matflix Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Hei jeg lurte på om jeg kunne få byggetilatelse jeg heter matflix på minecraft Kn jeg også jeg hetet matlfix i minecraft ! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Lagt til deg matflix :> Lenke til kommentar
Jørund Tilley Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Hei! Jeg lurte på om jeg hadde mulighet for å joine serveren deres. Jeg har vært på den og den ser ganske bra ut. Jeg heter jorundt på MC. Tusen takk. Hilsen Jørund Tilley Endret 31. desember 2011 av Hårek Fjernet unødig sitering Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Lagt til =)) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) matflix bannet for stjeling av ekstreme mengder samt griefing. Endret 30. desember 2011 av arthoz Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Haha, han ble dobbeltbannet, i såfall. Bannet for grief i spawn. Sammen med KnutArne (om han ikke ble bannet tidligere?). -------- Søker tillatelse for Thypthon. Går god for han. Han kjenner reglene. Endret 30. desember 2011 av triha Lenke til kommentar
enstorkokk Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 jeg vil gjerne bli medlem, brukernavn enstorkokk Lenke til kommentar
Mezo Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Hei! Jeg ønsker gjerne å joine serveren, brukernavn ''redyoshi900''. Håper gjerne på at æ kan joine Lenke til kommentar
grandialekss Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 jeg ønsker også å prøve serveren deres. Har spilt lenge på singel men ønsker og spille sammen med andre. Nicet mitt er grandialeksander. Takk skal du ha Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Går bra det =) Ellers må jeg bare få sagt at selv jeg er pålogget betyr det ikke at jeg er tilstede, jeg sover, jobber og gjør andre ting enn å bare spille minecraft ;P Lenke til kommentar
Michipews Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Mulig å få byggetillatelse ? - Michipews / Bajamoso (Mineraft) Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Lagt til. Lenke til kommentar
berelfc Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 jeg søker om byggetillatelse, navnet mitt er Jachammer :D ? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Lagt til :> Edit: jorundt bannet for stjeling Endret 2. januar 2012 av arthoz Lenke til kommentar
ElisabethAndrine Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Hei Angeliuz anbefalte mæ denne serveren så æ tænkte nu æ sku sjekke den ut , og mitt navn e ElisabethAndrine Lenke til kommentar
fxwz141 Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Hei og hopp Søker byggetillatelse for en venninne. Nicket hennes er Benedicteaa. Lenke til kommentar
Flared2 Skrevet 6. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 HEI jeg heter jonas(codjonas) og vil gjærne joine serveren deres. jeg har spilt minecraft i nesten 2 år og elsker det fortsatt, jeg griefer eller stjeler ikke. håper jeg kan komme på så fort som mulig. m.v.h Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå