ze5400 Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Nokon som veit om ein med denne hacken kan få fjerna sone avgrensinga på blue-raye plater? Er jevla irriterande at eg ikkje kan spele av filmar kjøpt her heime. Akkurat det plager meg ikke stort, det som plager meg mer er at PS3en min bare tar kinesiske PS2-spill Håper det ordner seg nå, som PS3en er hacket. Er ikke store vitsen med PS2-prosessoren som står i PS3en min når sonebegrensningene ødelegger Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Nokon som veit om ein med denne hacken kan få fjerna sone avgrensinga på blue-raye plater? Er jevla irriterande at eg ikkje kan spele av filmar kjøpt her heime. Det er jo prisen av å ikke kjøpe PS3en her hjemme. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Nå angrer jeg ikke på at jeg valgte n900 framfor htc desire. http://talk.maemo.org/showthread.php?p=806433#post806433 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Er ikke noe stort stress, etter å ha sjekket en god del rundt dette temaet så kommer det en app til Android om ikke lenge: http://netzke.blogspot.com/ eneste "minuset" er at telefonen må väre roota. Lenke til kommentar
nst Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Det er INGENTING som ikke kan hackes. Alltid noen som er smartere:) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Man trenger ikke alltid være så forferdelig smart heller, men det er først og fremst mye tid som trengs. Dette har jo tatt 5 år. Forøvrig ble alle i dag tvunget til å oppdatere PS3 til 3.42 som hindrer dette. Endret 7. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Har ikke undersøkt dette i det hele tatt siden jeg ikke har PS3 selv, men hva er greie med alt styret om å skaffe kontrollerkort, bruke N900 osv.? Hvis alt går via USB burde det vel vært enklere å bare koblet PS3 til en PC og kjørt et hackeprogram derfra? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Denne hacken baserar seg på å emulere fleire ulike USB-enhetar, og utnytte eit hol som gjer at PS3-en går i debug-modus. For å kunne gjere dette må USB-enheten vere ein slave-enhet. Alle USB-kontrollerar i PC-ar er host-kontrollerar, og kan ikkje brukast til formålet. Og nei, du kan ikkje bare "fikse" dette på PC-en, dette er ei fysisk avgrensing. Akkurat som at du ikkje kan gjere ein CD-ROM-stasjon om til ein CD-brennar ved å installere Nero... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Man trenger ikke alltid være så forferdelig smart heller, men det er først og fremst mye tid som trengs. Dette har jo tatt 5 år. Forøvrig ble alle i dag tvunget til å oppdatere PS3 til 3.42 som hindrer dette. Jepp. I tilfeller som dette er tid stikkordet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 De har forresten kommet med Android appen som fungerer på de fleste HTC telefonene (inkl. Magic, Hero, Desire, Evo, Nexus og Wildfire + noen til). Telefonene må rootes for at det skal funke. Fleste har brukt Cyanogenmod 6.0 (froyo custom rom), mens Desire må bruke Open Desire 4.0.4. Eneste kjipe med dette er jo at en må bytte ROM på telefonen og ha den tilkoblet PS3en hver gang man vil spille en backup. Har også lest noe rykter om en fungerende jailbreak som ikke krever usb kontroller, men kan brukes med minnepinne/ekstern HD, men har ikke funnet noe håndfast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg