Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

800 telefoner solgt på littegrann hos Kommplett er jo helt rått. Det sier litt om populariteten til DHD. Er det ingen som har mottatt den i dag? Det er vel ikke sånn at HTC har bestemt at ingen får de før 3. november; slik det er med spilltitler, spillkonsoller og annet som har en offisiell lanseringsdato. Det hadde jo vært idiotisk siden resten av Europa har fått den. Nei, antagelig er det mange som har noe å glede seg til på mandag

 

 

Jeg var og henta min på pick-up-point i Oslo i dag :) Hvis du leser de siste sidene i diskusjonen så ser du at det er flere som har fått henta den og ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spør igjen. Er det noen som har fått sporingsnummer fra NetCom?

 

Jeg bestilte telefonen via Netcom/Moobi ca 10 Oktober, og har ikke fått noe sporingsnummer enda. Ringte Moobi på Tirsdag og han jeg snakket med da lovet meg at de skulle sende telefonen i går altså fredag. Har ikke fått noe sporingsnummer, ringte netcom for å høre om de hadde noen opplysninger, men de som jobber på kundeservice har ikke tilgang til Moobi sitt system.

 

Får håpe at det bare er sånn at de ikke bare ikke rakk å sende ut alle i går og at resten blir sendt på mandag. Aner ikke hvor mange telefoner netcom fikk inn, men jeg har iallefall blitt lovet levering forrige uke hele veien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Angående levering så har det stått lenge hos Komplett at forventet sendingsdato er da og da, og den har blitt utsatt mange ganger, men nå står det frigjort til plukk. Hva vil det si?

post-101754-1288438795,6_thumb.png

 

Det vil si at den er klar til å bli plukket fra hylla og pakket inn i en eske for å bli sent til deg ;)

 

Husker ikke om de jobber på lørdager, hvis ikke så blir den sent til deg på mandag morgen.

 

 

Det hender de jobber Lørdager på Komplett, med de får ikke sendt den før på mandag eller tirsdag tenker jeg.

Nå refresha jeg siden, og det stod plukket :woot:

 

Så det er visst folk på jobb ja. Men hadde vel ikke fått den før til uka uansett

 

Edit: Nå er den sendt. konge!

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Spør igjen. Er det noen som har fått sporingsnummer fra NetCom?

 

Jeg bestilte telefonen via Netcom/Moobi ca 10 Oktober, og har ikke fått noe sporingsnummer enda. Ringte Moobi på Tirsdag og han jeg snakket med da lovet meg at de skulle sende telefonen i går altså fredag. Har ikke fått noe sporingsnummer, ringte netcom for å høre om de hadde noen opplysninger, men de som jobber på kundeservice har ikke tilgang til Moobi sitt system.

 

Får håpe at det bare er sånn at de ikke bare ikke rakk å sende ut alle i går og at resten blir sendt på mandag. Aner ikke hvor mange telefoner netcom fikk inn, men jeg har iallefall blitt lovet levering forrige uke hele veien.

 

Samme sa de til meg. Så jeg skal sende en mail til Moobi nå. :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg er med på første partiet til Moobi/Netcom og det blir sendt ut på mandag er siste fra de.

 

Kan noen bekrefte en gang for alle om det følger med minnekort eller ikke ? Står begge deler på nettet, og ene vi-pakker-opp-gjawn videoen viser ikke noe minnekort.

minnekort skal sitte i telefonen når du får den, og er på 8gb class2..

Lenke til kommentar

Var på Telebutikken(netcom sin telefonkiosk) på Liertoppen kjøpesenter i dag, der hadde de fått den inn i går(fredag 29.10). Vet ikke hvor mange de hadde, men de hadde ikke sett noe på den der, hadde jeg ikke spurt hadde jeg ikke sett den... Virket ikke på dem som om det hadde vært noe særlig etterspørsel.

 

Men uansett, er du ivrig etter å få tak i telefonen, synes det er bra med netcom, og villig til å betale ca 5500 første året(1400 mer enn på nettbutikken deres), så løp og kjøp. Selv klarte jeg å holde meg, men det var veldig fristende å slå til. Må nesten ha fri familie, så jeg får smøre meg med tålmodighet.

 

Telekiosken(telenor sin telefonkiosk) samme sted skulle få inn sine på mandag klokka 13. Noen som vet hvordan prisene i deres butikk er sammenligna med på nett(Telenor.no\komplett etc. med abonnemang)?

Lenke til kommentar

Jeg er med på første partiet til Moobi/Netcom og det blir sendt ut på mandag er siste fra de.

 

Kan noen bekrefte en gang for alle om det følger med minnekort eller ikke ? Står begge deler på nettet, og ene vi-pakker-opp-gjawn videoen viser ikke noe minnekort.

 

Hvordan vet du at du er på første parti?

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg bestilte via Tele2 og ikke fra Komplett eller andre nettbutikker. Skulle nesten tro at teleoperatørene skulle få telefonene først og så nettbutikkene...

 

Jeg bestilte også via Tele2 og jeg ser at de nettopp har endret statusen til "På lager (>75 stk.)", så det er nok ikke så lenge til vi får vidunderet :)

Lenke til kommentar

 

 

For de av dere som lurer på dette med minnekort :dribble:

 

Holder ca 30MB/S i gjennomsnitt.

 

Class 2 standard kortet holder ca 5MB/S i gjennomsnitt til sammenligning. .

 

Siden det kortet som følger med, er klasse 2. må en vel kunne anta at klasse 2-kort er ok å bruke på denne mobilen. Selvsagt tar det lengre tid å overføre til og fra kortet, men jeg kan ikke tenke meg at ikke klasse 2 holder greit ellers.

 

 

Jan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...