Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her som fortsetter på den gamle serveren vi var på?

Kommer til å gå innom iblant, men tror ikke jeg skal ekspandere noe mer enn jeg allerede har gjort. Bare bytte ut fly og øke verdien  :D

Nå som jeg har 2x Boeing 777 i bestilling må jeg nesten spille litt til  :p

Skrevet

Jeg kommer nok til å gi meg der etterhvert, men nå tar det litt tid før man er ordentlig i gang på den nye verdenen, så jeg blir her nok en uke eller to til før jeg sakte men sikkert sklir ut.

Skrevet

Ja. Det koster flere hundre tokens å starte en world, så da spleiser vi slik at ikke en person trenger å betale masse for å kjøpe tokens.

Det forklarer saken ;)

Og ja jeg kommer til å fortsette fairworld en god stund til, jeg har knapt nok fått tid til å etablere meg det.

Skrevet (endret)

Kommer til å spille på begge ja.

Litt teit med den begrensninga på hvor mange minus du kan ha. har nesten 500k i DOC med 11 timer igjen på flyet :S

Endret av saftsus
Skrevet

Jada, den er oppe. Spillet har ikke startet enda, er 17 timer igjen før vi starter å tjene penger, så hvis du vil donere og få passord tidligere er det fortsatt tid til det. :)

Skrevet

Beklager, som sagt er jeg blakk etter medal of honor innkjøp i dag, men når er det jeg kan registrere meg? Om 17 timer?

En fortsatt god kveld :)

Skrevet

Beklager, som sagt er jeg blakk etter medal of honor innkjøp i dag, men når er det jeg kan registrere meg? Om 17 timer?

En fortsatt god kveld :)

To euro har du garantert råd til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...