Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating, hvorfor funker ikke det?


Gjest hmm

Anbefalte innlegg

Gutter surver over at markedet er skjevt og at jentene har makta, og at de derfor ikke får napp. Men, faktum er ofte at dere er uoriginale, kjedelige og akkurat som alle andre gutter i måten dere framstiller dere selv på i profilene deres. Nettdatingsidene flommer over av de samme strofene, de samme bildene og de samme halvhjertede forsøkene på å gjøre seg selv interessant.

 

Nei, det er meg intet under at mange blir forbigått i stillhet.

Endret av TheMartine
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutter surver over at markedet er skjevt og at jentene har makta, og at de derfor ikke får napp. Men, faktum er ofte at dere er uoriginale, kjedelige og akkurat som alle andre gutter i måten dere framstiller dere selv på i profilene deres. Nettdatingsidene flommer over av de samme strofene, de samme bildene og de samme halvhjertede forsøkene på å gjøre seg selv interessant.

 

Nei, det er meg intet under at mange blir forbigått i stillhet.

Har samme inntrykk av jenteprofiler, fra den tiden jeg forsøkte meg på nettdating. Allikevel flommer innboksene deres over av henvendelser. Jeg la faktisk litt tid i å lage profilen min litt interessant, og rablet ikke bare ned noen tilfeldige linjer. Jeg fikk to fattige henvendelser i løpet av den tiden. Jeg forsøkte også å sende en del henvendelser selv, skrev faktisk personlig til hver enkelt om hvorfor jeg fant dem interessante (ut fra profil), men det var sjelden svar å få.

 

Og det er bare slik det er blitt, gutter er blitt "jegerne", og jentene er blitt "byttet". Se bare mitt og andres eksempel på IRC, hvor det ikke legges ut noen profil, men kun et navn/nick. Gutta får ingen henvendelser, jentene blir oversvømmet så fort de logger på (gitt at nicket avslører kjønn).

 

Hvorfor har det blitt slik? Kanskje det har litt med tradisjon å gjøre? Mange jenter syter over at det ikke er likestilling, men allikevel forventer de å bli behandlet som kvinner/jenter når det passer dem best. Da kan de nemlig vrake og velge blant de aller kjekkeste gutta... selv om de ikke selv er blant de fineste jentene. Jeg er klar over at jeg ikke er den kjekkeste mannen på planeten, og det er nok også en av grunnene til at jeg ikke fikk napp, selv om jeg la utseende i andre rekke når jeg valgte hvem jeg skulle sende henvendelser til (må bare innse det, for jenter er veldig overfladiske).

 

De jentene som faktisk tør å ta initiativ, er de jeg lettest faller for. Jenter som spiller "hard to get" og allikevel forventer å få 20-30 henvendelser hver eneste dag uten å gjøre noe, er totalt uinteressant. Kanskje derfor det aldri har fristet å forsøke nettdating etterpå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gutter surver over at markedet er skjevt og at jentene har makta, og at de derfor ikke får napp. Men, faktum er ofte at dere er uoriginale, kjedelige og akkurat som alle andre gutter i måten dere framstiller dere selv på i profilene deres. Nettdatingsidene flommer over av de samme strofene, de samme bildene og de samme halvhjertede forsøkene på å gjøre seg selv interessant.

 

Nei, det er meg intet under at mange blir forbigått i stillhet.

 

Stemmer! Man får jo sjelden noe mer ut av gutters profiler på datingsider enn at de "liker å reise" og "savner en å se film med". Hvem gjør ikke det liksom. :!:

 

Nå ber jeg ikke om hele livshistorien og favorittiskremen til folk men det hadde faktisk sagt meg mere enn de korte intetsigende beskrivelsene folk har...

Lenke til kommentar
[...]

Og det er bare slik det er blitt, gutter er blitt "jegerne", og jentene er blitt "byttet". [...]

 

 

Mener ikke å være frekk, men jeg ser dette som det essensielle i innlegget ditt.

 

For det er jo vitterlig ikke noen ny trend at guttene skal spille rollen som jeger, og jentene være bytte. Om noe, så er det faktisk en tradisjon som er i ferd med å forsvinne. Les et hvilke som helst typisk "dameblad", og du vil se at de stadig serverer leserne nye måter å jakte ned drømmemannen. Kvinner er i god gang med å bli den aktive parten.

 

Men, jeg kan selvsagt ikke si at dette gjelder alle. Jeg vet det fremdeles er mannen som tar initiativet, i brorparten av all sjekking som foregår.

 

Alle sitter vi på forskjellige erfaringer, og rent personlig er mine erfaringer ganske langt unna slik du oppfatter nettdatinghierarkiet. Det er heller ikke alltid like lett å være jente i dette kjøttmarkedet heller. Skal man være pågående? Skal man leke tilbaketrukket? Blir han skremt av initiativet mitt? Vil han helst være erobreren? Liker menn at jeg er passiv? Skal jeg framstille meg selv som søt, sexy, smart, morsom eller fornuftig? Kan jeg sende sms rett etter vi har snakket, eller må jeg vente tre dager?

 

Problemet, slik jeg ser det, er at hele datingproblematikken bunner i et slags spill mellom partene. Det er uskrevne regler, som man liksom skal følge for å få full score. Følg den riktige oppskriften, så vil det gå deg vel. Mange gjør det til og med uten å være klar over den tullete runddansen de har rotet seg inn i.

 

Nei, takke meg til de som tør være rett fram. Si hva de tenker, si hva de har lyst til. Da sparer man mye tid, da.

Lenke til kommentar

 

Mener ikke å være frekk, men jeg ser dette som det essensielle i innlegget ditt.

 

For det er jo vitterlig ikke noen ny trend at guttene skal spille rollen som jeger, og jentene være bytte. Om noe, så er det faktisk en tradisjon som er i ferd med å forsvinne. Les et hvilke som helst typisk "dameblad", og du vil se at de stadig serverer leserne nye måter å jakte ned drømmemannen. Kvinner er i god gang med å bli den aktive parten.

 

Men, jeg kan selvsagt ikke si at dette gjelder alle. Jeg vet det fremdeles er mannen som tar initiativet, i brorparten av all sjekking som foregår.

Utenfor internett så har ikke jenter noe særlig fordeler og mange jenter opplever at de blir aldri oppsøkt. Det er fordi det er 50/50 med jenter og gutter og jentene er like interesert i å få en kjæreste som guttene er.

 

Men på internet er det en helt annen story. Når jenter legger ut en profil får de masse henvendelser, men når en gutt legger ut en profil så må han kjempe for å få oppmerksomhet, eller bare å ikke bli ignorert når han skriver en melding. Det tror jeg kommer av den skjeve fordelingen mellom gutter og jenter på slike sider.

 

Nei, takke meg til de som tør være rett fram. Si hva de tenker, si hva de har lyst til. Da sparer man mye tid, da.

Men du kan fort ødelegge tiltrekningen om man bare sier det rett ut. En av grunnene til at man forelsker seg er nettopp på grunn av dette spillet, fordi da skaper man en seksuell spenning. Jeg har opplevet jenter si det rett ut, og det er ikke særlig lurt. Liker du en person, så flørt med han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt du sier, Camlon, bare understreker det jeg sa om hver sine erfaringer. Jeg kjenner meg ikke igjen i noe særlig av det du beskriver her, hverken om nettdating eller annen dating. Faktisk er jeg et levende bevis på at det funker best å si ting rett ut. For noen. For meg.

Jeg har en kilde her som forteller om hvor stor forskjell det er mellom menn og kvinner på slike datesider.

http://hambydammit.wordpress.com/2010/04/20/dating-sites-dont-work/

 

Noen viktige fakta

- I gjennomsnitt får menn 10% svar for sine meldinger, og det inkluderer meldinger som at man dater noen andre.

- Kvinner derimot, opplever å få masse meldinger og orker ikke å svare på alle.

 

Og jeg tviler ikke på at det kan fungere å si det rett ut, men jeg ser virkelig ikke vitsen. Det er mye større sjanse for å feile om man sier det rett ut enn hvis man dater vanlig. Det som er bra med vanlig dating er at man får sett om man passer sammen. Det er heller ikke noen forventniner, fordi ingen av partene har sagt det rett ut. I tilegg slipper man å bli avvist, som absolutt kan skje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt noe annet enn hva tallene dine sier, Camlon, men det betyr fortsatt ikke at det er mange jenter og gutter som opplever situasjonen på en helt annen måte. Det er det som er poenget mitt. For det er lett å bli oppgitt over hele greia, kanskje spesielt når man finner støtte i andres opplevelser. Da synes jeg det er viktig å huske at ikke alt er så svart hvitt som det gjerne kan virke, og det at du er gutt, betyr ikke at du er dømt til å feile, bare fordi det er skjevheter innen nettdatingmarkedet. Søk da heller opp solskinnshistoriene, framfor å lete etter bekreftelse på at det uansett ikke er mulig å lykkes. Det hadde i hvert fall motivert meg bedre.

 

Vitsen med å si ting rett ut, er at du slipper å spekulere rundt den andres tanker og hensikter i all evighet. Man skal liksom ikke si noe til den andre, bare sende ut små signaler og kryptiske meldinger, og kanskje bli enige til slutt om hva det faktisk betyr. Kanskje misforstår den andre, så blir det drama. Drama er jo digg.

Man kan vel være ærlig om hva man tenker, uten å skremme bort den andre. Og i så fall, synes jeg det er like greit at den andre løper, for man må da sannelig være i stand til å håndtere andres tanker, uten å ty til full retrett.

Lenke til kommentar

 

- Kvinner derimot, opplever å få masse meldinger og orker ikke å svare på alle.

 

 

Det er jo ikke så rart når man isåfall må spørre og grave om alt man lurer på i svarene sine til 20 personer. Om guttene hadde hatt litt mer utfyllende profiler kunne de godt fått svar. Eller blitt kontaktet.

 

Eller så liker man ikke bildet. Guttene liker som oftest alltid jentene sitt bilde, fordi uansett om jentene er stygge, er jenter flinke til å få tatt finest mulig bilder av seg, og bruker bare dem. Gutter tenker ikke så mye på det, og går i den fella.

 

Jeg har en profil på en datingside men glemte passordet mitt i sommer, så har ikke vært der på lenge. Resultat: ble gode venner med 1 gutt der, som jeg nå chatter om alt med når vi kjeder oss (ikke noe romantisk forhold), og han var det JEG som tok kontakt med fordi jeg likte det som sto om ham, vi hadde mye til felles. Pluss så kjekk ut på bildet.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt noe annet enn hva tallene dine sier, Camlon, men det betyr fortsatt ikke at det er mange jenter og gutter som opplever situasjonen på en helt annen måte. Det er det som er poenget mitt. For det er lett å bli oppgitt over hele greia, kanskje spesielt når man finner støtte i andres opplevelser. Da synes jeg det er viktig å huske at ikke alt er så svart hvitt som det gjerne kan virke, og det at du er gutt, betyr ikke at du er dømt til å feile, bare fordi det er skjevheter innen nettdatingmarkedet. Søk da heller opp solskinnshistoriene, framfor å lete etter bekreftelse på at det uansett ikke er mulig å lykkes. Det hadde i hvert fall motivert meg bedre.

Jeg har egentlig aldri prøvd online dating. Det er ikke helt min greie, og jeg tror jeg har mye bedre muligheter i det virkelig liv. I det virkelige liv er det like vanskelig for jenter som det er for gutter. Kanskje vil jeg møte drømmedama på Match, men statistikken er imot meg så jeg ser ikke grunnen til å prøve.

 

 

Vitsen med å si ting rett ut, er at du slipper å spekulere rundt den andres tanker og hensikter i all evighet. Man skal liksom ikke si noe til den andre, bare sende ut små signaler og kryptiske meldinger, og kanskje bli enige til slutt om hva det faktisk betyr. Kanskje misforstår den andre, så blir det drama. Drama er jo digg.

Man kan vel være ærlig om hva man tenker, uten å skremme bort den andre. Og i så fall, synes jeg det er like greit at den andre løper, for man må da sannelig være i stand til å håndtere andres tanker, uten å ty til full retrett.

 

Etter min erfaring er det veldig lett å se om en jente liker deg eller ikke. Fordi jenter sender ut veldig klare tegn, alt fra øyekontakt, berøring og initiativ. For å gi noen eksempler, jeg satt ned på en forelesningsal og en jente plasserte seg ved siden av seg, istedenfor ved sine venner, hun lo av det jeg da selv om det egentlig ikke var så morsomt og hun dyttet bort i skulderen min og litt senere spute hun etter nummeret mitt. Det er ganske klart hva hun ønsker. Eller et annet eksempel. Jeg sendte en SMS til en annen jente fordi vi hadde avtalt å møtes for å øve mandarin, hun sender en SMS tilbake hvor hun sier at vi kan øve eller vi kan gå rundt i byen sammen. Tegnene er veldig klare og når man legger sammen alle hendelsene så er det ikke tvil, så at man ikke forteller hva man tenker betyr ikke at man ikke vet hva den andre personen tenker.

 

Men jeg har opplevet at jeg har tatt feil, f.eks. en person jeg trodde var en venn fordi hun flørtet ikke og kalte meg tidligere en venn. Sendte meg en melding om at hun likte meg. Det var egentlig ganske ubehagelig, spesielt siden jeg måtte avvise henne. Min erfaring er at hvis man kan sende og tolke signaler på en god måte, så er det ingen grunn til å si det rett ut. Det er faktisk ganske gode argumenter for å ikke si det rett ut.

Lenke til kommentar

 

- Kvinner derimot, opplever å få masse meldinger og orker ikke å svare på alle.

 

 

Det er jo ikke så rart når man isåfall må spørre og grave om alt man lurer på i svarene sine til 20 personer. Om guttene hadde hatt litt mer utfyllende profiler kunne de godt fått svar. Eller blitt kontaktet.

 

Eller så liker man ikke bildet. Guttene liker som oftest alltid jentene sitt bilde, fordi uansett om jentene er stygge, er jenter flinke til å få tatt finest mulig bilder av seg, og bruker bare dem. Gutter tenker ikke så mye på det, og går i den fella.

 

Jeg har en profil på en datingside men glemte passordet mitt i sommer, så har ikke vært der på lenge. Resultat: ble gode venner med 1 gutt der, som jeg nå chatter om alt med når vi kjeder oss (ikke noe romantisk forhold), og han var det JEG som tok kontakt med fordi jeg likte det som sto om ham, vi hadde mye til felles. Pluss så kjekk ut på bildet.

Det er veldig forståelig at du ikke svarer på alle, du har begrenset med tid og vil plukke ut de beste. Jeg ville ha gjort det samme.

 

Men du kommer ikke bortifra at jenter ikke trenger å lage en god profil for å få napp. Derimot selv gutter som har en god profil, vil ofte bli avvist på slike datesider. Det er rett og slett enklere for jenter. F.eks. du trengte bare å sende en melding, ikke sant? Gutter har en responsratio på 10%.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri prøvd online dating. Det er ikke helt min greie, og jeg tror jeg har mye bedre muligheter i det virkelig liv. I det virkelige liv er det like vanskelig for jenter som det er for gutter. Kanskje vil jeg møte drømmedama på Match, men statistikken er imot meg så jeg ser ikke grunnen til å prøve.

 

Vel, jeg har årevis med erfaring, så her føler jeg meg faktisk på trygg grunn. Endte jo til slutt opp med kjæreste fra forumet, så datingsidene var tross alt ikke svaret for meg heller.

 

[...] Min erfaring er at hvis man kan sende og tolke signaler på en god måte, så er det ingen grunn til å si det rett ut. Det er faktisk ganske gode argumenter for å ikke si det rett ut.

 

 

Ja, om bare alle var i stand til å sende ut og tolke signaler på en god måte, hadde det heller ikke vært noe problem. Men så er det jo slik, da, at gutter gjerne er litt dårligere på å sende ut de riktige signalene, og jenter gjerne overtolker alt for mye, og da er man i gang.

 

Jeg setter uansett pris på en mer direkte linje, helt fra starten av. Hvis ikke, må man passe seg så man legger av seg den kryptiske kommunikasjonsmetoden før man starter på et ordentlig forhold. For der, der skal man i hvert fall snakke åpent.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad i å gå rundt på dagtid i byen jeg bor i å se og gjøre alle de morsomme tingene som er mulig å oppleve der.

 

Det jeg egentlig har veldig lyst til er å bare gå opp til ei jente som ser ensom ut/kjeder seg og spørre "Hei, har du lyst til å oppleve byen med meg i dag?". Ikke noen baktanker eller noe, bare ha en fin dag. Men å i hele tatt manne seg opp til dette aner jeg ikke hvordan jeg skal få gjort, og sannsynligheten for suksess er vel 0,1%.

Jeg har ikke prøvd dette selv, men et par drinker kan sikkert ikke skade. Uansett tror jeg sannsynligheten er litt større, men utfordringen er vel å takle et evt. nederlag. Så lenge man ikke har noe å tape, må man våge å feile..

 

Har du sett episoden der Espen Eckbo spør tilfeldige jenter om de kunne tenke seg å ligge med ham? Var i alle fall ei som sa ja til slutt.

Lenke til kommentar

Gutter surver over at markedet er skjevt og at jentene har makta, og at de derfor ikke får napp. Men, faktum er ofte at dere er uoriginale, kjedelige og akkurat som alle andre gutter i måten dere framstiller dere selv på i profilene deres. Nettdatingsidene flommer over av de samme strofene, de samme bildene og de samme halvhjertede forsøkene på å gjøre seg selv interessant.

 

Nei, det er meg intet under at mange blir forbigått i stillhet.

 

Jentene er på ingen måte noe mindre kjedelige, det er svært få av dem som legger ut interessante profiler.

 

Og når de fortsatt er sikret å bli bombardert med henvendelser, så er det i aller høyeste grad et skjevt marked.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jentene er på ingen måte noe mindre kjedelige, det er svært få av dem som legger ut interessante profiler.

 

Og når de fortsatt er sikret å bli bombardert med henvendelser, så er det i aller høyeste grad et skjevt marked.

 

Jeg er enig. De fleste jenter, og gutter, er dårlige til å framstille seg selv på en interessant måte, og det jo tross alt forskjellige ting som vekker interesse hos guttene og som vekker interesse hos jentene.

 

Likevel, ligger det gjerne en eim av håpløshet over guttenes profiler. Jeg merker det i hvert fall veldig godt. En generell frustrasjon og bitterhet som ligger avvisende rundt hele personen.

 

Men det forandrer uansett ikke det faktum at mange gutter opplever det som et skjevt marked. Akkurat som mange gutter opplever det samme på byen, og alle mulig andre sjekkearenaer. Dermed foreslår jeg at dere danner en verdensomspennende gutteklubb, og går sammen for å bekjempe denne utingen. Det er jo slik vi jenter har kommet til makta, så vi vet det funker.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Først av alt, hva er det du sliter med? sliter du med å ha sex med jentene du får med deg ut på date? sliter du med å gå fra nett til å møte dem i reallife?

 

The Basics:

 

- ALDRI gi henne et kompliment basert på utseende før du treffer henne, det viser at du er overfladisk og bare er intressert i henne fordi hun ser bra ut, det du derimot kan gjøre er å gi kompliment for bra klestil, interesser og andre ting som handler om hun som person. Når du treffer henne er det selvsagt ok med alle slags komplimenter, bare det ikke blir for mye av det. dette punktet er grunnen til at de aller fleste gutter ikke kommer noen vei med nettdating, fordi de bare øser på med overfladiske kommentarer til jenter de knapt kjenner. Det viser også at du ikke er desperat og ikke bare er ute etter henne pga det seksuelle, det gjelder å skille seg ut fra de andre 99 guttene som sender henne melding hver dag, for trust me, det er ganske mange som tyr til nett for å prøve og få seg noe, så den beste måten å få det til, er faktisk å gjøre det stikk motsatte.

 

- Fokuser på å ta gode bilder å ha på profilen din , selvom ei jente kanskje kan falle for deg på ett utested fordi du har pene øyne og sterk øyenkontakt, så er ikke det samme gjeldene på nett.. Derfor, hvis du er som meg og ikke er særlig fotogen, ta mange bilder og til slutt finner du ett som er bra. Hvorfor sier du? Fordi bilde er det eneste hun vet om utseende ditt før dere treffer hverandre og jo kjekkere du ser ut, jo mer er hun villig til å gå med på, det høres kanskje teit ut.. men tro meg, jeg har prøvd med samme meldingene med ett bra profilbilde og ett dårlig og resultatene taler for seg selv, med det dårlige profilbildet var det som å sloss mot kjerring mot strømmen, mens med det gode, så var jentene villige og hadde like lyst til å treffe meg som jeg hadde til å treffe dem. merk at bildene var av samme person, men bare av bedre kvalitet som ansiktsmimikk, lys etc.

 

 

 

Tenk på det litt som ett spill, du skal komme deg fra level 1 til 4 og IKKE bruk for lang tid på hver av levlene, da renner som kjent fra mario, tiden ut og du taper uansett.

 

Level 1 = der du først finner henne, f.eks nettby, møteplassen, sukker etc.

Level 2 = msn/facebook, eller en eller annen form for instant chat.

Level 3 = Telefon/sms

Level 4 = Møte

 

Prøv å gå fort fra Level 1 til 2, det er begrensa hva som er akseptabelt og si inne på et aktuellt nettsamfunn, men som du fint kan slippe unna med hvis du sier det på msn isteden, ellers er det også viktig at du ikke sitter 2 måneder på level 2, da vil hun kjede seg, lure på hvorfor du ikke gjør ditt trekk osv.. vis at du er litt mann og tørr å satse alt eller ingenting. Det skal også sies at nettdating er veldig mye numbers game, samme hvor god du er, vil du ikke klare å få alle jentene i hele verden, men du kan få en hel del hvis du vet hvordan gu gjør det.

 

Level 3 til 4 bør helst gå ganske kjappt, du vil ikke ha nummeret til ei dame du ikke har møtt.. ihvertfall ikke over lengere perioder, det blir bare kleint og helt feil.

 

 

Update vil komme hvis nødvendig, ta gjerne og pm meg om det er noe mer dere lurer på.

Lenke til kommentar

Først av alt, hva er det du sliter med? sliter du med å ha sex med jentene du får med deg ut på date? sliter du med å gå fra nett til å møte dem i reallife?

 

The Basics:

 

- ALDRI gi henne et kompliment basert på utseende før du treffer henne, det viser at du er overfladisk og bare er intressert i henne fordi hun ser bra ut, det du derimot kan gjøre er å gi kompliment for bra klestil, interesser og andre ting som handler om hun som person. Når du treffer henne er det selvsagt ok med alle slags komplimenter, bare det ikke blir for mye av det. dette punktet er grunnen til at de aller fleste gutter ikke kommer noen vei med nettdating, fordi de bare øser på med overfladiske kommentarer til jenter de knapt kjenner. Det viser også at du ikke er desperat og ikke bare er ute etter henne pga det seksuelle, det gjelder å skille seg ut fra de andre 99 guttene som sender henne melding hver dag, for trust me, det er ganske mange som tyr til nett for å prøve og få seg noe, så den beste måten å få det til, er faktisk å gjøre det stikk motsatte.

 

- Fokuser på å ta gode bilder å ha på profilen din , selvom ei jente kanskje kan falle for deg på ett utested fordi du har pene øyne og sterk øyenkontakt, så er ikke det samme gjeldene på nett.. Derfor, hvis du er som meg og ikke er særlig fotogen, ta mange bilder og til slutt finner du ett som er bra. Hvorfor sier du? Fordi bilde er det eneste hun vet om utseende ditt før dere treffer hverandre og jo kjekkere du ser ut, jo mer er hun villig til å gå med på, det høres kanskje teit ut.. men tro meg, jeg har prøvd med samme meldingene med ett bra profilbilde og ett dårlig og resultatene taler for seg selv, med det dårlige profilbildet var det som å sloss mot kjerring mot strømmen, mens med det gode, så var jentene villige og hadde like lyst til å treffe meg som jeg hadde til å treffe dem. merk at bildene var av samme person, men bare av bedre kvalitet som ansiktsmimikk, lys etc.

 

 

 

Tenk på det litt som ett spill, du skal komme deg fra level 1 til 4 og IKKE bruk for lang tid på hver av levlene, da renner som kjent fra mario, tiden ut og du taper uansett.

 

Level 1 = der du først finner henne, f.eks nettby, møteplassen, sukker etc.

Level 2 = msn/facebook, eller en eller annen form for instant chat.

Level 3 = Telefon/sms

Level 4 = Møte

 

Prøv å gå fort fra Level 1 til 2, det er begrensa hva som er akseptabelt og si inne på et aktuellt nettsamfunn, men som du fint kan slippe unna med hvis du sier det på msn isteden, ellers er det også viktig at du ikke sitter 2 måneder på level 2, da vil hun kjede seg, lure på hvorfor du ikke gjør ditt trekk osv.. vis at du er litt mann og tørr å satse alt eller ingenting. Det skal også sies at nettdating er veldig mye numbers game, samme hvor god du er, vil du ikke klare å få alle jentene i hele verden, men du kan få en hel del hvis du vet hvordan gu gjør det.

 

Level 3 til 4 bør helst gå ganske kjappt, du vil ikke ha nummeret til ei dame du ikke har møtt.. ihvertfall ikke over lengere perioder, det blir bare kleint og helt feil.

 

 

Update vil komme hvis nødvendig, ta gjerne og pm meg om det er noe mer dere lurer på.

 

 

Jeg bor i Oslo, kanskje lettere her, men jeg går nesten aldri innom nr. 2 og ofte ikke 3 heller. Nettdating er for meg kun et verktøy for å treffes IRL. Etter at kontakt er opprettet(1-3 meldinger som regel) ber jeg henne ut så fort som mulig. Ikke en helaften, men en spasertur, kafebesøk e.l., noe som tar fra 30min til tja 3 timer er vel den lengste 1.daten.

 

Grunnen er at i begynnelsen skrev jeg nesten på meg senebetennelse med damer før jeg fikk ut fingeren. Inntrykket av den andre gjennom meldinger behøver heller ikke bety en dritt, mtp. hvordan man passer sammen i virkeligheten.

Etter å ha byttet taktikk ble frustrasjonen borte, samt at datene kom tettere og ble maange fler.

 

Nå ser det jammen meg ut som om jeg er ferdig med nettdating også, så ja, det funker:)

Lenke til kommentar

Her:

 

Tar de fleste ting som det kommer men har noen planer fremover:

- Personlig trener "utdanning" på deltid 2010/2011, og jobbe ved siden av

- BI 2011---> =)

 

ellers...

 

JEG:

- Er grå og kjedelig

- 220 cm høy med slalomstøvler og hjelm på

- Verdensmester i å ta på klær feil vei

- Norgesmester i å miste nøkler og være generelt distré

- Monogam, når det passer

- Trener nok

- Er den nest flinkeste personen jeg kjenner (jeg kjenner 3 stk.)

- Mener at jenter på treningsstudio trenger å komme seg ut av "gynekologstolen" (den maskinen som trener innside lår av alle ting) og trene knebøy!

- Trenger sårt noen kalle min, om 10 år, tiden begynner å renne ut ???!

- Liker best å bære jenter når vi skal et sted, derfor og kun derfor ser du meg ikke med jenter over 150 kg

- Barnslig

- Hater å strekke meg etter ting

- Henger kun med folk som liker sjokoladepålegg

- Greier å være seriøs, men det er ikke like morsomt

- Kjent for å komme med mye ironisk pissprat =)

 

 

Når det gjelder jenter liker jeg mye forskjellig, Foreløpig handler det om å ha det gøy, men er det min type jente er det vanskelig å si hvordan ting er om noen måneder, et år osv :)

 

 

Svar på ofte stilte spørsmål:

 

- Jeg er 198 cm høy

- NEI jeg vokser ikke lenger, og NEI jeg har ikke blitt høyere siden sist du så meg

- Nei, jeg spiller ikke basket lenger

- Været er bra her oppe

- Bilen jeg har fikk jeg råd til ved å pante flasker

 

 

Tar kun i mot morsomme brev =)

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...