Gå til innhold

Stereo- og surroundkaféen


Eirik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har sett/hørt onkyos nyeste generasjon med surroundreceivere?

 

Har lekt litt med et par av modellene, og må si at jeg er meget imponert, designet er en million ganger bedre enn de tidligere, men også lydkvaliteten har fått seg en kraftig løft, og jeg kan ikke lenger anbefale Yamaha pga lydkvalitet - de er per i dag på samme nivå etter mine ører. At den renner over av funksjoner er vel heller ikke så dumt.

Lenke til kommentar

Brukte den ikke selv, men han som jobber på brl startet og stoppet den via mobiltelefonen på noen måte. Har ikke sett bilder av den, men den føles som en moderne utgave av en 70-talls receiver, veldig retrokul design. Og lyden var virkelig et løft opp fra det jeg har hørt av tidligere onkyo, hadde ikke gjettet på at det var en surroundreceiver som stod og spillte.

Lenke til kommentar

Helst ikke brukt, jeg kjøpte tidligere nevnte NAD via Finn, som jo var litt fuskende. Så jeg er ikke så stor fan av å kjøpe elektronikk brukt. :p

 

Vel, jeg vil bare ha noe billig noe. Skal bare brukes sammen med en PC uansett, tenker jeg. Har prøvd en Sansui AU-317 på dem og syns det låt bra. Så lenge ampen kan drive høyttalerne så er jeg vel fornøyd :lol:

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål til noen som vet hvordan AirPort Express fungerer. Jeg er keen på å kunne spille av lyder fra Macen min mens jeg sitter i sofaen foran anlegget, men det er ett lite stykke unna, så en minijack-ledning er ikke et alternativ. Er det mulig å få Macen til å bruke AirPort'en som standard lydkilde for alle lyder, eller fungerer det bare for avspilling fra iTunes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...