Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Smake på din egen sæd.


Mr. Lurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller fra faren din.

 

Ferdig med dårlige vitser nå. Anyhow, det er et annet topic med akuratt samme spørsmål.

 

For at denne posten ikke skal være helt off-topic; nei, jeg har ikke smakt på min egen sæd. Har heller ingen planer om det. Dersom du synes det lukter ekkelt, tror jeg du bør legge om kostholdet - eller dusje oftere. Det skal lukte ganske rent, og nøytralt.

Lenke til kommentar

Det her blir så feil, fordi når gutter smaker på sin egen. (Ja, jeg har kompiser som har gjort det.), så tar de litt på fingern, og thats it.

 

Da smaker du virkelig ikke hvordan det smaker.

En liten dose gjør ingenting. Merker det såvidt. Skal du smake, må du ha en god dæsj, og believe me when I say it doesnt taste any good.

Lenke til kommentar

Eller fra faren din.

 

Ferdig med dårlige vitser nå. Anyhow, det er et annet topic med akuratt samme spørsmål.

 

For at denne posten ikke skal være helt off-topic; nei, jeg har ikke smakt på min egen sæd. Har heller ingen planer om det. Dersom du synes det lukter ekkelt, tror jeg du bør legge om kostholdet - eller dusje oftere. Det skal lukte ganske rent, og nøytralt.

 

Dusjer hver dag og spiser sunt så og legge om kosthold tviler jeg på, flere av vennene mine som syns det lukter ekkelt. Så ja ;)

Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21

Har smakt min egen sæd mange ganger, syns det er digg jeg når jeg er kåt, blir supertent da:) Smaker ikke så mye, bare litt salt og du må som en sa, smake hele ladningen for å få smakt den, bare litt på fingeren gir lite smak

 

Sæd skal nesten ikke lukter noe, hvis den lukter vondt, er det noe som ikke er riktig!

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Har smakt min egen sæd ja, ikke at jeg har det for vane, men syns ikke det er ekkelt i det hele tatt. Smaker salt, men ikke vondt, og har vanskelig for å tro at noen av hannkjønn ikke har smakt sin egen år før de går ut av tenårene. (Litt generalisering der, men alle forstod sikkert poenget mitt.) Tror det er veldig mange som ikke tør innrømme at de har det, fordi de av en eller annen grunn er flaue, men om du ikke er usikker på din egen seksualitet forstår jeg ikke helt problemet.

 

Det med at det smaker vondt for noen tror jeg kan ha sammenheng med to ting. Renslighet og kosthold. Pass på å alltid være ren. Dette med å spise sunnt er sant til en viss grad, men det kommer også helt an på HVA man spiser. Med andre ord; sterk mat og melkeprodukter får etter min erfaring sæd til å smake ubehagelig. Produkter som inneholder sitrus får den til å smake godt, og innimellom dette har du egentlig alt fra a-å.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...