Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får man seg venner/kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag så prøvde jeg en ny personlighet. Jeg prøvde å istedet gå rundt med ett surt fjes, så prøvde jeg å holde det nøytralt. Jeg hadde en avslappet stil hvor som helst, når som helst, og til slutt så var det flere jenter som ville snakke med meg, enn før, da jeg gikk rundt og SÅ sur ut og gikk stresset rundt. Er det noe positivt?

 

Vil helst ha svar fra sympatiske folk. Altså, Sebbe er ikke en av de.

Sebbe har rett. Du skjønner vel selv at om flere jenter oppdager deg/ fatter interessen for deg, og vil prate med deg betyr at du gjorde en forandring til det bedre? (Du oppfatter det kanskje negativt om du er homofil, ikke vet jeg)

Lenke til kommentar

Idag så prøvde jeg en ny personlighet. Jeg prøvde å istedet gå rundt med ett surt fjes, så prøvde jeg å holde det nøytralt. Jeg hadde en avslappet stil hvor som helst, når som helst, og til slutt så var det flere jenter som ville snakke med meg, enn før, da jeg gikk rundt og SÅ sur ut og gikk stresset rundt. Er det noe positivt?

 

Vil helst ha svar fra sympatiske folk. Altså, Sebbe er ikke en av de.

 

Sorry, men jeg tror du trenger et spark i rævva for å komme igang. Vi kan ikke sitte å gråte sammen med deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Måte å reagere på da..

 

 

Og det sebbe sier er sant. Du vil bare ha sympati som: "åå så synd på deg"

du vil ikke ha råd, du vil bare ha det trøkt inn at du ikke ser ut i måneskinn og aldri får venner... Ikke at jeg sier dette, men du sier det selv og har ikke prøvd noe særlig av de veldig MANGE gode tipsene du har fått

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli veldig lei av at denne tråden bare fortsetter og fortsetter. :tease: Hadde trådstarter visst hva som var best for seg selv, ville han sluttet å stille spørsmål ved absolutt alt, og sette ræva i gir og gjøre som i noen av forslagene han har fått OG bli selvstendig!

Hvorfor blir du usikker? Hva i huleste er så vanskelig med å forstå at folk vil like deg mindre hvis du går rundt og ser sur ut?!

Dette er så barnslig og teit.

Bli selvstendig sier jeg!

 

Dessuten nevnte trådstarter allerede at han hadde lagd en annen tråd tidligere, hvor han fikk 22 sider?! Og hvis vi teller med disse elleve sidene hittil, så har han laget 33 sider ala dette!

 

Trådstarter har fått nok svar til at en professor kunne laget en doktorgrad om menneskers sosiale liv.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor tråden ikke stenges ...

 

For å vise at jeg så posten over meg nå, rett etter å ha postet, lager jeg en quote. :thumbup:

 

do-not-feed-the-trolls.jpg

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

BUMP

 

greit, da sier vi det slik at du aldri vil få et sosialt liv, og vil aldri få noen venner. du kommer til å dø alene. ingen her som kan hjelpe deg uansett. du kan kanskje prøve noen piller, og se hvor det fører deg hen.

 

feil lag holder du med også...

 

Nå forstår jeg hvorfor ingen vil hjelpe meg. Alle er Man U, Loserpool og Rumpe (Arsenal)-fans. Dere vil bare meg det vondeste fordi jeg holder med ett annet lag. Latterlig.

 

Ta av dere brillene til laget deres og se dette med nøytrale øyne.

Lenke til kommentar

BUMP

 

greit, da sier vi det slik at du aldri vil få et sosialt liv, og vil aldri få noen venner. du kommer til å dø alene. ingen her som kan hjelpe deg uansett. du kan kanskje prøve noen piller, og se hvor det fører deg hen.

 

feil lag holder du med også...

 

Nå forstår jeg hvorfor ingen vil hjelpe meg. Alle er Man U, Loserpool og Rumpe (Arsenal)-fans. Dere vil bare meg det vondeste fordi jeg holder med ett annet lag. Latterlig.

 

Ta av dere brillene til laget deres og se dette med nøytrale øyne.

 

Ta deg brillene du og les tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...