Gå til innhold

Portabel kraftpakke fra Sony


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

30,000 spenn for den der?! Ja, ok, så er den laget i karbonfiber og har en i7 prosessor, men 30,000? Da kjøper jeg heller en helt ekstrem stasjonær PC.

 

500.000 for en Mini John Cooper Works Cabriolet? Ja, ok, så har den 211 hestekrefter og kjøreegenskaper som en go-kart, men 500.000? Da kjøper jeg heller en Opel Zafira OPC varebil.

xD

Lenke til kommentar

30,000 spenn for den der?! Ja, ok, så er den laget i karbonfiber og har en i7 prosessor, men 30,000? Da kjøper jeg heller en helt ekstrem stasjonær PC.

 

500.000 for en Mini John Cooper Works Cabriolet? Ja, ok, så har den 211 hestekrefter og kjøreegenskaper som en go-kart, men 500.000? Da kjøper jeg heller en Opel Zafira OPC varebil.

 

Sammenligningen hadde holdt stikk om du bytter ut safiraen med en formel 1 bil.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å sammenligne SSDer med 1000cc R-motorsykler og harddisker med lastebiler.

Jeg ser sammenligningen av denne som en sprek (kanskje mer enn 211hk for å få en god analogi...) Mini Cooper Cabriolet med go-cart kjøreegenskaper vs en normal laptop med snurredisk som en varebil, den er ganske god IMHO.

Endret av GullLars
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lite fornuftig nyhet til 30.000kr, for DayDreamers eller for 10-30stk mennesker i norge og bare 3-5 av dem som leser HW.no 4 ganger i året... BORING AS HELL!

 

Neida - er spennede å se om flere enn meg kjøper en slik. Dvs VPC-Z12Z9E/X for min del.

Og 30 lapper - tja, den er verdt det, selv om jeg nok betalte betydelig mindre.

 

Så langt er konklusjonen at dette er en vidundermaskin, den jeg har lett etter noen år.

Har Toshiba R500 og R600, Thinkpad X300 og T400s, men ingen av dem kommer opp mot denne på total brukeropplevelse. (etter tre dagers bruk).

 

Er selvfølgelig noen plagsomme ting med denne som med alt annet.

Savner back/forward, PgUp/PgDn og home/end fra Thinkpaden, og er litt bekymret for at skjermen kan komme til å få merker fra tastaturet, men ellers... HALLELUJA!

Endret av avo
Lenke til kommentar

Lite fornuftig nyhet til 30.000kr, for DayDreamers eller for 10-30stk mennesker i norge og bare 3-5 av dem som leser HW.no 4 ganger i året... BORING AS HELL!

 

Neida - er spennede å se om flere enn meg kjøper en slik. Dvs VPC-Z12Z9E/X for min del.

Og 30 lapper - tja, den er verdt det, selv om jeg nok betalte betydelig mindre.

 

Så langt er konklusjonen at dette er en vidundermaskin, den jeg har lett etter noen år.

Har Toshiba R500 og R600, Thinkpad X300 og T400s, men ingen av dem kommer opp mot denne på total brukeropplevelse. (etter tre dagers bruk).

 

Er selvfølgelig noen plagsomme ting med denne som med alt annet.

Savner back/forward, PgUp/PgDn og home/end fra Thinkpaden, og er litt bekymret for at skjermen kan komme til å få merker fra tastaturet, men ellers... HALLELUJA!

 

Hva med batterilevetid?

 

Og støtter Linux Nvidia Optimus teknologien? Hvis ikke benytter del vel begge grafikkortene (eller kun den integrerte) konstant. Det var grunnen til at jeg kastet Dell Studio XPS 13 ut døra...

Endret av Lokii
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...