Gå til innhold

HTC Desire Z - Generell diskusjon


Porcelina

Anbefalte innlegg

Bah, fått problemer med mini-jack utgangen på min DZ :( Når jeg går rundt med headsett så hakker og hopper lyden ut :( Noen tips? Hva bør jeg gjøre? :(

 

Test med flere headset så du er sikker på at det er telefonen og ikke headsettet det er noe feil med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, fått problemer med mini-jack utgangen på min DZ :( Når jeg går rundt med headsett så hakker og hopper lyden ut :( Noen tips? Hva bør jeg gjøre? :(

 

Test med flere headset så du er sikker på at det er telefonen og ikke headsettet det er noe feil med.

Har vært i butikken jeg kjøpte headsettet siden det bare er en tre uker gammelt, og testet flere kabler og headsett. Og testet headsettet på en annen spiller. Så er utgangen på telefonen.

Vet ikke om jeg er keen på å levere fra meg telefonen i lang stund. Noen som har noen tips på å fikse minijack utganger?.. Kan jeg pirke dedi der og bøje ut noen av de metall flatene?

Lenke til kommentar

Gingerbread i løpet av juli? Sure hope so!

Kilde

 

Thanks to everyone who’s been patiently waiting for the Gingerbread update for Desire Z. We are in the last stages of testing and plan to start rolling out the update over the air in the coming weeks. It may take a little time to reach all of you across every network but it should have reached everyone by the end of the month.
Endret av jon1
Lenke til kommentar

YES!

Endelig klart å roote min 1.82 sw modell! Har brukt endel forvirrende guider før som jeg ikke fikk til å funke, men nå fant jeg en svensk en der alt må inn med teskje! Legger ved linker om noen skulle være interessert:

 

Downgrade fra 1.82

http://www.swedroid.se/forum/45069-guide-nedgradera-desire-z-1-82-x-till-1-34-x.html

 

Root:

http://www.swedroid.se/forum/45111-guide-roota-desire-z.html

 

Det jeg nå lurer på er hvilke ROM som er kjappest og som har minst drit i seg. Jeg bruker egentlig bare gmail(av og til) foto og video taking.

 

Titanium Backup nevnes i som best ganske ofte. Er det slik at det går an å defingere backup regler i dette. (kjøper det gjerne da) Feks om at backup 1 gang for dagen til dropbox når telefonen er på wlan hadde vært genialt.

Lenke til kommentar

Har også oppdatert smertefritt, oppdaget noen kjekke småting.

Spesielt applikasjonsmenyen har blitt MYE bedre! Delt inn i "sider" når du drar nedover, sortering og filtermuligheter.

Når du drar ned topplinjen har du egen flik nederst for hurtiginstillinger og snarvei til alle instillinger. Oversiktelig og bra! Men jeg bruker MySettings som fortsatt er enda bedre. :innocent:

Ellers mange små visuelle endringer. Tydeligere klokke og bakgrunner på tekster.

 

æøå ser bra ut så langt, har sjelden hatt problemer tidligere, men irriterende når det skjer!

 

Wow, ny kron/mynt widget!! Skal prøve den i stedet for GPS'en i sommer, og se hvor vi havner...

 

Men, trodde kanskje det var mulig å legge noe på lås-siden også?? Men det er kanskje bare root-mod'er som utnytter den.

Lenke til kommentar

YES!

Endelig klart å roote min 1.82 sw modell! Har brukt endel forvirrende guider før som jeg ikke fikk til å funke, men nå fant jeg en svensk en der alt må inn med teskje! Legger ved linker om noen skulle være interessert:

 

Downgrade fra 1.82

http://www.swedroid.se/forum/45069-guide-nedgradera-desire-z-1-82-x-till-1-34-x.html

 

Root:

http://www.swedroid.se/forum/45111-guide-roota-desire-z.html

 

Det jeg nå lurer på er hvilke ROM som er kjappest og som har minst drit i seg. Jeg bruker egentlig bare gmail(av og til) foto og video taking.

 

Titanium Backup nevnes i som best ganske ofte. Er det slik at det går an å defingere backup regler i dette. (kjøper det gjerne da) Feks om at backup 1 gang for dagen til dropbox når telefonen er på wlan hadde vært genialt.

Om du skal ha en enkel og rask ROM ville jeg sett på CyanogenMod 7.1. Veldig rask og uten Htc Sense. Når det gjelder pro versjonen av Titanium Backup vil jeg si den er verdt hver krone. Prøv ut gratisversjon før du eventuelt kjøper. Det jeg liker best med pro-versjonen er at du kan gjennopprette alle applikasjonene med data med ett klikk.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle oppgradere Desire Z til "Gingerbread", men før jeg setter i gang lurer jeg på om jeg mister noe innhold på telefonen? Jeg tenker da på innhold som ikke allerede kan taes sikkerhetskopi av gjennom HTC Sync.

Forøvrig kunne det vært greit å ha backup av telefonen slik at alt innhold kan tilbakeføres. Noen som kjenner til en grei app for dette?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle oppgradere Desire Z til "Gingerbread", men før jeg setter i gang lurer jeg på om jeg mister noe innhold på telefonen? Jeg tenker da på innhold som ikke allerede kan taes sikkerhetskopi av gjennom HTC Sync.

Forøvrig kunne det vært greit å ha backup av telefonen slik at alt innhold kan tilbakeføres. Noen som kjenner til en grei app for dette?

Jeg oppdaterte søsteren min sin Desire Z tidligere i dag, og hun mistet ingenting på mobilen etter oppdateringen.

 

Så vil tro at det skal gå fint.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle oppgradere Desire Z til "Gingerbread", men før jeg setter i gang lurer jeg på om jeg mister noe innhold på telefonen? Jeg tenker da på innhold som ikke allerede kan taes sikkerhetskopi av gjennom HTC Sync.

Forøvrig kunne det vært greit å ha backup av telefonen slik at alt innhold kan tilbakeføres. Noen som kjenner til en grei app for dette?

Jeg oppdaterte søsteren min sin Desire Z tidligere i dag, og hun mistet ingenting på mobilen etter oppdateringen.

 

Så vil tro at det skal gå fint.

 

Takk for svar. Oppdateringen gikk smertefritt. Har enda ikke kommet over noen mangler.

Om noen kjenner til et greit backup program, så send gjerne et tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...