Gå til innhold

Amerikanske jeans/bukse-merker som passer til "laid-back"-stil


Anbefalte innlegg

Jeg skal til USA ganske snart og skal innom et factory outlet og kjøpe meg noen bukser. Prøver å liste opp stilen min: Har vel en typisk litt kjedelig laidback stil, litt sånn jack and jones-type kan man kanskje si. Jeg er ikke så glad i trange jeans, og veldig lyse/syrevaskede jeans, jeg liker litt losse fit, men ikke på saggenivå. I prinippet liker jeg også bootcut, men det har vært lite av det å få tak i det siste. Jeg beholder gjerne jeans til de går i stykker (noe som tar overraskende kort tid), og vil derfor gjerne unngå noe som ser helt crazy ut om kort tid. Jeg er høy (1.91), og relativt tung (omtrent 95 kg). Noen som har noen tips? Regner med amerikanske merker er det billigste. Her er en liste over butikkene på senteret jeg planlegger å besøke:

 

http://www.premiumoutlets.com/outlets/store_listing.asp?id=20

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg beholder gjerne jeans til de går i stykker (noe som tar overraskende kort tid), og vil derfor gjerne unngå noe som ser helt crazy ut om kort tid.

Må bare spørre deg om hvordan du vasker buksene dine?

Men er kanskje ikke så rart om de er fra Jack and Jones da, at de blir ødelagt.

 

Mulig du kan finne noe hos Banana Republic, Diesel, Polo Ralph Lauren, Hugo Boss, Giorgio Armani eller hos Calvin Klein.

Lenke til kommentar

Det er kun to produsenter av olabukser det er verdt å bruke penger på. Wrangler og Levi´s.

Alle andre bare hermer.

 

Det er mulig, men det er ikke så viktig for meg å ha et merke som er i forkant, eller ikke hermer, jeg vil ha en fin god bukse. (dvs, flere fine gode bukser)

 

AtW

 

Jeg beholder gjerne jeans til de går i stykker (noe som tar overraskende kort tid), og vil derfor gjerne unngå noe som ser helt crazy ut om kort tid.

Må bare spørre deg om hvordan du vasker buksene dine?

Men er kanskje ikke så rart om de er fra Jack and Jones da, at de blir ødelagt.

 

Mulig du kan finne noe hos Banana Republic, Diesel, Polo Ralph Lauren, Hugo Boss, Giorgio Armani eller hos Calvin Klein.

 

Vasker de gjerne på lettstelt 30 eller 40, tror ikke vaskinga er problemet, de får ofte en rift/sprekk i skrittet etter en tids bruk. S>ynes ikke dyrere bukser har holdt noe nevneverdig lengre enn billigere i så måte.

 

AtW

Lenke til kommentar

Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes.

 

Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes.

Det kan jeg ikke si meg enig i.

Olabukser er laget av helt naturlig bomull, og i tillegg er det svært solid, så det er ikke noe galt i å vaske det. Jeg bruker mine omtrent i en uke før jeg vasker dem.

Lenke til kommentar

Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes.

 

Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes.

Det kan jeg ikke si meg enig i.

Olabukser er laget av helt naturlig bomull, og i tillegg er det svært solid, så det er ikke noe galt i å vaske det. Jeg bruker mine omtrent i en uke før jeg vasker dem.

 

Stønn...

Lenke til kommentar

Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes.

 

Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes.

Det kan jeg ikke si meg enig i.

Olabukser er laget av helt naturlig bomull, og i tillegg er det svært solid, så det er ikke noe galt i å vaske det. Jeg bruker mine omtrent i en uke før jeg vasker dem.

Det har vel heller noe med hvordan utseendet på buksen blir om man vasker den ofte.

Lenke til kommentar

Aldri hørt så mye pisspreik på lenge.

Tror de fleste her får klærne vaska av morra si jeg.

 

Det er interessant at du aldri klarer å innse at du tar feil, selv når ALLE andre motsier deg. Det er rart at du enda ikke skjønner at det er folk på forumet her som vet betydelig mer om klær enn deg. Du blir tross alt motbevist omtrent hver eneste gang du kommer med de idiotiske påstandene dine. Man skulle tro du hadde lært deg til å i det minste moderere deg litt, men nei da, du er like bastant, gang etter gang.

 

 

Du som mener at Levi's er så bra, les hva en ansatt i Levi's sier om hvor ofte man skal vaske buksene sine:

 

How Often You Should Wash Jeans

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...