Gå til innhold

HTC Desire Z - Generell diskusjon


Porcelina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på og bytte ut min HTC Touch HD med Desire Z.

 

Noen for/mot argumenter til dette?

Lest litt og litt negativt flere steder så blitt litt usikker. Hoved grunnen til at jeg helst vill ha denne og ikke Sensation eller Desire HD er at Z'en har tastaturet da...

 

Kjøpe desire Z eller ikke? :O

 

 

E: Da var den bestilt og hente på Komplett i morgen ^^

Så får vi se da! :)

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar

Da har jeg fått rootet og begynt og teste ut forskjellige roms. Desverre så var romen jeg faktisk flashet for ikke tilgjengelig for desire z. (redux) har dere noen roms å anbefale for en som vil ha fart og stabilitet?

 

Cm7 er nok det raskeste og mest stabile, iallefall av personlig erfaring.

Lenke til kommentar

Har fått oppdatering på HTC Desire Z. Fytte rakkern for no dritt.

Får røde prikker under nesten hvert eneste ord når jeg skriver sms. Har prøvd å få det bort, men det går ikke. Ganske irriterende når ordene er rett skrevet og jeg bruker tastatur. Jeg vil heller ikke ha røde prikker under verken dialekt-ord eller tulleord heller. Jeg vil kort sagt være i fred med sms'en min

Er også tilkommet en helt håpløs klipp-og-lim funksjon. Dette gjør at det er umulig å gå inn midt i et ord og forandre på en bokstav. Du er tvunget til å gå inn i funksjonen, redigere ordet og lagre det.

Er også fortsatt en del plaget med store Æ, Ø, Å, samt ukontrollert scrolling oppover på sms-skriving. Har sett gjennom fingrene på dette fram til nå.

Må være tidenes mest elendige oppdatering.

Finnes det andre tastaturtelefoner jeg heller bør se etter nå? Sony Ericsson??? Gidder ikke noe så tungvindt på sms-fronten lengre. Var bra før, men nå er det helt håpløst. Særdeles irriterende....

Lenke til kommentar

Andre som har problemer med å sende sms etter oppdateringen som kom? Det kan se ut som om jeg har problemer med enkelte kontakter i telefonlisten. Der det vanligvis indikerer hvilken type nr det er, altså mobil eller jobb, står det nå logg. Jeg kan ringe, men ikke sende sms.

 

 

 

 

-T

 

 

Lenke til kommentar

Da var jeg "medlem" av desire z owners club kan man si :)

 

Fikk den gjennom noen kontakter kliss ny for 1250,- så må si meg MEGET fornøyd i forholdt til min forrige touch hd som var tregt som en nepe og kosta 6 lapper !!!! :S

 

 

Første inntrykket av desire z er helt vanvittig har så og si kun positive erfaringer så langt, elsker den! :D

 

Eneste negative jeg egentlig har og si om den så langt er det at skjermen ikke har noe magnet feste etc som holder skjermen litt fast når den er åpen eller lukket, f.eks ligger man på ryggen med mobilen så detter jo skjermen ned, eller har man litt løse lommer skal det ikke veldig mye til før skjermen åpner seg og telefonen ringer eller bruker nettet i hytt og pist...

Regner med at folk skjønner hva jeg mener og vil si seg ening i at skjermen kan være litt plagsom når den er helt "løs"..?

 

 

Ellers har jeg prøvd meg litt frem med Market, Markedplace som var på touch hd'en(windows market) var helt fattig for apps men android versjonen er helt topp, nå kan jeg jo styre PCn, lyd annlegget ute på værandaen, TVet i stua osv, veldig lett brukt og rask telefon.

 

 

 

 

Kommer sikkert til og flashe litt etterhvert hvis det finnes noe spennende, hvor er det folket får tak i slikt i dag? Er det fortsatt xda-devlopers.com som er tingen?

 

Noen oppdateringer jeg burde få med meg fra HTC?

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar

Merkelige greier, måtte slette alle meldingene fra kontaktene jeg ikke fikk sendt sms til. Nå ser det ut for å virke.

 

Rettelse: har fortsatt samme problemet på enkelte kontakter. Når jeg søker opp kontaktene kommer det opp en liste med de vanlige kontaktene, med unntak av at det står logg bak alle kontaktene. Når jeg trykker på send, kommer det vent litt, så skjer det ikke mer og meldingen blir ikke sendt. Ser ut som det kan ha skjedd noe med kontaktene.

 

 

 

-T

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar

Hmm, må bare bringe den jævla skjermen opp igjen, "hingen" begynner seriøst og gå meg på NERVENE !

 

Går det ann og sende telefonen til noen slags service eller garanti/reklamasjon? Hadde jeg visst at den skulle være så jævelig løs hadde jeg aldri kjøpt telefonen uansett hvor fornøyd jeg er med alt ellers med telefonen.

 

Anyone?! Er jeg bare nødt til og vende meg til det?(noe jeg aldri kommer til..) eller har folka som fikser slikt bare et par triks og et skrujern for og få "hingen" litt strammere?... =/

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar

Et par spørsmål det hadde vært greit å fått svar på:

 

1. Hvor mye internminne har dere igjen etter gingerbread-oppdateringen? Følte jeg hadde uendelig med plass igjen før den kom, men nå har jeg måtte begynne å flytte over programmer til SD, selv om jeg har mindre ting på internminnet

 

2. Noen andre som sliter med overall lavere performance etter oppdateringen? Også flere programmer som bare avslutter med en gang jeg prøver å bruke de til noe fornuftig.

 

3. Noen andre som sliter med å ringe(!) etter oppdateringen? Får av og til bare et pip når jeg forsøker, og da er det bare restart som fungerer.

 

Er fortsatt storfornøyd med hele telefonen, og oppdateringen var også snadder, men dette er egentlig ganske store skår i gleden. Også skuffet over at de fortsatt ikke har klart å fikse ÆØÅ-problemene. Rart det skulle være så vanskelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Korleis å kople opp htc'n til handsfree i bil?

(med) Bluetooth :)

Det går helt greit, men det er sannsynligvis mer avhengig av utstyret i bilen enn av telefonen.

 

Hrmf... pokker at Android ikke støtter ad-hoc nett uten å roote :mad: ...

Lenke til kommentar
Et par spørsmål det hadde vært greit å fått svar på:

 

1. Hvor mye internminne har dere igjen etter gingerbread-oppdateringen? Følte jeg hadde uendelig med plass igjen før den kom, men nå har jeg måtte begynne å flytte over programmer til SD, selv om jeg har mindre ting på internminnet

 

2. Noen andre som sliter med overall lavere performance etter oppdateringen? Også flere programmer som bare avslutter med en gang jeg prøver å bruke de til noe fornuftig.

 

3. Noen andre som sliter med å ringe(!) etter oppdateringen? Får av og til bare et pip når jeg forsøker, og da er det bare restart som fungerer.

 

Er fortsatt storfornøyd med hele telefonen, og oppdateringen var også snadder, men dette er egentlig ganske store skår i gleden. Også skuffet over at de fortsatt ikke har klart å fikse ÆØÅ-problemene. Rart det skulle være så vanskelig.

 

1. Jeg har fortsatt bra med kapasitet, men jeg har vært veldig striks med å fjerne apper jeg overhodet ikke bruker, og bruker kanskje ikke så mange heller, så antageligvis feil person å spørre.

 

2. Min ble noe tregere, den må ofte "tenke seg om" før den for lastet inn widgets på hovedskjermen, den bruker tid på å ramse opp sms samtaler, både epost og sms (jeg trodde den hadde sletta alle meldinger første gangen det skjedde fordi det tok så lang tid). Tilsvarende også med kontakter. Før gikk dette sånn *knips*.

 

3. Jeg har opplevd at folk ikke har fått ringt til meg, men hva det skyldes er uvisst, om det er operatør, mobilen eller oppdateringen.

 

Jeg er også storfornøyd totalt sett. Det jeg har å utsette på den er æøå problemene, og at den er altfor slapt hengslet. ÆØÅ-problemene er bare latterlige. Jeg har ingen forståelse for at dette skal være så innmari vanskelig, det er ren latskap fra HTC slik jeg ser det. Det var også problemer med at bilder forsvant fra galleriet, men jeg vet ikke om dette er fikset på i oppdateringen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...