Gå til innhold

PL: 12.09.2010 - Birmingham vs Liverpool


Jefe

Anbefalte innlegg

Fyfaen så ufortjent, Birmingham burde minimum ha scoret to. Dette er ikke ei uke å huske for oss Utd supportere.

 

Og vi snytt for 2 straffer.

 

Etter 9 timer på jobb skal jeg nå synke ned i sofaen og nyte dette oppgjøret!

 

 

Hahahahahahahahahaha. Et par sesonger siden man sist kunne virkelig nyte en LFC-kamp. <-fact. Doh.

 

--

 

 

Får faen meg avsmak i munnen av flere spillere i dag(og i fjor og før i år). Glen, skrtel, torres, maxi, jovanovic, lucas, poulsen.

 

Først og fremst Torres og Glenny. Torres fremstår igjen som ei jævla jente som ikke får dukken hun ville ha på Ringo. Gikk bare rundt og daffet, faen meg stygt å se på. Grow the fuck up. Glen gjør ikke mer en 50% ut av seg. Ræva bakover tragisk fremover. Sentrer ballen gang på gang bort.

 

Resten kan bare ikke noe for det. De er bare ikke bedre spillere. Og, er Agger omskolert til Back?

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FUCK.

 

liveedit: Hodgson tydeligvis like redd for suksess som Rafa. Hvor blir det av byttene?Det er faktisk lov å bytte før kampen er slutt. :realmad:

 

 

 

ipads-will-replace-netbooks-desktops-laptops-fffuuuu-troll-journalist-sheep-apple-rage-crop-555x513.jpg

 

 

 

Prøver å se det lille positive som var jeg: De siste 15 minuttene så det faktisk ut som vi ville vinne. Gerrard går foran og kjemper. Det er selvfølgelig alt for sent å starte da, men de klarte i alle fall å ta seg sammen. Med Cole tilbake og Meireles fra start har jeg trua på at vi kan gi United motstand neste helg.

:lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uavgjort borte mot B'ham er egentlig ikke et katastroferesultat, men det suger max mtp. situasjonen vår akkurat nå, vi kunne vært helt der oppe, men igjen klarer vi ikke å utnytte fordelen ved at andre lag feiler (når gjorde vi det sist?).

 

Vannvittig traust og tafatt i dag, Reina er den eneste som leverer, dog gjør han det til de grader. Konchesky fikk en grei debut og resten var balle. I dag var det også ekstra irriterende å se hvor "blek" og trist Johnson har blitt, lite driv og ikke samme kraft offensivt slik han startet i fjor, ustabil bakover også.

 

Skal bli godt å få tilbake Cole mot United, Meireles er forhåpentligvis klar til å starte, mens Agger er en nødvendighet i midtforsvaret.

Lenke til kommentar

Betalte vi virkelig for Poulsen? Makan til elendig spiller.

43,5 millioner kroner betalte vi, irriterer meg... vi skulle jo ha fått betalt for å ha han på laget. Han fortjener hvertfall ingen startplass på Liverpool no matter what. Hele sist sesong gikk man å whina på Lucas , nå blir det Poulsen itilegg til Lucas ? :p

 

Lucas ftw

 

 

Juventus har svindla oss godt ja, helt sprøtt at vi kjøper Poulsen, låner ut Aqulani som vi betaler 50% av lønna til mens han er der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...