Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg heter Nightshaft som dere ser. Jeg søker om byggetilatelse på Griznah.

Gutt, 20 år, kommer fra Oslo.

Har spilt minecraft i over et år. Har vært på Hardwork siden mars, men går lei.

Ønsker å spille på en litt roligere server.

 

 

Erfaring:

-Har bygget mye forskjellige bygg fra store mansions(scematic) til sveits-inspirerte hytter.

-Redstone bygges inn i hus som jeg lager for å gjøre mye enklere for meg å utføre oppgaver og vanskligere for andre å bryte seg inn.

-På ssp lagde jeg logo av nrk p3 og nrk urørt. Materialene som var brukt er ull, obsidian og stein. Se vedlegg

-Har en egen bukkitserver på hamachi, men noen få plugins som var nødvendige.

Jeg holder på å lære meg java, så skal se hva som skjer etter hvert.

 

Er veldig kjent på Hardwork og Insane

 

Kommer ikke på noe mer å skrive.

 

MVH

Nightshaft

aka Simen

Dæven. Best app ever! Poke oss ingame når det ikke er natta, vi er harde arbeidsfolk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det en server-modul som gir mc.griznah.net egne oppskrifter?

 

Jeg er mest opptatt av ressurser som er utilgjengelige på serveren, men som allerede finnes i minecraft. Det kunne vært et fint alternativ (eller tillegg) til Swampy, og mer i minecrafts "ånd", kanskje.

 

F.eks, kunne 5 strings i en X bli til et plasserbart edderkoppnett. 1 Stone brick + 1 cobblestone kunne bli til cracked stone brick. Stone brick + moss stone => Mossy stone brick. Oppskriften bør jo gi en slags mening, fra "bestanddeler" til "produkt", men jeg synes ikke det er for usannsynlig med f.eks. "3 flint på rad => glowstone dust".

 

Siden serveren er "fredelig", er det jo den kreative byggingen som er mest i fokus. Jeg er opptatt av å få tilgang til blokker som er stemningsskapende. Hvis egne oppskrifter ikke er mulig foreslår jeg at Swampy kan selge edderkoppnett, cracked stone brick og mossy stone brick.

Lenke til kommentar

Heisann! Jeg heter da PKdur ingame, og heter Sigurd IRL.

Søker herved om å få lov til å spille/bygge på Griznah!

 

Jeg er en 15 (blir 16) år gammel gutt som bor i Kristiansand. På fritiden driver jeg med trening, i form av løping. Jeg har en stor lidenskap for Minecraft, og PC'er generelt. Fant denne serveren idag, og ettersom jeg har vært Administrator på en annen stor, norsk minecraftserver, følte jeg det var på tide å prøve noe nytt. Jeg har veldig mye erfaring i blant annet skriving, servermoderasjon og diverse plugins. Jeg har innsikt i HTML og litt Java.

 

Jeg har store erfaringer fra en rekke andre servere, lager noen servere for hobbybruk, og har generelt stor erfaring i MineCraft.

Jeg begynte med spillet for 1 år siden cirka. Siden det har jeg vært mest på LetMeCraft, som Admin, men etter å ha forlatt den så søker jeg en ny server. Griznah virker som en perfekt server for mine behov, og jeg vil veldig gjerne bygge her!

 

Takk for oppmerksomheten :)

 

- PKdur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...