Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Ludo har ikke sendt fordi de tydeligvis ikke hadde fått inn telefonene likevel.

 

Har du snakket med de?

Jeg spurte hvor telefonen min ble av og fikk dette som svar:

 

Vi har dessverre ikke fått telefonen til bekreftet tid, slik at vi ikke har fått sendt ut til deg. Dette beklager vi!

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. At de ikke hadde telefonene da jeg bestilte på lørdag, eller om de rett og slett ikke har peil på når de får dem. Sendte followup-mail, men har ikke fått svar enda. Får se i morgen..

 

Netcom selger ikke telefonen uten abbo amirite?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, makan. Jeg bestilte når de hadde 18 igjen på fredag. I løpet av den tiden frem til idag har den endret seg fra 0, til 16, til 0 osv.... Jeg ringte på mandag, da kunne hun fortelle at jeg var "en av de heldige" som hadde fått den, og at den ble sendt så fort de fikk hentet de på mandag eller tirsdag.

 

Sender en mail og avbestiller, for et selskap.

Lenke til kommentar

mroystein: kjøpte den av expert. men bare flaks at dei fekk inn 2stk. Telefast (leverandøren til expert) stend det at den er ubekrefta 28-01-2011. så hadde grisflaks :D

 

Er ein kjempe bra telefon! men syns faktisk den er litt treigare en den vaneleg desire. og har opplevd at den låser seg litt av og til. men detta kan det jo godt hende det kjem opptateringar, som hjelper på dette. så syns eg knappane er litt minus forhold til desire. så savnar eg au den optiske styrekula.

 

Men ellers kjepe bra!

Lenke til kommentar

Helt latterlig pris fra elkjøp, hva skjer liksom, haha.

 

Er det noen mulighet for å kjøpe på elkjøp og kansellere? Evt. ta postoppkrav?

 

Jeg har ringt ludostore hver dag nå (fra mandag), og senest i dag sa hun at de ville få inn mobilene klokken 16.00 i dag, (de var i en sendebil elrno da jeg ringte henne 15.40), og at de VILLE bli sendt i morgen. Jeg kunne visst få den sendt i dag hvis det var jæævla viktig, men jeg gadd ikke. Så da får jeg den vel i morgen, eller på fredag. Men nå kommer jo elkjøp med denne prisen hmm..

Lenke til kommentar

Helt latterlig pris fra elkjøp, hva skjer liksom, haha.

 

Er det noen mulighet for å kjøpe på elkjøp og kansellere? Evt. ta postoppkrav?

 

Jeg har ringt ludostore hver dag nå (fra mandag), og senest i dag sa hun at de ville få inn mobilene klokken 16.00 i dag, (de var i en sendebil elrno da jeg ringte henne 15.40), og at de VILLE bli sendt i morgen. Jeg kunne visst få den sendt i dag hvis det var jæævla viktig, men jeg gadd ikke. Så da får jeg den vel i morgen, eller på fredag. Men nå kommer jo elkjøp med denne prisen hmm..

 

Jeg kansellerte fra både komplett og ludo akkurat nå og kjøpte den på Elkjøp. Forsøkte først faktura, hvor de sender deg en faktura på mail og sender varen når du har betalt den. Kosta 35kr ekstra, men jeg gikk ikke igjennom kredittsjekken (student!! woho :p) så jeg tok Mastercardet...så nå er et stk grisebillig Desire HD bestilt :)

Lenke til kommentar

Helt latterlig pris fra elkjøp, hva skjer liksom, haha.

 

Er det noen mulighet for å kjøpe på elkjøp og kansellere? Evt. ta postoppkrav?

 

Jeg har ringt ludostore hver dag nå (fra mandag), og senest i dag sa hun at de ville få inn mobilene klokken 16.00 i dag, (de var i en sendebil elrno da jeg ringte henne 15.40), og at de VILLE bli sendt i morgen. Jeg kunne visst få den sendt i dag hvis det var jæævla viktig, men jeg gadd ikke. Så da får jeg den vel i morgen, eller på fredag. Men nå kommer jo elkjøp med denne prisen hmm..

 

Jeg kansellerte fra både komplett og ludo akkurat nå og kjøpte den på Elkjøp. Forsøkte først faktura, hvor de sender deg en faktura på mail og sender varen når du har betalt den. Kosta 35kr ekstra, men jeg gikk ikke igjennom kredittsjekken (student!! woho :p) så jeg tok Mastercardet...så nå er et stk grisebillig Desire HD bestilt :)

 

Glem PM. Ah okei. Ikke dumt, men vet ikke om jeg GIDDER å vente så helvetes lenge. Er det noen sikkerhet at elkjøp får inn htc'n på lager den 9.12? Tviler.

 

En ting jeg lurte på. Det er ikke mulig å ta i mot mobilen fra ludo, ha den i en uke, så få elkjøp sin, og så bruke angrerett og sende tilbake ludo sin mobil? Eller er dette for drøyt? Er det noen begrensning på f.eks ikke sende mer enn 10 sms etc. ved en slik angrerett? Okei, jeg er gal og vil ha mobilen nå.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sendt 2 eposter til elkjøp fordi prisen på htc desire hd har sunket 2 ganger på 2 dager :p

Først epost fordi den sank 306 kroner, fikk svar at jeg skulle få de 306 kronene tilbake.

Men nå sank den jo 600 kr til, så måtte sende ny mail :)

 

Jeg har sendt epost til elkjøp om de vet noe mer om når den kommer også.

Lenke til kommentar

Glem PM. Ah okei. Ikke dumt, men vet ikke om jeg GIDDER å vente så helvetes lenge. Er det noen sikkerhet at elkjøp får inn htc'n på lager den 9.12? Tviler.

 

En ting jeg lurte på. Det er ikke mulig å ta i mot mobilen fra ludo, ha den i en uke, så få elkjøp sin, og så bruke angrerett og sende tilbake ludo sin mobil? Eller er dette for drøyt? Er det noen begrensning på f.eks ikke sende mer enn 10 sms etc. ved en slik angrerett? Okei, jeg er gal og vil ha mobilen nå.

 

Dette er ludos angrerett:

Følgende kriterier for mobiltelefoner må overholdes:

• Samtaletid på inntil 3 minutter

• Beskyttelsesfilm må ikke fjernes

• Kontakter skal ikke lagres på telefonen

• Maks 3 sendte SMS eller MMS

• Maks 3 bilder tatt med mobilkameraet

• Videosnutt på inntil 30 sekunder

• Alt tilbehør skal returneres i samme stand som da du mottok det

• All original emballasje skal returneres

 

Ellers forutsetter det at produktet med tilbehør ikke har blitt påført riper, slitasjer eller andre synlige skader, for at krav om angrerett kan godkjennes. Varer som kommer i retur hvor dette ikke er overholdt blir returnert til avsender.

 

Med andre ord, en temmelig ubrukelig telefon dersom du følger disse reglene. Og jeg er vel temmelig sikker på at elkjøp holder det de lover nå, siden den tydeligvis begynner å dukke opp for fult nå...og så og si samtlige nettbutikker har at den kommer rundt da.

 

Og HTC vil selvfølgelig ikke gå glipp av julesalget, så de har nok satt opp produksjonen et hakk eller to ;)

Lenke til kommentar

I dag har netcom fått inn mange, og jeg er av de heldige som har fått tilsendt telefonen i dag. Ser også at det fortsatt er 70 tilgjengelige i skrivende stund på webshoppen.

 

netcom må ha fått styggmange, hvis de har levert alle restordre, og i tillegg har over 50 på lager.. syns det lukter muffins her jeg..

 

Edit: Er det noen chesskunder som har fått telefonen i det hele tatt?

 

chrisAK fikk sin... Men så bestilte han i oktober. Prata med chess og DHD var ubekreftet, men fikk beskjed at de skulle få mere info neste uke. (har forsåvidt hørte det hver gang jeg har ringt dit)

 

Tviler på at det blir noe før jul. Satser på etter nyttår.

Lenke til kommentar

Helt latterlig pris fra elkjøp, hva skjer liksom, haha.

 

Er det noen mulighet for å kjøpe på elkjøp og kansellere? Evt. ta postoppkrav?

 

Jeg har ringt ludostore hver dag nå (fra mandag), og senest i dag sa hun at de ville få inn mobilene klokken 16.00 i dag, (de var i en sendebil elrno da jeg ringte henne 15.40), og at de VILLE bli sendt i morgen. Jeg kunne visst få den sendt i dag hvis det var jæævla viktig, men jeg gadd ikke. Så da får jeg den vel i morgen, eller på fredag. Men nå kommer jo elkjøp med denne prisen hmm..

 

Jeg kansellerte fra både komplett og ludo akkurat nå og kjøpte den på Elkjøp. Forsøkte først faktura, hvor de sender deg en faktura på mail og sender varen når du har betalt den. Kosta 35kr ekstra, men jeg gikk ikke igjennom kredittsjekken (student!! woho :p) så jeg tok Mastercardet...så nå er et stk grisebillig Desire HD bestilt :)

 

Glem PM. Ah okei. Ikke dumt, men vet ikke om jeg GIDDER å vente så helvetes lenge. Er det noen sikkerhet at elkjøp får inn htc'n på lager den 9.12? Tviler.

 

En ting jeg lurte på. Det er ikke mulig å ta i mot mobilen fra ludo, ha den i en uke, så få elkjøp sin, og så bruke angrerett og sende tilbake ludo sin mobil? Eller er dette for drøyt? Er det noen begrensning på f.eks ikke sende mer enn 10 sms etc. ved en slik angrerett? Okei, jeg er gal og vil ha mobilen nå.

 

 

Det heter seg vel at angreretten faller bort når du har tatt i bruk en vare som din egen, og det kan man vel si du har hvis du bruker den i en uke.. dessverre ;)

Lenke til kommentar

I dag har netcom fått inn mange, og jeg er av de heldige som har fått tilsendt telefonen i dag. Ser også at det fortsatt er 70 tilgjengelige i skrivende stund på webshoppen.

 

netcom må ha fått styggmange, hvis de har levert alle restordre, og i tillegg har over 50 på lager.. syns det lukter muffins her jeg..

 

Edit: Er det noen chesskunder som har fått telefonen i det hele tatt?

 

chrisAK fikk sin... Men så bestilte han i oktober. Prata med chess og DHD var ubekreftet, men fikk beskjed at de skulle få mere info neste uke. (har forsåvidt hørte det hver gang jeg har ringt dit)

 

Tviler på at det blir noe før jul. Satser på etter nyttår.

Njaaaa, ikke så kjappt her :whistle: Det viser seg at det ikke er hele sannheten jeg fikk servert her om dagen. Han amatøren hos Chess som sa at telefonen var sendt, rota noe voldsomt under samtalen, og det viser seg at det han sa ikke var korrekt. Det vi fikk i posten var en tykk konvolutt med en liten lapp inne fra Moobi som sto "garantibevis". Makan!!! Thats it.

 

Så jeg ringte Chess i dag igjen, og de ringer meg i løpet av morgendagen, tipper jeg. Så Chess er akkurat like amatører som alle andre leverandører...vel, kanskje med unntak av OneCall som faktisk har peiling på hva de snakker om når man ringer kundeservice.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...