Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

45972_1723.jpg

 

Da har Air Mortel kjøpt inn et nytt ATR 72-200. Flyet blir hetende Jean-Jacques Rousseau etter den historiske forfatteren og filosofen født i Geneve.

 

Med et nytt fly setter selskapet selvfølgelig opp ny ruter! Bla. tilbyr vi Zürich Airport - Roma Leonardo Da V., Paris Charles De Gaulle, Manchester, København og mange fler.

Lenke til kommentar

Et kjapt spørsmål. Fokker 100 er på vei inn, men er litt usikker på hvordan jeg burde anvende den. Den har litt mindre range en ATR 72-200. Så hvilke distanser burde jeg sette den på?

Rutene ser følgende slik ut:

post-197831-1287848105,1245_thumb.png

Har vel med de fleste "store" flyplassene nå utenom noen Spanske, Tyske og Franke.

 

Tips og hjelp mottas med takk :)

 

EDIT: Fokker 100 er ikke bestilt, men det lå i planene. Kanskje jeg skal vente med et slikt fly å heller vente til jeg får en ny base å leke med?

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Har du kun et fly fra før? Fokker 100 er såpass dyr at det kan være lurt å sette opp flere ATR/ATP for å øke inntjeningen, slik at du ikke trenger å vente en dag for å få råd til F100.

 

Når du først får en Fokker, så kan du bruke den i stedet for ATR'en på alle de større rutene. Jeg er nokså sikker på at du ville tjent vel så mye om du satt opp ATR'en på en haug med ruter med veldig kort avstand fra Zurich. Det er det jeg har gjort med turboprops'ene mine, nemlig satt dem opp til å fly til flyplasser under 500nm, og med færre pax enn 1-3M. Så kan du bruke Fokker til større ruter, og enda større fly til de største når du får råd til det.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok kjøpt nå, og så setter du inn Fokker 100en til noen store flyplasser.

 

Hvordan tjener dere på Dassault Mercure i forhold til Fokker 100? Farten er jo litt høyere, men det er også turn-time - bruker dere den primært til større flyplasser som er litt lengre unna?

Kommer nok til å bestille en, bestilte nettopp enda en Fokker 100, men tror Mercure blir neste flyet mitt.

Lenke til kommentar

Hvordan tjener dere på Dassault Mercure i forhold til Fokker 100? Farten er jo litt høyere, men det er også turn-time - bruker dere den primært til større flyplasser som er litt lengre unna?

Kommer nok til å bestille en, bestilte nettopp enda en Fokker 100, men tror Mercure blir neste flyet mitt.

 

Mercuren har jo langt flere plasser også da.

 

Har en Mercure som er på vei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...