Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Søker med dette om byggetillatelse på serveren deres.

Jeg er en 21 år gammel ung mann som spiller minecraft fra tid til annen.

Ser først og fremst etter en fast server å spille på da jeg ikke har tid eller gidda til å leie min egen.(til privat bruk med kompiser etc.)

Er moden til sinns og behandler medspillere med respekt, følger lover og regler som er satt opp på serveren og er generelt en "temmelig ålreit person".

Ønsker å spille på serveren deres da denne virker akkurat passe mtp. størrelse.

 

Ingame navn: Gal_ape

Lenke til kommentar

God dagen, mitt navn er glitchdetector.

 

Jeg kommer fra serveren mc.hardwork.no (Minecraft.no), har vært en aktiv bruker der og føler for å starte på nytt her.

Har drevet med Minecraft siden SURVIVAL_TEST, vet det meste og har ikke noen problemer med å spille sammen med dusiner av andre.

Jeg har full forståelse for regler og vet hva normal folkeskikk innebærer.

 

Og så vil jeg virkelig hjelpe dere ut om så nødvendig, for eksempel å hjelpe gjester med hvordan de må søke o.s.v.

 

Jeg er 15 år, men med en bedre voksen oppførsel enn visse andre.

Og takk triha for å hjelpe meg med å finne serveren.

 

Gleder meg å se dere in-game!

-glitchdetector

Endret av glitchdetector
Lenke til kommentar

Hei!

 

Etter å ha spilt Minecraft på diverse hjemmehostede servere i nærmere et år, oppdaget jeg denne, og etter en rask titt på kartet var jeg allerede forelsket i serveren. At den var hostet av Opera var også en bonus ;)

 

Det var brukeren "Lovetek" som linket meg til serveren og overbeviste meg om å starte, og jeg har også kontakt med et par andre brukere på serveren. I tillegg er jeg aktiv på IRC, og har derfor fått chattet litt på tross av at jeg ikke spilte. Nå har jeg endelig fått ordnet min egen bruker, og jeg søker med dette byggetillatelse for w0bni på mc.griznah.net.

Lenke til kommentar

God dagen, mitt navn er glitchdetector.

 

Jeg kommer fra serveren mc.hardwork.no (Minecraft.no), har vært en aktiv bruker der og føler for å starte på nytt her.

Har drevet med Minecraft siden SURVIVAL_TEST, vet det meste og har ikke noen problemer med å spille sammen med dusiner av andre.

Jeg har full forståelse for regler og vet hva normal folkeskikk innebærer.

 

Og så vil jeg virkelig hjelpe dere ut om så nødvendig, for eksempel å hjelpe gjester med hvordan de må søke o.s.v.

 

Jeg er 15 år, men med en bedre voksen oppførsel enn visse andre.

Og takk triha for å hjelpe meg med å finne serveren.

 

Gleder meg å se dere in-game!

-glitchdetector

 

Velkommen! Lagt til.

 

Hei!

 

Etter å ha spilt Minecraft på diverse hjemmehostede servere i nærmere et år, oppdaget jeg denne, og etter en rask titt på kartet var jeg allerede forelsket i serveren. At den var hostet av Opera var også en bonus ;)

 

Det var brukeren "Lovetek" som linket meg til serveren og overbeviste meg om å starte, og jeg har også kontakt med et par andre brukere på serveren. I tillegg er jeg aktiv på IRC, og har derfor fått chattet litt på tross av at jeg ikke spilte. Nå har jeg endelig fått ordnet min egen bruker, og jeg søker med dette byggetillatelse for w0bni på mc.griznah.net.

 

Hepp! Husk at du må være ingame for at vi skal få lagt deg til, så prøv snakk til en av adminsa mens du er online, så legger vi deg til om vi ikke er AFK :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...