Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg laget min første Concorde rute, bestilte like godt 7 til.

 

London til:

Hartsfield - Jackson Atlanta International

New York - John F Kennedy International

Dubai International Airport

Charlotte/Douglas International

Sheremetyevo International

 

Foreløpig €678,616 i profit, men blir nok noe justert etter prisjusteringen som sikkert vil forekommet

post-49728-0-27459400-1290827987_thumb.gif

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Utvidelse til Frankfurt skjer i løpende tøyeblikk. blir min siste base i Europa tror jeg, beveger meg mere over dammen. Har allerede en base i Dallas, USA. Har egentlig bare kjørt i gang store fly der enda, slik som 767-200/300ER.

 

Har over 40% av markedet fra London Heathrow, Paris Charles de Gaulles, Amsterdam, Roma og Madrid. Frankfurt neste :)

Lenke til kommentar

Hmm, en rekke nye fly er klare til bruk nå, så skal opprette en ny base. Bare litt usikker på om jeg skal ta Amerika, Asia eller Europa. Vurderer sterkt Madrid Barajas da.

 

Og seriøst, hva er poenget med å bruke Airbus A320 på småruter inne i Norge?

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Hmm, en rekke nye fly er klare til bruk nå, så skal opprette en ny base. Bare litt usikker på om jeg skal ta Amerika, Asia eller Europa. Vurderer sterkt Madrid Barajas da.

 

Og seriøst, hva er poenget med å bruke Airbus A320 på småruter inne i Norge?

:D

SAS Norge beklager hvis andre føler det unødvendig at vi har satt inn Airbus A320'er på våre ruter innenlands i Norge, men vi følte at de norske passasjerene fortjener få samme luksus på på våre innenriksflyvninger som de får på våre utenriksflyvninger.

Var under ett styremøte at ideen ble foreslått og senere godkjent av våre aksjonærer som så dette som ett flott alternativ for å fronte SAS sitt image utad.

Lenke til kommentar

Joda, sikkert flott at dere vil gi innenrikspassjerer samme komfort som internasjonale passasjerer, men dere dreper jo konkurransen på allerede tynne ruter.

 

Så Air Atlantic blir nok desverre nødt til å melde SAS Norge for konkurransetilsynet og la de se på saken. Evt. kan jo Air Atlantic alltids sette av en Boeing 747 for norske ruter.:tease:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Er det mulig å retunere en gate uten å retunere alle? I så fall hvordan?

 

German Air Shuttle har for øvrig fått inn to Dash 8-300 og to nye er bestilt. Vi begynner å få et temmelig rikt tilbud i Tyskland nå. :)

 

Ja, bare gå på view gates, trykke i boksen på den aktuelle gaten og så på return, etterpå vil du få opp et valg hvor mange gates du vil returnere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...