Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg vel ikke akkurat det da siden jeg har satt prisen på et likt nivå med deg. Det er en grunn til at du har 100% load og jeg ikke har det

 

Tja, ble passe irritert når en haugevis av mine ruter mistet load ... :p Men bra at du er gentleman nok til å la meg få være bossen på Hartsfield. :cool:

 

TrondH86: Stormanngalskap, det å prøve ut noe nytt og det å skaffe stabile inntekter for drift i Norge er grunnen til at jeg valgte USA til å starte med. Men dreit meg litt ut i og med at baser utenfor Nord-Amerika bruker opp 2 baser ... :( Men kan fortsatt etablere 5 baser til utenfor N-Amerika, og vurderer å stenge ned Luton da den ikke var så suksess.

Lenke til kommentar

Spillet startet kl 9 i kveld

 

Blir gjerne med jeg! :new_woot: Trengs det passord? Edit: Ser ikke ut som en server for meg :( Men du får ha lykke til!

 

Må spørre om en ting! Klarte å bestille en ATR 72 - 200, men plutselig gikk det opp for meg at jeg heller skulle valgt en BAe ATP. Spiller det egentlig noe rolle? 10 i fuel forskjell og går i tillegg saktere med færre seter. Hva skal jeg gjøre? :p

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

SleipnAir har nå bestilt en Gulfstream IV som skal settes inn på ruten Trondheim Værnes - Point Hope i Alaska. Rutens eneste formål er å gå over Nordpolen.

 

Med andre ord - det er nå mulig å fly fra Chicago til Hell med Flight RAA 666, for så å returnere over nordpolen. I like it!

 

Ja, vi får innføre et samarbeid på spesialrutene til/fra Trondheim. Vi kan la amerikanerne møte Satan og Julenissen på samme dag. :D

 

Ruten vil forresten få rutenummeret SLA 2412. :xmas:

Lenke til kommentar

Er virkelig ATR/BAe flyene man tjener mest på? Finnes det erstattere som man kan bruke? Det er vel sikkert en grunn til at de ikke brukes i virkeligheten?

 

Det har sine grunner i spillet. Flyenes pris er utregnet på grunnlag av PAX, range, speed og flueluse, samt turntime. Dette gjør f.eks store buisnessfly som Boeing 737 Corporate Buisness Edt. ganske billig sammenlignet med en vanlig 737, på grunn av forskjellen i PAX. ATR/BAe er gode fly til korte ruter til mindre flyplasser, prisen på flyene sett i sammenheng. Lengre ruter til større flyplasser er mer økonomisk å traffikkere med større fly naturligvis. Spillet tar heller ikke hensyn til hvor moderne fly er og hvor økonomisk de er å drive. Ei heller at mellom to store flyplasser er det egentlig gode penger å tjene på mange daglige avganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...