KKake Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Så du er SAS Norge ja ... La være å kjøre doble ruter på Arlanda og København da, ødelegger bare konkurransen på ruta.
Hugol Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har tydeligvis dritt meg litt ut, glemte nick: https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&formkey=dElSYUdaaWZLU1laWnk2MWZXd2V3MVE6MQ#gid=0 Skulle gjerne hatt ID fra iskaldcola, eivind84, Alt-Ctrl og Hugol. Fant ID Her er den midlertidige oversikten; https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0As5BAt5BUc9EdElSYUdaaWZLU1laWnk2MWZXd2V3MVE&hl=en&authkey=CJCP-LoL Takk for iniativet henrik! Visste ikke at google bydde på en slik mulighet foresten! Uansett så begynner jeg sakt, men sikkert å få banken opp mot høyere summer. Jeg vet at jeg skal spille spillet selv, men som nybegynner er det litt vannskelig å stå helt alene ved selvsendige valg, hehe. Om jeg skal kjøpe et nytt fly nå ville dere anbefalt meg å kjøpe et til ATR av samme slag som jeg har fra før så jeg får inn litt mer DOC og så kjøpe en fokker 100 eller noe med flere sitteplasser? Setter pris på evt. tips Ha en strålende dag!
Mchansern Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Skrevet 21. oktober 2010 Estimated totals at the end of the month: 40M! Hugol: Tja, jeg ville kjøpt en ATR. Lenge å vente på en Fokker med lav DOC.
untouch4ble Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg bestillte meg nettopp en fokker 100 jeg også, har veeldig mange innenlands ruter. Skal bevege meg mer utenfor
MiKA7 Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Så du er SAS Norge ja ... La være å kjøre doble ruter på Arlanda og København da, ødelegger bare konkurransen på ruta. Sorry KongKake men må ha det hvertfall i starten til jeg får kjøpt en ATR til Lover å sette ned frekvensen så fort jeg har råd til det!
Henrik C Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Har €53,375,952 som estimated, skal ikke klage for høyt.
KKake Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Så du er SAS Norge ja ... La være å kjøre doble ruter på Arlanda og København da, ødelegger bare konkurransen på ruta. Sorry KongKake men må ha det hvertfall i starten til jeg får kjøpt en ATR til Lover å sette ned frekvensen så fort jeg har råd til det! Haha, for det er til begges beste å ha frekvensen på 1 ... Men kan du ikke bruke flyet på en eller to andre ruter enn dobbelt opp på de to? Hva med en litt lengre rute? Estimated totals at the end of the month: 40M! Projected totalas for the end of the month: 129M.
Imsvale Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Basert på det jeg har sett så langt vil gjette at det er slik at man ikke kan gå lenger i minus enn 10% av selskapets verdi. Når vi starter med såpass lav verdi legger det en viss begrensning på hvor mye man kan støvsuge umiddelbart etter man har startet. Verdien av startflyet er ca. 12,6M + 1M for basen = 13,6M, dermed kan man ikke gå lenger i minus enn ca. -1,36M før det sier stopp. Grunnen til at man tilsynelatende kunne gå evig langt i minus på #1152 var dermed selskapets høye verdi helt fra starten på grunn av 707-en. Haha, for det er til begges beste å ha frekvensen på 1 ... Men kan du ikke bruke flyet på en eller to andre ruter enn dobbelt opp på de to? Hva med en litt lengre rute? Tror problemet er at han ikke får kjøpt flere gater (jf. over), så han ønsker bare å få mest mulig profitt med det han har inntil han faktisk kan skaffe seg flere destinasjoner. Høyst midlertidig løsning med andre ord. Endret 21. oktober 2010 av TrondH86
IskaldCola Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Estimated totals at the end of the month: 40M! Projected totalas for the end of the month: 129M. Projected Totals (For End of Month): 208M Her er forresten rutene som mitt nye Dassault Mercure flyr: Profit: €995,954 Endret 21. oktober 2010 av iskaldcola
Hugol Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Hvem en som eier Aero Mexicana, når begynnte du med Zurich?
Imsvale Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Her er forresten rutene som mitt nye Dassault Mercure flyr: Profit: €995,954 Høhø. Mercuren er slettes ikke dum. Utrolig fart på den! P.S.: Du får til enda litt mer hvis du implementerer 2 stk. 0.5-ruter. Endret 21. oktober 2010 av TrondH86
IskaldCola Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Klar over det, men jeg liker ikke å ha en 0.5 rute til en svær flyplass. Føler det er så mye potensiell inntekt som forsvinner da Med unntak av transatlantisk/ruter til Asia, da lønner det seg med 0.5. Har eksperimentert litt på #1152 ser du Edit: Til bruk i Europa tror jeg Mercure er bedre enn 737. Billig i innkjøp, flere seter enn alle 737 med unntak av -400, lavere forbruk enn de fleste 737. Det eneste er at den har dårlig range, men man rekker nokså langt med 1058nm også Endret 21. oktober 2010 av iskaldcola
KKake Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Hmm ... Mercure virker som et spennende fly. Er byggtiden på det 48 timer som med 737 og A320 osv?
Zetheus Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Legg til meg på det spreadsheetet: Ragnarok Airlines ID: 45274 Navn: Zetheus Flyplasser: Chicago O'Hare Int. Chicago Midway Int. Charlotte/Douglas Int.
Imsvale Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Hmm ... Mercure virker som et spennende fly. Er byggtiden på det 48 timer som med 737 og A320 osv? Jepp.
Henrik C Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Mc: Legger du inn denne informasjonen i førsteposten? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1261306&view=findpost&p=16364102
Mchansern Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Skrevet 21. oktober 2010 Mc: Legger du inn denne informasjonen i førsteposten? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1261306&view=findpost&p=16364102 Been done
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå