Gå til innhold

Secret Santa 2010 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke mange innlegg jeg heller, hovedsaklig fordi det er sjeldent jeg har noe nyttig å bidra med. Men jeg har da allikevel klart å sende en gave.

Ikke slik ment, men det er vel liten tvil om at det er særdeles mindre sjanse for at brukere med kort fartstid på forumet gjennomfører SS på en skikkelig måte, enn brukere med lang/moderat fartstid.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med deg i at det er spesielt liten sjanse for at en bruker med få innlegg gjennomfører, men jeg mener at det er feil å utestenge noen på det grunnlaget.

 

Kanskje det hadde vært fint med en diskusjon om alternative løsninger for å bli kvitt de useriøse? Mitt forslag er tidligere påmelding og lengre frist, i tillegg til flere bekreftelsemeldinger.

Lenke til kommentar

Og MaSo: Tusen takk for gaven! Ikke akkurat hva man kunne forvente seg, men vi fikk en god latter på julekvelden, og DET er jo faktisk noe jeg ikke ville vært foruten... :!:

For dere andre som leser; jeg fikk et Miniatyr-golf-puttesett jeg kan sitte med når jeg gjør mitt fornødne... :p

 

Hehe, syns det er gøy å sende ting som sprer litt glede i julehuset, samt at det er ting ingen kan forvente seg og få :p Bra du er fornøyd da :thumbup:

Lenke til kommentar

Tusen takk til min SS for masse om nom godteri og fin nisselue :D

 

Passer veldig godt med signaturen din :tease:

 

 

Kanskje det hadde vært fint med en diskusjon om alternative løsninger for å bli kvitt de useriøse? Mitt forslag er tidligere påmelding og lengre frist, i tillegg til flere bekreftelsemeldinger.

 

Det er ikke noe poeng å starte Secret Santa i august, og jeg er redd for at hvis vi har lengre frist at flere av pakkene ikke kommer til å komme frem tidsnok. Jeg er i derimot enig med deg angående flere bekreftelsemeldinger.

 

Er kjedelig hvis jeg skal være med neste år for første gang, og ende opp med å ikke få noen pakke :thumbdown:

Lenke til kommentar

Årets påmelding kom allerede i september. Vil du ha en tidligere påmelding enn det også? Litt drøyt å starte påmelding til Secret Santa allerede om sommeren. :p

 

 

Helt enig at det er litt drøyt med påmelding om sommeren, men er det mulig å opprette tråden hvor SS 2011 skal være i allerede nå? Jeg er innom Diskusjon.no jevnlig, men stort sett bare i de trådene jeg har under "mine innlegg". Jeg glemte SS i år fordi den kom i en ny tråd :blush: thihi...

Endret av Pus_1808
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...