til å forklare hva dere mener. Hvorfor det egentlig?

Lenke til kommentar

Det er masse kilder på emnet. Før jeg finner dem konkluderer jeg at du og andre mainstreamere tror at NATO idag har null kontroll med bøndene i Afganistan :(

Når er det blitt slik at Taliban styrer landsbygda, og narko-eksporten har blitt verdensledende - etter 10 år med Karsai/NATO-styre :( fra å være ubetydelig under Taliban

 

Obama sa (i debatt) at de har gjort "store framskritt" i Afganistan, Al Qaida er så godt som utryddet.

 

Det er noe som ikke stemmer her. Sibel Edmonds forteller oss hva som ikke stemmer, det meste av hva "vi" tror.

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, han får ikke det. "Fallhastigheten" er som sagt ikke et poeng.

 

Den videoen om Pancake Collapse nevnte 10 sekunder. Hvilke tall opererer du med?

 

Ingen. Som sagt er det ingen som vet hvor raskt tårnene falt. All matte som prøver å bevise at noe er galt med fallhastigheten er derfor total unødvendig, siden de ikke har noen tall å sammenligne med.

Lenke til kommentar

Det er masse kilder på emnet. Før jeg finner dem konkluderer jeg at du og andre mainstreamere tror at NATO idag har null kontroll med bøndene i Afganistan :(

Når er det blitt slik at Taliban styrer landsbygda, og narko-eksporten har blitt verdensledende - etter 10 år med NATO-styre :( fra å være ubetydelig under Taliban

 

Obama sa (i debatt) at de har gjort "store framskritt" i Afganistan, Al Qaida er så godt som utryddet.

 

Det er noe som ikke stemmer. Sibel Edmonds forteller oss hva som ikke stemmer.

 

Beklager men det er utrolig vanskelig å tolke det du skriver. For å være ærlig virker det på meg som du sitter med "mainstream" kunnskap som du prøver å bruke til å tolke konspirasjonsverdenen.(Jeg kan også finne på ord). I Afghanistan er det i veldig liten grad noe sentralisert styrt Taliban, men heller mange "småkonger" som slåss litt med alle. Så binder mange seg opp under Taliban-paraplyen, men styring kommer først og fremst gjennom spredte budskap og retningslinjer, ingen sentralisert kommando. Afghanerne er fremfor alt pragmatikere og narkoproduksjon er innbringende, derfor er det ikke særlig rart at dette er såpass utbredt. Al Quaida er noe helt annet og det er ingen motsetning mellom at disse sliter og at Taliban vokser.

 

Per nå er det eneste jeg har sett fra deg "jeg synes det er rart". Du mener det er helt utenkelig at narkotikaproduksjonen henger sammen slik man hører i mediene, men har enda ikke klart å fortelle hva du da mener foregår.

 

Jeg utfordrer deg til å fortelle hva som er feil og hva du mener foregår, tør du ta utfordringen?

 

edit. leif

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opium production in Afghanistan

 

 

671_opium_production_chart2050081722-9528.jpg

 

opium_poppy1986_2006.jpg

 

 

http://pressthat.wor...ction-timeline/

august 11, 2002: afghans directly producing and exporting heroin in broad daylight

An Afghan refines opium into heroin. [source: BBC]

 

In the past, Afghanistan had mostly exported raw opium, but now many new refineries are converting the opium into heroin. The British government has spent £20 million to eradicate opium, but the program is marred by corruption and largely seen as a failure. The new heroin factories are said to be “working in broad daylight.” There has been a rash of bombings and assassinations in Afghanistan as various factions fight over drug profits. Reporters for a British newspaper are able to determine the precise location of some of these factories, but the US-led forces in Afghanistan are doing nothing to stop them. (Burke 8/11/2002)

 

Author James Risen notes the US military’s rules of engagement in Afghanistan states that if US soldiers discover illegal drugs they “could” destroy them, which is “very different from issuing firm rules stating that US forces must destroy any drugs discovered.” An ex-Green Beret later claims that he was specifically ordered to ignore heroin and opium when his unit discovered them on patrol.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...