Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WHAT? Loggfoerer dere ikke hva som gaar ut og inn av kister? :O

 

Ser ikke sånn ut. Jeg har spilt på denne serveren i en god stund nå og jeg trudde faktisk de gjorde det helt til jeg ble frastjålet 122 diamanter, fordi jeg hadde glemt å "låse" kista og var så naiv at jeg ikke trudde noen ville være så frekk og ta de.

Jeg må ærlig si at etter dette så virker det som om det lønner seg å være griefer eller tyv på denne serveren, da det bare er å forsyne seg grovt av andres ulåste kister.

 

Venter ennå på svar om jeg får tilbake mine 122 edelstener.

Endret av Limestone
Lenke til kommentar

WHAT? Loggfoerer dere ikke hva som gaar ut og inn av kister? :O

 

Ser ikke sånn ut. Jeg har spilt på denne serveren i en god stund nå og jeg trudde faktisk de gjorde det helt til jeg ble frastjålet 122 diamanter, fordi jeg hadde glemt å "låse" kista og var så naiv at jeg ikke trudde noen ville være så frekk og ta de.

Jeg må ærlig si at etter dette så virker det som om det lønner seg å være griefer eller tyv på denne serveren, da det bare er å forsyne seg grovt av andres ulåste kister.

 

Venter ennå på svar om jeg får tilbake mine 122 edelstener.

 

Du tror virkelig ikke at staben har andre viktige ting å gjøre med denne serveren? Du tror at med en gang du har et problem, så skal det fikses med en gang? Tro om igjen, du er ikke midtpunktet her. Tj har sannsynligvis utallige antall oppgaver han skal gjøre med Hardwork, så masing på en av de er ikke den rette vei å gå.

 

Forøvrig har jeg hørt at det er mulig å finne tyver som har stjelt fra chest, men det skal visst være lettere å finne de hvis man tar visse forholdsregler, bla. blocks oppå chest.

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar

Hvor vanskelig er det ikke å plassere en blokk oppa en chest med verdifulle ting i da? Og om man i tillegg plasserer noe annet enn dirt og sand på chesten, er det bare du og din gruppe som kan ta vekk blokken pga Hardworks blokkbeskyttelse.

 

En løsning som logger aktivitet inn og ut av kister er selvsagt en funksjon som vil være kjekk å ha, men jeg er sikker på at om vi tar opp dette på en saklig måte kan Tj og X prioritere å lage dette.

Lenke til kommentar

WHAT? Loggfoerer dere ikke hva som gaar ut og inn av kister? :O

 

Ser ikke sånn ut. Jeg har spilt på denne serveren i en god stund nå og jeg trudde faktisk de gjorde det helt til jeg ble frastjålet 122 diamanter, fordi jeg hadde glemt å "låse" kista og var så naiv at jeg ikke trudde noen ville være så frekk og ta de.

Jeg må ærlig si at etter dette så virker det som om det lønner seg å være griefer eller tyv på denne serveren, da det bare er å forsyne seg grovt av andres ulåste kister.

 

Venter ennå på svar om jeg får tilbake mine 122 edelstener.

 

Du tror virkelig ikke at staben har andre viktige ting å gjøre med denne serveren? Du tror at med en gang du har et problem, så skal det fikses med en gang? Tro om igjen, du er ikke midtpunktet her. Tj har sannsynligvis utallige antall oppgaver han skal gjøre med Hardwork, så masing på en av de er ikke den rette vei å gå.

 

Forøvrig har jeg hørt at det er mulig å finne tyver som har stjelt fra chest, men det skal visst være lettere å finne de hvis man tar visse forholdsregler, bla. blocks oppå chest.

 

Hvis det virker som jeg maser så må jeg unnskylde. Jeg synes staben gjør en utmerket jobb og jeg prøvde å komme med litt konstruktiv kritikk rettet mot serveren og ikke TJ personlig. Men det ble uheldigvis feiltolket.

Lenke til kommentar

Husk å sette blokk over kistene dine!

 

Selvfølgelig hadde det vært greit med logging ut/inn av kistene. Men det er opplyst ihvertfall på wikien om blokkbeskyttelsen og trikset med blokk over kistene. De i gruppa di kan også fjærne blokken, men det er da logg på hvem som fjerner/setter ut blokker.

 

(Også et tips om å holde seg unna kister som ikke er dine. Skjer det et ran, og man finner dem som har vært oppi, kan du fort bli innblandet.)

Lenke til kommentar

Jeg må da få poengtere att såfremt jeg ikke tar feil. så

Loggfører vi alt ut/inn av kister.

 

Det ble i hvertdall gjort før. Hvis jeg tar feil må jeg bare beklage, men mener da vi gjør det. Saken er att dersom du har en blokk på kista blir alt så mye raskere og lettere å gjennomføre for staben/vaktene. så gjør oss, og deg selv en tjeneste, og

sett en blokk over kistene dine!

Endret av Gravizt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet at jeg burde satt en blokk over kisten, men den var i gulvet. Så det ville sett ganske stygt ut. :ph34r:

Det du kan gjøre (hvis gulvet i huset ditt tillater det) er å sette kista, en blokk under gulvet. Dermed er den ikke så lett og se, pluss att den har en blokk over seg.

 

Vi lærte opp nudel til det grunnleggendes med WE nå.

 

 

Og 10 min senere så skogen min sånn ut..

2011-03-08_20.53.58.png

 

Haha! xD ser artig ut! Vil prøve jeg å! :p

 

Edit: la til ett sitat for å unngå multi posting.

Endret av IllegalDrifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...