Gå til innhold

Mad Men - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Sett sesongstarten på forhånd, tror ikke du vil bli skuffet. Personlig skuffet serien meg i fjor etter 2 fenomenale sesonger (sesong 4 og 5), men den tok seg igjen på slutten av sesongen. Elsker hvordan sesong 7 starter. Visuelt flotte greier, noen par interessante nye gjesteskuespillere og noe av det beste innen soundtracket til Mad Men.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sett sesongstarten på forhånd, tror ikke du vil bli skuffet. Personlig skuffet serien meg i fjor etter 2 fenomenale sesonger (sesong 4 og 5), men den tok seg igjen på slutten av sesongen. Elsker hvordan sesong 7 starter. Visuelt flotte greier, noen par interessante nye gjesteskuespillere og noe av det beste innen soundtracket til Mad Men.

 

Synes sesong 6 har vært den mest spennende så langt, spesielt slutten. Tviler på at sesong 7 kommer til å skuffe, men jeg er redd for hva som kommer til å skje med Don.. Begynner seriøst å få sympati for fyren, noe jeg til nå ikke har hatt..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ah, dette er en bra sesong så langt. Spent til 2014-finalen på mandag. Blir litt irriterende å vente til neste vår igjen, men AMC trenger penga. Ikke det at vi har noe manko på gode TV-serier akkurat nå.

 

Hadde det nødvendige å nøste opp som Don sin rolle hos SCDP og framtid og alt annet rundt de andre karakterene nødvendig å ha nøste opp så hadde slutten på ukas episode vært en flott slutt på serien. Den scena hvor Pete, Don og Peggy spiser på fastfood-sjappa etter at Peggy og Don saktedansa var rett og slett flott.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...