Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukernavn:

DagensDag

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Siden sommerferien 2010, altså over et halvt år.

Din erfaring innen Minecraft

Spilt veldig mye SP før jeg begynte på MP. Serveren jeg startet på var Norcraft. Ble etter en liten stund moderator hvor arbeidet mitt innebar å holde ro på servere, dele ut advarsler og banne i eventuelle griefing hendelser.

 

 

Hvordan han/hun fant serveren

Jeg fant denne serveren her på diskusjon etter at en fra Norcraft nevnte den ingame.

 

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Siden Norcraft ble nedlagt så trenger jeg en server som jeg kan få spille litt Minecraft i ny og ne. Føler at dere har gode mods/vakter og en ganske voksen brukerbase som har gjort at jeg ble tiltrukket. Det at dere har vært oppe lenge gjør også at byggverkene blir mer og mer imponerende som er et virkelig pluss for meg.

 

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Jeg føler jeg er hjelpsom og ikke redd for å ta av en prat. Etter min tid som moderator har jeg også utviklet et sterkt hat mot griefing.

 

Har lest Reglene:

Ja.

Lenke til kommentar

Brukernavn: Brickert

 

Lenge han/hun har spilt Minecraft

snart en måned

Din erfaring innen Minecraft

Er flink til å bygge og er vennlig med alle

 

Hvordan han/hun fant serveren

Diskusjon.no

 

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren

trenger en norsk server jeg kan spille på.

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

jeg hjelper alle og er flink til å bygge ting

Har lest Reglene:

Ja.

Lenke til kommentar

Det er nye annonsering på framsiden:

 

Du kan lese den her eller under:

 

Det er dessverre lite nytt mellom Dustin og Hardwork der saken om prosessoren og hovedkort har forsatt ingen løsning. Vi har gitt dem dokumentasjon via epost med bilde og forklaring som ikke har blitt tatt til betraktning av retur avdelingen der saken står forsatt fryst mellom Dustin og Hardwork

 

Forklaringen vi har fått av dem quotet fra eposten:

 

Returavdelingen har avslått din reklamasjon pga CPU og hovedkortet er brent.

Garantien gjelder kun for problemer som oppstår ved normal bruk. Ikke ved uaksombruk som medfører til brent CPU og hovedkort dessverre.

 

Vi har flere som er data interesserte og vet godt at en slik forklaring ikke kan stemme der hovedkortet sin feil vart rapportert fra dag en og hovedkortet hadde synlig skade som ble tatt bilde av og rapportert dagen etterpå. Problem med prosessoren ble rapportert til Dustin tre uker senere der jeg fikk testet prosessoren på et annet hovedkort der det var "artifacts" når vi bootet inn i Windows. Siden vi brukte den innebygde GPU i prosessoren forvente vi det var en skade. Vi demonterte og det luktet brent. Hovedkortet fungerte forsatt med en annen prosessor.

 

Det har vert svært mye misvisende informasjon fra Dustin sin side i saken og lite har blitt tatt i betraktning av der saken har vert vesentlig ulempe for meg som forbruker og kunde hos Dustin.

 

Saken tar jeg nå opp til Forbrukerrådet der en del dokumentasjon skal skrives og ordnes, men burde være ferdig løp av morgen dagen der saken blir overført til dem.

Lenke til kommentar

Hva skjer?

 

Jeg har nå flere ting som jeg venter på svar på fra dere i Stab. Jeg vil faktisk gå så langt å skrive et maseinnlegg her, for nå begynner det å bli nok venting. Jeg føler våre requests går rett i glemmeboken, mens andre request går fint igjennom. Mulig jeg innbiller meg dette, så beklager om dette innlegget oppfattes krasst, det er overhode ikke ment sånn. Jeg vil bare ha alt på det rette, før det blir for seint.

 

Sak 1:

Grief med bildebevis i vår gamle base SUDK. Dette er ikke nødvendigvis denne personen som er avbildet i mitt bevis som har tatt alle ressene som var der, men han innrømte public i samme tråd at han hadde griefet noe av det. Hvorfor han ikke er bannet forblir et mysterium for meg, da dere er rimelig effektige i andre saker. Dere har sagt at dere skal sjekke det opp flere ganger, og jeg har mast flere ganger, og siste gang på Weir som faktisk viste ansvar og tok dette videre. Men siden vakter ikke kan sjekke kistehistorikk, er det vel staben som må sjekke dette. Så vær så snill, det er snakk om temmelig mye ressurser for oss.

 

Sak 2:

Grief i vår bykasse i Eden. Dette er selvsagt vår feil, og vi kan ta de 10g som ble stjålet på vår kappe om det er snakk om det. Det som ergrer oss, er at det er en snik som har vært MEGET kreativ med å griefe disse ressursene. Det har seg slik at vi selvsagt hadde låst igjen lageret vårt med å tette igjen med cobble overalt. Dette skal vel være nok? Men det viste seg å være en svakhet, nemlig at man kunne hente ting fra kista underifra. Her har altså en meget kreativ person bygd seg opp underifra, snirklet seg til å fjerne dirten som var under kista, og hentet ut gullet. Fiffig? Ja, det må jeg selv også. Hadde aldri trodd noen var så kreative. Vi fikk med oss Weir til å sjekke ut blokkhistorien på dirten under kista, og vi fant gjerningsmannen. Jeg håper denne personen blir hardt straffet for dette, og gjerne gir oss tilbake gullet.

 

Sak 3:

Søknad om byggematerialer til lageret vårt i Eden. Siden dere har strammet inn på søknaden vår i Eden, sendte jeg en spesifikk søknad til akkurat lageret vårt. Denne sendte jeg som link i PM til Nudel, da vi hadde en konversasjon oppe. Jeg har ikke fått noe svar, og ønsker gjerne et svar på denne saken. Søknaden ligger i Eden tråden.

 

 

Avslutningsvis vil jeg understreke at dette tar jeg opp da det begynner å bli mange saker som er ubehandlet hos oss. Jeg ønsker rett og slett en oppdatering på dette, skriftlig. Håper dette ikke mottas som feil budskap hos dere, da jeg ikke mener å være sint e.l.

 

 

Håper på svar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spørsmål siden jeg er helt ny og ikke har peil på annet enn det jeg har bygget selv; Er det en sammenheng mellom Eden og Edens hage?

 

Det er riktig! Navnet Eden kommer fra Eden's hade, grunnet frodig natur, hyggelige omgivelser og en fredfull atmosfære (liker vi å si!). Noen Adam og Eva har vi derimot ikke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skjer?

 

 

 

Jeg har nå flere ting som jeg venter på svar på fra dere i Stab. Jeg vil faktisk gå så langt å skrive et maseinnlegg her, for nå begynner det å bli nok venting. Jeg føler våre requests går rett i glemmeboken, mens andre request går fint igjennom. Mulig jeg innbiller meg dette, så beklager om dette innlegget oppfattes krasst, det er overhode ikke ment sånn. Jeg vil bare ha alt på det rette, før det blir for seint.

 

Sak 1:

Grief med bildebevis i vår gamle base SUDK. Dette er ikke nødvendigvis denne personen som er avbildet i mitt bevis som har tatt alle ressene som var der, men han innrømte public i samme tråd at han hadde griefet noe av det. Hvorfor han ikke er bannet forblir et mysterium for meg, da dere er rimelig effektige i andre saker. Dere har sagt at dere skal sjekke det opp flere ganger, og jeg har mast flere ganger, og siste gang på Weir som faktisk viste ansvar og tok dette videre. Men siden vakter ikke kan sjekke kistehistorikk, er det vel staben som må sjekke dette. Så vær så snill, det er snakk om temmelig mye ressurser for oss.

 

Sak 2:

Grief i vår bykasse i Eden. Dette er selvsagt vår feil, og vi kan ta de 10g som ble stjålet på vår kappe om det er snakk om det. Det som ergrer oss, er at det er en snik som har vært MEGET kreativ med å griefe disse ressursene. Det har seg slik at vi selvsagt hadde låst igjen lageret vårt med å tette igjen med cobble overalt. Dette skal vel være nok? Men det viste seg å være en svakhet, nemlig at man kunne hente ting fra kista underifra. Her har altså en meget kreativ person bygd seg opp underifra, snirklet seg til å fjerne dirten som var under kista, og hentet ut gullet. Fiffig? Ja, det må jeg selv også. Hadde aldri trodd noen var så kreative. Vi fikk med oss Weir til å sjekke ut blokkhistorien på dirten under kista, og vi fant gjerningsmannen. Jeg håper denne personen blir hardt straffet for dette, og gjerne gir oss tilbake gullet.

 

Sak 3:

Søknad om byggematerialer til lageret vårt i Eden. Siden dere har strammet inn på søknaden vår i Eden, sendte jeg en spesifikk søknad til akkurat lageret vårt. Denne sendte jeg som link i PM til Nudel, da vi hadde en konversasjon oppe. Jeg har ikke fått noe svar, og ønsker gjerne et svar på denne saken. Søknaden ligger i Eden tråden.

 

 

Avslutningsvis vil jeg understreke at dette tar jeg opp da det begynner å bli mange saker som er ubehandlet hos oss. Jeg ønsker rett og slett en oppdatering på dette, skriftlig. Håper dette ikke mottas som feil budskap hos dere, da jeg ikke mener å være sint e.l.

 

 

 

Håper på svar.

 

At sak NR 1 ikke er løst enda er et mysterium for min del og.

 

Angående sak NR2. Hadde dere låst selve kistene med cobble? DVS satt en blokk over disse.

 

Sak NR3 er ukjent for meg foreløpig, men skal sjekke litt nærmere i løpet av helgen om jeg har tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...