Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

har noen fra netcom fått pakkesporingsnummer??

 

Har bestilt men ikke fått sporingsnr.

 

EDIT: Har kontaktet NetCom og de sa at de fikk inn i slutten av denne uken, altså uke 43.

Da skulle de sende ut til de som bestilte mens det sto "Levering 26.10.10".

 

Har bestilt 7 okt hos Netcom. Ingen sporingsnummer.

 

Jeg snakket med Moobi på Fredag og de hadde MOTTATT telefonene på FREDAG! De skulle sende ut på Fredag eller Mandag. Regner med de er på vei imorgen da jeg ikke fikk noe beskjed på Fredag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har noen fra netcom fått pakkesporingsnummer??

 

Har bestilt men ikke fått sporingsnr.

 

EDIT: Har kontaktet NetCom og de sa at de fikk inn i slutten av denne uken, altså uke 43.

Da skulle de sende ut til de som bestilte mens det sto "Levering 26.10.10".

 

Har bestilt 7 okt hos Netcom. Ingen sporingsnummer.

 

Jeg snakket med Moobi på Fredag og de hadde MOTTATT telefonene på FREDAG! De skulle sende ut på Fredag eller Mandag. Regner med de er på vei imorgen da jeg ikke fikk noe beskjed på Fredag.

 

Bestilte 5.Oktober. Da blir det vel tlf på oss da. :new_woot:

Lenke til kommentar

har noen fra netcom fått pakkesporingsnummer??

 

Har bestilt men ikke fått sporingsnr.

 

EDIT: Har kontaktet NetCom og de sa at de fikk inn i slutten av denne uken, altså uke 43.

Da skulle de sende ut til de som bestilte mens det sto "Levering 26.10.10".

 

Har bestilt 7 okt hos Netcom. Ingen sporingsnummer.

 

Jeg snakket med Moobi på Fredag og de hadde MOTTATT telefonene på FREDAG! De skulle sende ut på Fredag eller Mandag. Regner med de er på vei imorgen da jeg ikke fikk noe beskjed på Fredag.

 

Bestilte 5.Oktober. Da blir det vel tlf på oss da. :new_woot:

 

4 Oktober bestilte jeg (sjekket nå), men tror vi begge får den sendt imorgen :)

Lenke til kommentar

Jeg har fått pakkesporingsnummer. Kjøpt hos MPX.

Blir ikke sendt før mandag går jeg ut i fra.

 

 

Melding fra Posten:

Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding

30.10.2010 14:33

Posten/Bring har fått melding fra avsender om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender

Lenke til kommentar

Kjapt Spørsmål

Noe vits å bestille fra Komplett nå?

 

Tror egentlig ikke det, men du kan jo stikke innom lefdal osv. den 3.November. :)

 

Jeg har bestilt fra 2 forskjellige nettbutikker, MPX og PS. MPX har jeg fått sendingsnummer på, men vet ikke når PS får inn. Om PS og får inn ASAP har jeg en å selge....

Lenke til kommentar

Tom Arnes, de der var geniale! Slik skal jeg kjøpe meg før jeg drar på fjellet til sommeren igjen! :)

 

http://www.pixmania.com/no/no/1815703/art/thumbs-up/ekstra-gsm-lader.html

 

Super løsning det der også. Greit å skaffe seg løse batterier eller ha med seg oppladbare.

 

Et pluss med den hos Expansys er at man kan lade via usb og det er kun en stk batteribank med høy kapasitet. Det er jo alltids en bærbar pc eller en usb mobil lader i forskjellige varianter tilgjengelig dit man kommer - også på fjellet.

 

Men begge varianter fungere nok fint og jeg tror det er mange andre alternative løsninger for batteri backup. Noen som har andre forslag/linker?

Lenke til kommentar

Tom Arnes, de der var geniale! Slik skal jeg kjøpe meg før jeg drar på fjellet til sommeren igjen! :)

 

http://www.pixmania.com/no/no/1815703/art/thumbs-up/ekstra-gsm-lader.html

 

Super løsning det der også. Greit å skaffe seg løse batterier eller ha med seg oppladbare.

 

Et pluss med den hos Expansys er at man kan lade via usb og det er kun en stk batteribank med høy kapasitet. Det er jo alltids en bærbar pc eller en usb mobil lader i forskjellige varianter tilgjengelig dit man kommer - også på fjellet.

 

Men begge varianter fungere nok fint og jeg tror det er mange andre alternative løsninger for batteri backup. Noen som har andre forslag/linker?

 

Masse Powerpacks her og: http://www.kjell.com/

Lenke til kommentar

Til dere som har fått den. Stemmer det at 720p filmingen lagger?

 

 

Nei syns ikke den gjør det. Har ikke fått filmet så mye men kan ikke se noe nevneverdig lagg på de jeg har.

Når det gjelder batteritid så har jeg brukt den i hele dag og brukt den mye. Er nede i 47 % nå.

 

Høres bra ut! Klarer ikke vente på min. :dribble:

Lenke til kommentar

Til dere som har fått den. Stemmer det at 720p filmingen lagger?

 

 

Nei syns ikke den gjør det. Har ikke fått filmet så mye men kan ikke se noe nevneverdig lagg på de jeg har.

Når det gjelder batteritid så har jeg brukt den i hele dag og brukt den mye. Er nede i 47 % nå.

 

Høres bra ut! Klarer ikke vente på min. :dribble:

 

 

Ja er i hvertfall kjempe fornøyd. Har brukt HTC Hero fram til nå så var fantastisk å få en mobil der det flyter så kjapt og fint. Blir nedtur hver gang jeg skal bruke Heroen da den er jobb mobilen.

Savner i hvertfall ikke Iphone 3gs som kona har fått overta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...