Gå til innhold

Stereo- og surroundkaféen


Eirik

Anbefalte innlegg

Altså, du må si NOE.

 

Er det en forsterker du skal ha? Eller er det f.eks. en CD-spiller? Eller begge?

 

Og høyttalerne? Hvor store er de? Er det bokhyllehøyttalere eller gulvstående? Hvor mange elementer har det? Hvor store er elementene?

 

Uten å vite sånt kan ingen hjelpe deg en dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, du må si NOE.

 

Er det en forsterker du skal ha? Eller er det f.eks. en CD-spiller? Eller begge?

 

Og høyttalerne? Hvor store er de? Er det bokhyllehøyttalere eller gulvstående? Hvor mange elementer har det? Hvor store er elementene?

 

Uten å vite sånt kan ingen hjelpe deg en dritt.

 

ok :)

Eg skal skjekke om eg finn ut litt meir om dei :)

Lenke til kommentar

Her er noen bilde av en av høgtalerane eg pratet om :)

Eg har 2 heilt like av denne høgtaleren :)

Eg har skrudd løs elementene og skjekket på insiden om det stod noe, men det står absolutt ingenting :(

 

Har dere noe peiling på hva merke det er, eller hva watt eller hvor mye dei er verdt? ( Eg har altså to heilt like ).

post-186951-0-79329200-1299100326_thumb.jpg

post-186951-0-30351400-1299100591_thumb.jpg

Endret av bubba96
Lenke til kommentar

Ha ha, det der er latterlig. Den er ikke verdt noe som helst. Skal du ha god lyd må du nok investere i noen nye høyttalere. Det er som Flimzes sier, "sette baki harry bil for mer lyd for 50kr. Det er absolutt ikke noe tull, den kassa er ikke verdt mye, og den er ikke desigent for god lyd akkurat.

Lenke til kommentar

Kan dere komme med tips da? (A)

Eg vil ha en cd spiller (2 kanals) som spiller bra musikk og det burde vere USB og sann :)

helst 500 kr men eg kaan strekke meg til 1000..

 

Tror du får noe på Europris for den summen, men du kan sjekke på finn.no kanskje du finner ett kupp...

Lenke til kommentar

Trenger anlegg til Playstation 3/tven. Makspris 4000. Vet at dette ikke er store greiene, men jeg har ikke mer. Trøkk og bass er viktig! Ps: Skal også brukes til musikk/pc!

 

Mhv Quattro123

Med mindre det er eneste som er viktig så kan det bli vanskelig.

 

Men høres ut som om logitech z-5500 burde passe greit.

Lenke til kommentar

Takk for innspill, det anlegget du foreslo var jo mye rimeligere enn jeg trodde! Koster 2195kr på lefdal :) Har det hdmi? Hva blir den beste løsningen når jeg skal koble opp mot tv?

 

Logitech har ikke HDMI inn-/utgang nei. Kobler opp PS3 og TV via optisk TOSLINK kabel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...