Gå til innhold

PL: 12.09.2010 - Birmingham vs Liverpool


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ? Birmingham har strengt tatt ikke spilt noe spesielt stygt hittil. Det er Liverpool som ikke får til å spille ball sammen, rett og slett. Birmingham kler av Liverpool utpå der.

 

Glem det bare.

 

Fått en positiv ting ut av denne kampen, dog det var noe de fleste her inne visste fra før (meg inkl) og det er at vi burde spille med Gerrard/Meireles sentralt, og Cole bak Torres på topp, eller Torres med N'Gog/Babel i en 4-4-2. Slik vi stiller i dag er rett og slett deprimerende.

Lenke til kommentar

fy faen for en tragisk kamp fra vår side, men visst det vell egentlig på forhånd når vi fikk bekrefta at Lucas og Poulsen skulle spille på midtbanen sammmen. Kjøpet av Poulsen kan man sette et stort spørsmålstegn bak ja, Aurelio er på skade listen enda ja..... Ble egentlig glad når jeg hørte han Resigna men nå så kom jeg på hvor mye han er skadet. Hadde trengt han sårt idag men han er jo aldri skadefri. Dette var rett og slett trist å se på , vi skaper ingenting. Kan takke Reina for at vi hvertfall får med oss 1 poeng herfra.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å høre noen GODE argumenter fra Roy for at Lucas og Poulsen skal spille sammen og at Meireles ikke får komme inn før 75 min. Særlig at ikke Poulsen og Lucas spiller sammen fra start mot United, det er jo gitt på forhånd.

 

Forøvrig må jeg si meg positiv til Jovanovic i dag. Langt bedre enn tidligere kamper, og en av få på laget som faktisk ville noe og ikke virka som han hadde røyka 100kg hasj. Reina uten tvil MoM, faen for en keeper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...