Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Laget en Hvetefarm. Min største hittil. Antall hveteplasser - 2350, ca 12 stacks med brød pr høsting.

Et problem er at det kan bli vanskelig og få seedsa til å vokse siden den er fordelt over på mange chunks:(

 

Og noen bilder...

 

Texturepack: Aviencraft. laget av Avien på hardwork

post-260878-0-55095200-1319232367_thumb.png

post-260878-0-57879200-1319232376_thumb.png

Endret av Nightshaft
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg lurte på om jeg kan få byggetillatelse på serveren :)

Ingame name: RainoBoy97

 

Takk!

 

 

Heihei, kunne jeg fått joine denne serveren? ^^,

 

Michae12 - brukernavn på minecraft

 

 

Lagt til begge :>

 

 

----

Edit:

 

glitchdetector & TheBrowMan bannet for bruk av xray

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Beklager for at jeg tar dette opp, men hvorfor innfører dere ikke advarsler? altså tnt det er ban, dårlig snakk mot admin er 1 advarsel, på sin 2dje får man ban.

 

 

Altså veldig ille ting som man har gjort = ban

 

Ille men ikke så ille ting = advarsel

 

 

Hva synes dere?

 

Jo forresten, hvordan ser dere at de bruker xray? texturepacker er vell bare for en og en og kan ikke sees av andre

Lenke til kommentar

Vi har våre metoder for å oppdage det :) Det er vel en slags "yrkeshemmelighet", om man kan si det slik :p haha

 

Men advarsler. Kanskje? Dette får nesten admin svare for. Men vi har vel alltid kjørt en policy: alle skal få én sjanse. Bryter de tilliten, er det rett ut. Tillit følger bruker, ikke person.

 

Eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Hei

 

Lurer på om jeg kan få byggetillatelse på denne serveren, fikk vite om den fra Proidiv.

 

Kort om meg: 23 år, studerer i Trondheim, liker å minecrafte, men har ikke gjort det på en stund nå. Morsomt å begynne litt igjen.

 

Brukernavn: Slask

 

Hei og hopp

Lenke til kommentar

Hei

 

Lurer på om jeg kan få byggetillatelse på denne serveren, fikk vite om den fra Proidiv.

 

Kort om meg: 23 år, studerer i Trondheim, liker å minecrafte, men har ikke gjort det på en stund nå. Morsomt å begynne litt igjen.

 

Brukernavn: Slask

 

Hei og hopp

 

Lagt til!

 

 

 

-----

 

 

 

Skriftlige advarsler er ikke noe særlig syns jeg, gjør alt mer seriøst, det har seg også slik at jeg troligens hadde bannet veldig mange fler om vi gjorde det til slik, både fordi folk ikke oppfører seg stadig, men fordi humøret mitt kan variere og kan gi warn på forskjellige ting. Da er det bedre å ha et samla bilde av en person i huet og bestemme seg om det skulle gjøres noe etter det =)

 

That said er det bare å si ifra om noen føler at andre ikke oppfører seg, det er først og fremst gøy vi skal det, og om noen ødelegger moroa (meg også) så bare si i fra, gjerne med /msg ingame eller på IRC =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...